آموزش ZBrush: مدل سازی کفش

ZBrush: Modeling Footwear

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مجسمه سازی دیجیتالی کفش در ZBrush گاهی اوقات کمی دلهره آور به نظر می رسد. محصول نهایی باید دقیق باشد ، اما منحنی های طبیعی شکل آلی را دنبال کنید. در این دوره ، یاد بگیرید چگونه از ابزارهای منحصر به فرد ZBrush برای مجسمه سازی دیجیتالی کفش های واقع گرایانه استفاده کنید. رایان کیتلسون مراحل مدل سازی دقیق کفش را برای شما شرح می دهد ، نحوه ایجاد زیره ، برش الگوی آج ، ایجاد شکل اولیه بالا و ایجاد بند را توضیح می دهد. به علاوه ، او در مورد نحوه افزودن جزئیات خوب مانند برشها و بافت های چرمی و پارچه ای مشترک است. با پایان دادن به این دوره ، شما به ابزارها و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد تقریباً هر نوع کفش - نه فقط مجسمه کفش نشان داده شده در دوره - مجهز خواهید شد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد زیره
  • مدل سازی شکل اصلی پایه
  • ساختن الگویی برای تکرار آج ها
  • تغییر هندسه منحصر به فرد
  • ساختن شکل بالایی اساسی
  • ایجاد بندها
  • ساخت برس بند بند بند
  • افزودن جزئیات خوب
  • مجسمه سازی جزئیات خاص چرم
  • مجسمه سازی بی نظمی
  • ساخت بافت جیر فازی

سرفصل ها و درس ها

4. ترانزیت برق Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آماده كردن Preparing

  • فایل های تمرینی Exercise files

  • چه چیزی را می دانم What to know

4. ترانزیت برق 1. Creating the Sole

  • وارد کردن تصاویر مرجع Importing reference images

  • مدل سازی شکل اصلی تنها Modeling the basic sole shape

  • ضخامت تنها و ضخامت آج Extruding the sole and tread thickness

  • آویزان کردن آج Tapering the tread

  • ایجاد لبه های سخت Creasing hard edges

  • تنظیم تصاویر مرجع Adjusting the reference images

  • ساختن الگویی برای آج های تکراری Making a template for the repeating treads

  • تکثیر تخته با مش آرایه Duplicating the tread with array mesh

  • برش الگوی آج Cutting the tread pattern

  • تکان دادن آج Tweaking the tread

  • خم شدن تنها Bending the sole

  • دستیابی به هندسه تنها Tweaking the sole geometry

4. ترانزیت برق 2. Making the Upper

  • ساخت شکل بالایی اساسی Making the basic upper shape

  • ترسیم محل قرارگیری پچ Drawing out the patch placement

  • استخراج تکه های ساده Extracting the simple patches

  • استخراج تکه های پیچیده تر Extracting more complex patches

  • ساختن زبان Making the tongue

  • ساخت کاف Making the cuff

  • شکل تب Forming the heel tab

  • اتمام عناصر بالایی Finishing the upper elements

4. ترانزیت برق 3. Creating the Laces

  • تهیه توری گرمی Making a lace grommet

  • گروت ها را با مش درج قرار دهید Placing the grommets with insert mesh

  • ساخت یک برس برس Making a shoelace brush

  • کشیدن توری ها Drawing out the laces

  • شکل توری ها را تند می کند Tweaking the shape of the laces

  • ایجاد آگلوها Creating the aglets

4. ترانزیت برق 4. Adding the Fine Details

  • مجسم کردن بی نظمی ها Sculpting the irregularities

  • اضافه کردن بافت چرم Adding leather texture

  • مجسمه سازی جزئیات خاص چرم Sculpting specific leather detail

  • اضافه کردن بافت پارچه Adding fabric textures

  • بخیه های مجسمه سازی Sculpting stitches

  • ساخت بخیه با مش درج Making stitches with insert mesh

  • ساختن بافت جیر فازی Making fuzzy suede texture

  • اضافه کردن بخیه های اطراف جوش Adding stitches around the welt

  • انجام تنظیمات نهایی Making the final adjustments

4. ترانزیت برق Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ZBrush: مدل سازی کفش
جزییات دوره
3h 29m
40
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
34,837
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.