آموزش جریان های کاری ذهنی در Softimage: Final Gathering

mental ray Workflows in Softimage: Final Gathering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، یاد می گیریم که چگونه منتال ری از Final Gathering برای شبیه سازی نور غیر مستقیم در Softimage استفاده می کند. نرم‌افزار مورد نیاز: Softimage 2010 یا بالاتر برای فایل‌های پروژه مورد نیاز است. در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه منتال ری از Final Gathering برای شبیه‌سازی نور غیرمستقیم در Softimage استفاده می‌کند. در دنیای اطراف ما، بیشتر نوری که درک می کنیم از نور غیرمستقیم می آید، یا نوری که از سطوح دیگر برای روشن کردن محیط اطراف ما منعکس می شود. یکی از راه هایی که اشعه ذهنی به ما اجازه می دهد تا نور واقعی را در تصاویر رندر شده خود بگنجانیم، استفاده از Final Gathering است. ما این دوره را با یادگیری اصول زیربنایی Final Gathering و نحوه محاسبه نتیجه نور غیر مستقیم آغاز خواهیم کرد. از آنجا، نحوه تنظیم تنظیمات کیفیت Final Gather، نحوه کاهش میزان سوسو زدن Final Gather که در انیمیشن‌ها دیده می‌شود، و همچنین بسیاری از درس‌های دیگر که به توضیح ویژگی‌ها و پارامترهای مختلف مورد استفاده برای کنترل نتیجه Final Gather اختصاص داده شده‌اند را خواهیم آموخت. تا زمانی که این دوره را کامل کنید، درک بسیار قوی تری از اصول اساسی Final Gather و همچنین درک بهتری از برخی از دام های رایج Final Gathering و راه حل های آنها خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010 یا بالاتر برای فایل های پروژه مورد نیاز است.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

جریان های کاری ذهنی در Softimage: Final Gathering mental ray Workflows in Softimage: Final Gathering

  • فعال کردن Final Gather در Softimage Renders Enabling Final Gather in Softimage Renders

  • استفاده از Final Gather با مواد درخشان Using Final Gather with Luminous Materials

  • تنظیم تعداد پرتوهای جمع آوری نهایی Adjusting the Number of Final Gather Rays

  • تنظیم توزیع نقطه جمع آوری نهایی Adjusting Final Gather Point Distribution

  • کنترل مقادیر شعاع جمع آوری نهایی Controlling Final Gather Radius Values

  • تنظیم فالوف جمع آوری نهایی Adjusting Final Gather Falloff

  • استفاده از Final Gather برای نورپردازی مبتنی بر تصویر Using Final Gather for Image-based Lighting

  • تغییر دید جمع آوری نهایی مش Altering the Final Gather Visibility of a Mesh

  • تنظیم عمق ردیابی جمع آوری نهایی Adjusting Final Gather Trace Depth

  • تغییر رنگ‌های پرش اولیه و ثانویه جمع‌آوری نهایی Altering Final Gather Primary and Secondary Bounce Colors

  • ذخیره و استفاده مجدد از Final Gather Point Maps Saving and Re-using Final Gather Point Maps

  • کاهش سوسو زدن Final Gather در انیمیشن ها Reducing Final Gather Flickering in Animations

  • تمرین نورپردازی جمع آوری نهایی Final Gather Lighting Exercise

نمایش نظرات

آموزش جریان های کاری ذهنی در Softimage: Final Gathering
جزییات دوره
1h 54m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.