آموزش ایجاد مفاهیم شخصیت قرون وسطایی در ZBrush و Maya

Creating Medieval Character Concepts in ZBrush and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، یاد می گیریم که چگونه یک مفهوم قرون وسطایی را از طریق Maya و ZBrush بسازیم و یک رندر شخصیتی زیبا از آن بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010, Photoshop CS5, ZBrush 4R5. در این آموزش یاد می گیریم که چگونه یک مفهوم قرون وسطایی را از طریق Maya و ZBrush گرفته و یک رندر کاراکتر زیبا از آن ایجاد کنیم. ما با یک طرح شخصیت قدیمی شروع می کنیم و از آنجا، تعدادی عکس مرجع می گیریم که آنها را به مایا می آوریم تا مش پایه خود را ایجاد کنیم. وقتی از آن راضی بودیم، آن را به ZBrush می‌آوریم، جایی که جزئیات را مجسمه‌سازی می‌کنیم و بافت‌ها را انجام می‌دهیم. ما در مورد استفاده از ماسک ها، مجسمه سازی چین ها در پارچه، افزودن جزئیات پوست و استفاده از بافت ها برای ایجاد پایه ای برای Polypainting خود خواهیم آموخت. سپس تعدادی پاس ایجاد می کنیم که با هم در فتوشاپ ترکیب می کنیم تا تصویر نهایی را ایجاد کنیم. این باید به شما درک خوبی از نحوه استفاده از یک مفهوم از ابتدا تا انتها و ایجاد یک عکس زیبا برای نمونه کارها یا قرار دادن آنلاین خود بدهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010، Photoshop CS5، ZBrush 4R5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد مفاهیم شخصیت قرون وسطایی در ZBrush و Maya Creating Medieval Character Concepts in ZBrush and Maya

  • راه اندازی مرجع و دوربین ها Setting up the Reference and Cameras

  • مسدود کردن شخصیت Blocking out the Character

  • مسدود کردن دست ها و ایجاد گردن Blocking the Hands and Creating the Neck

  • مسدود کردن لباس و اضافه کردن جزئیات به پاها Blocking out Clothing and Adding Detail to the Legs

  • اتمام انسداد خشن Finishing the Rough Blocking

  • تنظیم چهره Setting up the Face

  • اجزای مختلف صورت را به هم نزدیک کنید Bringing the Different Parts of the Face Together

  • اتمام سر و چسباندن آن به بدن Finishing the Head and Attaching It to the Body

  • آماده سازی مدل مسدودسازی برای صادرات Preparing the Blocking Model for Export

  • شروع در Sculpt در ZBrush Starting on the Sculpt in ZBrush

  • تقسیم بندی و افزودن آهسته جزئیات Subdividing and Slowly Adding Detail

  • اضافه کردن برخی از تاهای بزرگتر به پیراهن Adding Some of the Bigger Folds to the Shirt

  • اضافه کردن تاهای روی شلوار و چکمه Adding Folds on the Pants and the Boots

  • ایجاد جزئیات دقیق تر در شلوار Creating Finer Detail to the Pants

  • اولین نگاه به رندر ZBrush BPR A First Look at the ZBrush BPR Renderer

  • افزودن تاهای دقیق به آستین ها Adding Detailed Folds to the Sleeves

  • تغییر مواد در SubTools Changing Materials on SubTools

  • افزودن کیپ به مایا Adding a Cape in Maya

  • چند رنگ آمیزی چشم Polypainting the Eyes

  • افزودن جزئیات پوست به صورت و دست ها Adding Skin Detail to the Face and Hands

  • چند رنگ کردن رنگ پوست روی سر Polypainting the Skin Tones on the Head

  • استفاده از بافت ها برای ایجاد یک پایه برای پارچه Using Textures to Create a Base for the Fabric

  • استفاده از Spotlight برای طرح ریزی بافت ها Using Spotlight for Projecting Textures

  • بریدن کیپ با استفاده از ماسک Cutting up the Cape Using Masks

  • زبر کردن سطوح با استفاده از ماسک Roughing up the Surfaces Using Masks

  • تکمیل و صادرات لایه های ما Finishing up and Exporting Our Layers

  • قرار دادن لایه ها در فتوشاپ Putting the Layers Together in Photoshop

  • افزودن نکات پایانی به تصویر ما Adding the Finishing Touches to Our Image

نمایش نظرات

آموزش ایجاد مفاهیم شخصیت قرون وسطایی در ZBrush و Maya
جزییات دوره
4h 17m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Maxim Fleury
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Maxim Fleury Maxim Fleury

ماکسیم فلوری یک هنرمند سه بعدی هلندی است که در حال حاضر به عنوان مدل ساز اصلی در Double Negative در لندن کار می کند. وی پس از تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در آمستردام ، شروع به پخش برنامه های تلویزیونی و هدایت گرافیک برای تلویزیون هلند با استفاده از مایا 1.5 کرد. پس از 4 سال از این کار به تبلیغات تجاری نقل مکان کرد و سپس سرانجام به نمایش درآمد. او 12 سال در صنعت بوده و هنوز هم عاشق آن است.