لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش جریان های کاری ذهنی در Softimage: Final Gathering
mental ray Workflows in Softimage: Final Gathering
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این سری از درس ها، یاد می گیریم که چگونه منتال ری از Final Gathering برای شبیه سازی نور غیر مستقیم در Softimage استفاده می کند. نرمافزار مورد نیاز: Softimage 2010 یا بالاتر برای فایلهای پروژه مورد نیاز است. در این سری از درسها، یاد میگیریم که چگونه منتال ری از Final Gathering برای شبیهسازی نور غیرمستقیم در Softimage استفاده میکند. در دنیای اطراف ما، بیشتر نوری که درک می کنیم از نور غیرمستقیم می آید، یا نوری که از سطوح دیگر برای روشن کردن محیط اطراف ما منعکس می شود. یکی از راه هایی که اشعه ذهنی به ما اجازه می دهد تا نور واقعی را در تصاویر رندر شده خود بگنجانیم، استفاده از Final Gathering است. ما این دوره را با یادگیری اصول زیربنایی Final Gathering و نحوه محاسبه نتیجه نور غیر مستقیم آغاز خواهیم کرد. از آنجا، نحوه تنظیم تنظیمات کیفیت Final Gather، نحوه کاهش میزان سوسو زدن Final Gather که در انیمیشنها دیده میشود، و همچنین بسیاری از درسهای دیگر که به توضیح ویژگیها و پارامترهای مختلف مورد استفاده برای کنترل نتیجه Final Gather اختصاص داده شدهاند را خواهیم آموخت. تا زمانی که این دوره را کامل کنید، درک بسیار قوی تری از اصول اساسی Final Gather و همچنین درک بهتری از برخی از دام های رایج Final Gathering و راه حل های آنها خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010 یا بالاتر برای فایل های پروژه مورد نیاز است.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
جریان های کاری ذهنی در Softimage: Final Gathering
mental ray Workflows in Softimage: Final Gathering
فعال کردن Final Gather در Softimage Renders
Enabling Final Gather in Softimage Renders
استفاده از Final Gather با مواد درخشان
Using Final Gather with Luminous Materials
تنظیم تعداد پرتوهای جمع آوری نهایی
Adjusting the Number of Final Gather Rays
تنظیم توزیع نقطه جمع آوری نهایی
Adjusting Final Gather Point Distribution
کنترل مقادیر شعاع جمع آوری نهایی
Controlling Final Gather Radius Values
تنظیم فالوف جمع آوری نهایی
Adjusting Final Gather Falloff
استفاده از Final Gather برای نورپردازی مبتنی بر تصویر
Using Final Gather for Image-based Lighting
تغییر دید جمع آوری نهایی مش
Altering the Final Gather Visibility of a Mesh
تنظیم عمق ردیابی جمع آوری نهایی
Adjusting Final Gather Trace Depth
تغییر رنگهای پرش اولیه و ثانویه جمعآوری نهایی
Altering Final Gather Primary and Secondary Bounce Colors
ذخیره و استفاده مجدد از Final Gather Point Maps
Saving and Re-using Final Gather Point Maps
کاهش سوسو زدن Final Gather در انیمیشن ها
Reducing Final Gather Flickering in Animations
تمرین نورپردازی جمع آوری نهایی
Final Gather Lighting Exercise
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.
نمایش نظرات