آموزش تجربه کاربری (UX) برای افراد غیر طراح

User Experience (UX) for Non-Designers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: طراحی تجربه کاربری (UX) چیزی فراتر از فشار دادن پیکسل ها و افزودن تعامل است. این یک رویه مردم محور است که بسیاری از ذینفعان را شامل می شود - نه همه آنها طراحان حرفه ای. این دوره اصول طراحی تجربه کاربری را از دیدگاه یک غیر طراح که نیاز به کار با تیم‌ها، استودیوها و پروژه‌های UX دارد، آموزش می‌دهد. مربی تام گرین فرآیند چهار مرحله‌ای طراحی UX را توضیح می‌دهد، که با تحقیق کاربر شروع می‌شود—مرحله‌ای که در آن پرسوناها، سناریوهای کاربر و جریان‌های کاربر را می‌سازید. در مرحله بعد، با مفهوم سازی UX آشنا شوید، جایی که ایده های اولیه به طرح ها، قالب های سیمی و نمونه های اولیه کاغذی ترجمه می شوند. سپس تام به فرآیند طراحی واقعی می پردازد. در این مرحله، می‌توانید ببینید که چگونه نمونه‌های اولیه کاربردی، کامل با تصاویر، کپی و تعامل اولیه تولید می‌شوند. به علاوه، در مورد اهمیت آزمایش طرح های خود در چندین مرحله از فرآیند و ترکیب بازخورد قبل از تحویل به توسعه دهندگان بیاموزید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • تجربه کاربری برای غیر طراحان User experience for non-designers

1. UX چیست؟ 1. What Is UX?

  • مرحله چهارم: تست Stage four: Test

  • چه کسی چه کاری انجام می دهد؟ Who does what?

  • دسترسی مهم است Accessibility matters

  • مرحله دوم: مفهوم سازی Stage two: Conceptualize

  • نمای کلی طراحی UX UX design overview

  • مرحله سوم: طراحی Stage three: Design

  • مرحله اول: تحقیق Stage one: Research

2. تحقیق: پس چه کسی از آن استفاده خواهد کرد؟ 2. Research: So Who Will Use It?

  • نقش ذینفع The role of the stakeholder

  • چگونه از آن استفاده خواهند کرد؟ How will they use it?

  • چگونه از آن عبور خواهند کرد؟ How will they move through it?

  • برای اینکه این کار را انجام دهیم به چه چیزهایی نیاز داریم؟ What do we need to make this work?

  • چه کسی از آن استفاده خواهد کرد؟ Who will use it?

  • برای ساختن آن به چه کسی نیاز داریم؟ Who do we need to build it?

  • آنها چه خواهند کرد؟ What will they do?

  • ساخت پرونده تجاری Making a business case

  • پیدا کردن مشکلات و رفع آنها Finding problems and fixing them

3. مفهوم سازی: پس چگونه به نظر می رسد؟ 3. Conceptualize: So What Does It Look Like?

  • طرح ایده های شما Sketching your ideas

  • چارچوب محتوا: تعیین اینکه چه چیزی به کجا می رود Content wireframe: Determining what goes where

  • نقش نمونه های اولیه کاغذی The role of paper prototypes

  • ساختن استخوان ها با قاب سیمی Building the bones with wireframes

  • بازخورد و تکرار Feedback and iteration

  • نمودارهای جریان کار Task flow diagrams

  • مروری بر تکنیک های مفهوم سازی Overview of conceptualization techniques

  • تخته سفید بدنام The infamous white board

  • تست و تکرار Testing and iteration

  • وایرفریم های دیجیتال Digital wireframes

4. طراحی: در اینجا چیزی است که واقعا به نظر می رسد 4. Design: Here Is What It Really Looks Like

  • تصویربرداری: فرمت های تصویر Imaging: Image formats

  • نمونه اولیه با وفاداری متوسط The medium-fidelity prototype

  • تصویربرداری: همه Xs چه خبر؟ Imaging: What's with all the Xs?

  • نقش SVG The role of SVG

  • نقش طراح رابط کاربری The UI designer's role

  • بازخورد و تکرار Feedback and iteration

  • کپی رایتینگ: کلمات همه تفاوت را ایجاد می کنند Copywriting: Words make all the difference

  • جعبه ابزار با وفاداری متوسط The medium-fidelity toolbox

5. طراحی: سیستم طراحی 5. Design: The Design System

  • پس رنگ چیست؟ So what is color?

  • فرمت های ویدیویی و پخش جریانی Video formats and streaming

  • فرمت ها و محتواهای صوتی Audio formats and content

  • نقش رنگ The role of color

  • نمادها و ابزارهای نماد Icons and icon tools

  • نقش تایپوگرافی The role of typography

  • استفاده از الگوهای طراحی Using design patterns

  • سیستم طراحی چیست؟ What is a design system?

  • ابزارهای تصویربرداری و وضوح صفحه نمایش Imaging tools and screen resolution

6. نمونه سازی و تست کاربر 6. Prototyping and User Testing

  • نمونه اولیه یکبار مصرف The disposable prototype

  • مروری بر نمونه سازی اولیه An overview of prototyping

  • انتخاب ابزار نمونه سازی Choosing a prototyping tool

  • چرا از ریز تعاملات نمونه اولیه استفاده کنیم؟ Why use prototype microinteractions?

  • ریز تعاملات پالایشی Refining microinteractions

  • مروری بر تست کاربر Overview of user testing

  • نقش حرکت در یک نمونه اولیه The role of motion in a prototype

نمایش نظرات

آموزش تجربه کاربری (UX) برای افراد غیر طراح
جزییات دوره
3h 27m
51
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
70,620
- از 5
دارد
دارد
دارد
Tom Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tom Green Tom Green

معلم ، نویسنده ، استاد تام گرین یک معلم ، نویسنده و استاد در دانشکده فناوری هامبر کالج فناوری اطلاعات است.

تام نویسنده بیش از 12 کتاب فلش و گرافیک حرکتی است ، از جمله آخرین بنیاد Adobe Edge Animate ، برای دوستان ED. تام همچنین یکی از اعضای گروه بین المللی Adobe Education Leaders و یکی از اعضای قدیمی گروه Adobe Community Professionals است. وی جلساتی را در موضوعات مختلف ، از ویدیوی فلش گرفته تا هنر داستان نویسی تعاملی ، در کنفرانس های مختلف بین المللی از جمله Adobe MAX ، FITC ، NAB و D2WC برگزار کرده است. تام همچنین در جامعه آموزشی فعال است و به طور منظم در سمینارهای سراسر چین و آمریکای شمالی به دانشجویان و اساتید سخنرانی می کند و در تعدادی از کنفرانس های آموزشی سخنرانی کرده است ، از جمله کنفرانس Sloan-C/MERLOT Emerging Technologies و DELS Forum که توسط دانشگاه پشتیبانی می شود ویسکانسین