آموزش ایجاد یک تفنگ علمی تخیلی در بلندر

Creating a Sci-Fi Gun in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این درس‌ها، ما یک سلاح علمی تخیلی آماده بازی می‌سازیم. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.71، Gimp 2.8، Unity 4.34f1. در طول این درس ها، ما یک سلاح علمی تخیلی آماده برای بازی ایجاد خواهیم کرد. ما از Blender به عنوان یک ابزار جریان واحد برای ایجاد دارایی استفاده خواهیم کرد. در ابتدا تکنیک‌های مدل‌سازی مش را مرور می‌کنیم که برای کار موتور بازی آماده می‌کنیم. سپس به مجسمه سازی می رویم که در آنجا مروری بر ابزارهای جدید Dyntopo Blender خواهیم داشت. در نهایت ما از مجموعه ابزار نقاشی بافت برای ایجاد نقشه ها و افکت های متعدد استفاده خواهیم کرد. محیط بازی هدف ما Unity خواهد بود اما این تکنیک ها را می توان برای هر محیط واقعی استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.71، Gimp 2.8، Unity 4.34f1.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک تفنگ علمی تخیلی در بلندر Creating a Sci-Fi Gun in Blender

  • بررسی اجمالی کلید فوری Important Hotkey Overview

  • تنظیم تنظیمات کاربر Blender Setting up Blender's User Preferences

  • مدل سازی حجم های مش ما Modeling the Volumes of Our Mesh

  • ساخت سپر فوقانی، تانک مرکزی و لوله تفنگ Building the Upper Shield, Central Tank, and Gun Barrel

  • ایجاد Chamber and Trigger Setup Creating the Chamber and Trigger Setup

  • افزودن محافظ ماشه و ولوم های اضافی Adding the Trigger Guard and Additional Volumes

  • با استفاده از ابزارهای Curve و Array Using the Curve and Array Tools

  • افزودن جزئیات به هیت سینک و لوله تفنگ Adding Detail to the Heatsink and Gun Barrel

  • معرفی توپولوژی پویا Introducing Dynamic Topology

  • مجسمه سازی و صاف کردن فرم های ما Sculpting and Smoothing Our Forms

  • طراحی جزئیات مجسمه پایه Designing the Base Sculptural Detail

  • پوشش و واردات بافت Masking and Importing Textures

  • جزئیات دستگیره و پومل Detailing the Handle and Pommel

  • اتمام Pommel و شروع سپر Finishing up the Pommel and Starting the Shield

  • تکمیل سپر و مجسمه سازی محافظ ماشه Completing the Shield and Sculpting the Trigger Guard

  • بحث در مورد فرآیند خلاق، تکرار و انتقاد از خود Discussing Creative Process, Iteration, and Self Critique

  • تکمیل محافظ ماشه و ایجاد یک پوسته Finishing the Trigger Guard and Creating a Shell

  • تعیین موقعیت پوسته ها Positioning the Shells

  • حکاکی مهمات لودر Engraving the Ammo Loader

  • درزهای مسدود کننده Occluding Seams

  • آماده سازی مدل ما برای موتور بازی ما Preparing Our Model for Our Game Engine

  • جزئیات دستگیره تفنگ Detailing the Gun Handle

  • تمیز کردن مدل برای بازکردن UV Cleaning the Model up for UV Unwrapping

  • باز کردن مش ما Unwrapping Our Mesh

  • رسیدگی به مسائل Unwrap Addressing Unwrap Issues

  • تکمیل UV Unwrap Completing the UV Unwrap

  • نقاشی مش ما Painting Our Mesh

  • استفاده از ویرایشگر UV برای نقاشی Utilizing the UV Editor to Paint

  • تکمیل نقشه انتشار پایه Completing the Base Diffuse Map

  • پخت نقشه های معمولی Baking Normal Maps

  • رفع خطاهای عادی نقشه در Gimp Fixing Normal Map Errors in Gimp

  • راه اندازی پیش نمایش GLSL ما Setting up Our GLSL Preview

  • توسعه یک نقشه ساده ساده Developing a Simple Specular Map

  • ماسک انتخاب چهره و نقشه برداری استنسیل Face Selection Masking and Stencil Mapping

  • جزئیات فلز ما Detailing Our Metal

  • تکمیل نقشه Diffuse Completing the Diffuse Map

  • افزودن اطلاعات عادی از طریق رنگ بافت Adding Normal Information via Texture Paint

  • اطلاعات معمولی پخت Baking Normal Information

  • آماده سازی نقشه های بافت ما برای یونیتی Preparing Our Texture Maps for Unity

  • واردات و راه اندازی در یونیتی Importing and Setting up in Unity

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک تفنگ علمی تخیلی در بلندر
جزییات دوره
5h 35m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
از 5
دارد
دارد
دارد
Costas Frost
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Costas Frost Costas Frost

Costas Frost یک هنرمند گرافیک سه بعدی و مستقر در بوستون ، ماساچوست است. وی دانش آموخته دانشکده موزه هنرهای زیبا است که در آنجا گرافیک سه بعدی و انیمیشن تحصیل کرده است. او تقریباً در هر بخش از صنعت 3D کار کرده است. از چاپ سه بعدی و دندانپزشکی دیجیتال گرفته تا فیلم ، شبیه سازی و ساخت بازی. عطش او برای دانش سه بعدی پایان ناپذیر است و او مرتباً آن را به عنوان یکی از بنیانگذاران گروه کاربران مخلوط کن بوستون به اشتراک می گذارد. کارهای اخیر وی شامل توسعه تکنیک های مختلف هنری 3D و خطوط لوله صرفه جویی در وقت است.