آموزش مدل سازی مفاهیم موجودات در ZBrush

Modeling Creature Concepts in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش با گردش کار مدل سازی ماکت و همچنین طراحی مفهومی، مجسمه سازی و ارائه آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4R3، Photoshop CS5، 3D-Coat 3.7. در این آموزش، با گردش کار مدل سازی ماکت و همچنین طراحی مفهومی، مجسمه سازی و ارائه آشنا می شویم. در طول این درس ها، ما روند ایجاد یک تصویر مفهومی بصری و تبدیل آن به یک ماکت سه بعدی در ZBrush را درک خواهیم کرد. ما همه چیز را از درک مفهوم تا تبدیل آن با DynaMesh پوشش خواهیم داد و یک تصویر ارائه برای مشتری ایجاد خواهیم کرد. بسیاری از نکات گردش کار مدل سازی مفهومی در این آموزش پوشش داده خواهد شد که می تواند مهارت های مدل سازی ZBrush را بهبود بخشد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4R3، Photoshop CS5، 3D-Coat 3.7.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی مفاهیم موجودات در ZBrush Modeling Creature Concepts in ZBrush

  • درک تصویر مفهومی Understanding the Concept Image

  • کار با DynaMesh Working with DynaMesh

  • ایجاد یک Base Mesh با ZSpheres Creating a Base Mesh with ZSpheres

  • تبدیل به DynaMesh Converting to DynaMesh

  • افزودن جزئیات چشم و صورت با DynaMesh Adding Eye and Face Detail with DynaMesh

  • Remeshing سریع در 3D-Coat Quickly Remeshing in 3D-Coat

  • مجسمه سازی از جزئیات Sculpting out Details

  • ایجاد مش خز مبتنی بر هندسه Creating a Geometry-based Fur Mesh

  • ساخت رندر صفحه گردان در ZBrush Building a Turntable Render in ZBrush

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی مفاهیم موجودات در ZBrush
جزییات دوره
2h 21m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Ryan Lim
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Lim Ryan Lim

رایان در مفهوم موجودات و مدل سازی سه بعدی تخصص دارد. رایان به طیف گسترده‌ای از موضوعات و تکنیک‌های بصری علاقه نشان می‌دهد که مخلوقات خیالی را همانطور که قبلاً مخلوقات پرسی جکسون و ساکر پانچ را خلق کرده بود به زندگی می‌آورد. روش های اصلی او طراحی مفهومی توسط فتوشاپ و مدل سازی در ZBrush است. در حال حاضر، رایان در حالی در ونکوور زندگی می‌کند که در شرکت مووینگ پیکچرز (MPC) به عنوان مدل‌ساز کار می‌کند.