آموزش مکانیک بازی غیرواقعی: ایجاد یک سرعت حداکثر سرعت

Unreal Game Mechanics: Creating a Directional Sprint

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مهارت های توسعه بازی خود را با یادگیری نحوه پیاده سازی مکانیک بازی رایج در موتور Unreal 4 گسترش دهید. در این دوره ، Joel Bradley نحوه ایجاد مکانیک دو سرعت را نشان می دهد که هنگام پخش بازیکن به جلو کار می کند ، اما هر زمان که به پهلو حرکت می کنند متوقف می شود- حرکت به پهلو وی ایجاد نقشه های جدید ، افزودن متغیرها و شرایط و استفاده از گره های lerp برای ترکیب همه چیز با یکدیگر را پوشش می دهد. بعلاوه - چون شما نمی خواهید بازیکنان بتوانند در هر سطح از سطح سرعت شرکت کنند - او نحوه محدود کردن مکانیک تا حدودی و همچنین ایجاد برخی ترکیب های حرکتی را نشان می دهد که از تغییر سرعت ناگهانی بازیکن جلوگیری می کند.
موضوعات شامل:
  • ایجاد پروژه
  • اقدام ورودی
  • ساخت نقشه دوومیدانی
  • جدول زمانی و کنترل ورودی
  • متغیرها و lerps
  • افزودن متغیرهای walk and run

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. اقدامات ورودی و مکانیک اسپرینت 1. Input Actions and Sprint Mechanic

  • نمای کلی پروژه و اهداف Project overview and goals

  • ایجاد پروژه Creating the project

  • انجام عمل ورودی Making the input action

  • ساختن پلان Sprint Building the sprint blueprint

  • ساخت طرح چرمی ، قسمت 2 Building the sprint blueprint, part 2

2. جدول زمانی و کنترل ورودی 2. Timelines and Input Control

  • بررسی اجمالی جدول زمانی و کنترل ورودی Overview of timelines and input control

  • تنظیم جدول زمانی Setting up the timeline

  • ایجاد شتاب و کاهش سرعت Creating acceleration and deceleration

3. متغیرها و Lerps 3. Variables and Lerps

  • نمای کلی از متغیرها و دامنه ها Overview of variables and lerps

  • متغیرهای پیاده روی و اجرا را اضافه کنید Adding the walk and run variables

  • ایجاد پیاده روی و ترکیبی از اجرا Creating the walk and run blend

  • همه کارها را می کند Making it all work

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مکانیک بازی غیرواقعی: ایجاد یک سرعت حداکثر سرعت
جزییات دوره
37m 58s
16
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
4,839
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.