آموزش HTML5 توسعه بازی با Phaser

HTML5 Game Development with Phaser

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Phaser یک چارچوب ساخت بازی بین پلتفرمی برای هر دو بازی موبایل و دسک تاپ است. این چارچوب سریع ، سرگرم کننده و رایگان از JavaScript و TypeScript پشتیبانی می کند و وب باز را از طریق HTML5 Canvas هدف قرار می دهد. این دوره نحوه عملکرد Phaser را به شما نشان می دهد: ایجاد یک بازی چند مرحله ای که می تواند هم در مرورگرهای دسک تاپ و هم در دستگاه های تلفن همراه بازی شود. پس از جمع آوری دارایی های خود ، نویسنده جوزف لابرکک به شما کمک می کند تا یک پروژه بازی جدید را با ویرایشگر کد Brackets شروع کنید ، یک پیش بارگیری اولیه و حالت های منو ایجاد کنید ، و سپس شروع به ساخت موجودیت های بازی و لایه بندی عملکرد با sphases ، گروه ها ، انیمیشن ها ، tweens Phaser کنید ، ساطع کننده ها و فیزیک. او همچنین به شما نحوه ارائه بازخورد به پخش کننده و افزودن جلوه های صوتی را برای تجربه بازی جذاب تر به شما نشان می دهد. وقتی کارتان تمام شد ، جوزف به شما نشان می دهد که چگونه بازی را برای راه اندازی موبایل آماده کنید.
موضوعات شامل:
  • بارگیری چارچوب فازر
  • ایجاد اولین پروژه فازر
  • ساخت حالتهای پیش بارگذار و منو
  • موجودیت ایجاد و تخم ریزی
  • کار با ذرات و آلاینده ها
  • شناسایی و رسیدگی به برخوردها
  • شناسایی "بازی تمام شده"
  • افزودن جلوه های صوتی و متن
  • آماده شدن برای استقرار تلفن همراه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • محصول نهایی The final product

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. راه اندازی Phaser 1. Setting Up Phaser

  • چارچوب Phaser را بارگیری کنید Downloading the Phaser framework

  • انتخاب ویرایشگر کد Choosing a code editor

  • دارایی های تصویر Image assets

  • تهیه فونت Preparing fonts

  • موسیقی و جلوه های صوتی Music and sound effects

2. پیکربندی لودرها و ایالات 2. Configuring Loaders and States

  • پروژه Phaser خود را ایجاد کنید Creating your Phaser project

  • راه اندازی بوت لودر Bootloader setup

  • ساختن پیش لودر Building the preloader

  • ساختن حالت منو Building the menu state

  • تنظیم وضعیت بازی Setting up the game state

3. جمعیت جهان 3. Populating the World

  • ساختن جهان Building the world

  • تولید ماهی باریک Generating bunnies

  • حرکت بانی Bunny movement

  • تخم ریزی دشمنان Spawning enemies

  • برخورد با اشخاص خارج از صفحه Dealing with offscreen entities

4. عملکرد 4. Functionality

  • ذرات و ساطع کننده ها Particles and emitters

  • رسیدگی به برخورد امیتر Handling emitter collisions

  • برخورد گروهی در مقابل-گروه Group-versus-group collisions

  • آتش دوستانه Friendly fire

  • مرگ بانی Bunny death

5. پیچیدن موارد به بالا 5. Wrapping Things Up

  • تشخیص بازی Detecting game-over

  • افزودن متن شمارش معکوس Adding countdown text

  • متن "بازی بیش از" اضافه می شود Adding "Game Over" text

  • اضافه کردن جلوه های صوتی Adding sound effects

  • آماده شدن برای موبایل Preparing for mobile

نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش HTML5 توسعه بازی با Phaser
جزییات دوره
1h 38m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
125,708
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joseph Labrecque Joseph Labrecque

استاد دانشگاه، مدرس Adobe، رئیس استودیو

جوزف لابرک یک توسعه دهنده، طراح و استاد دانشگاه خلاق است.

جوزف نزدیک به دو دهه تجربه در ساخت وب گویا دارد. راه حل های دسکتاپ و موبایل. او کتاب‌ها، مقالات و دوره‌های ویدئویی در زمینه فناوری‌های طراحی و توسعه، ابزارها و مفاهیم را از طریق ناشران مانند LinkedIn Learning، Peachpit Press و Adobe تالیف کرده است. او شرکت Fractured Vision Media, LLC را تأسیس کرد. یک استودیوی تولید رسانه های دیجیتال و وسیله نقلیه توزیع. جوزف استاد دانشگاه کلرادو بولدر کالج رسانه، ارتباطات و اطلاعات، و همچنین یک رهبر آموزش Adobe، Adobe Community Professional، و یکی از اعضای Adobe Partners by Design است.