آموزش طراح مواد: تجسم محصول

Substance Designer: Product Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Substance Designer ابزاری عالی برای ایجاد تجسم محصول تعاملی است. با استفاده از نمای سه بعدی آن در زمان واقعی ، می توانید ظاهر یک محصول را در حال حرکت تغییر دهید و به مشتریان اجازه دهید گزینه های مختلف تولید را تجسم کنند. این دوره آموزشی نحوه استفاده از Substance Designer را برای راه اندازی محصولی انعطاف پذیر با رنگ ، بافت و جایگذاری آرم پویا نشان می دهد. مربی Joel Bradley نحوه ایجاد مواد واقع بینانه مانند فلز ، پلاستیک و لاستیک و پخت نقشه های داده را برای قرار دادن مواد با استفاده از گره Blend Material نشان می دهد. وی پارامترهای مربوط به مواد را در معرض دید قرار می دهد ، و نشان می دهد که چگونه دوربین ، نوردهی و جلوه های دید را تنظیم می کند تا محصول در بهترین حالت خود ظاهر شود. سرانجام ، بیاموزید که چگونه با استفاده از موتور رندر iRay تصاویر با کیفیت بالا برای نمایش در کنار نمای سه بعدی تعاملی ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
  • ساخت مصالح
  • ترکیب مواد
  • افزودن تعامل
  • افزودن آرم ، متن و گزینه های سطح
  • تنظیم محیط
  • ارائه تجسم

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. ساخت مواد 1. Building the Materials

  • تنظیم بسته Setting up the package

  • ساخت فلز Creating the metal

  • ساخت پلاستیک Building the plastic

  • اضافه کردن امیزان Adding the emissive

  • ساخت لاستیک Making the rubber

  • پخت نقشه های داده Baking out data maps

  • ترکیب مواد ، قسمت 1 Blending the materials, part 1

  • ترکیب مواد ، قسمت 2 Blending the materials, part 2

2. ایجاد تعامل محصول 2. Creating Product Interactivity

  • اضافه کردن رنگ های مجموعه Adding set colors

  • اضافه کردن رنگ های سفارشی Adding custom colors

  • انتخاب انواع سطوح Allowing choice of surface types

  • اضافه کردن آرم های محصول یا متن Adding product logos or text

  • در معرض پارامترها Exposing the parameters

3. تنظیم محیط 3. Setting Up the Environment

  • اضافه کردن چراغ کلید Adding a key light

  • ایجاد چراغ لبه Creating a rim light

  • با استفاده از پر نور Using fill light

  • اضافه کردن جلوه های دوربین Adding camera effects

4- ارائه محصول 4. Rendering the Product

  • فعال کننده رندر iray Enabling the iray renderer

  • سفارشی کردن محیط رندر Customizing the render enviroment

  • صرفه جویی در ارائه دهنده ها Saving out the renders

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش طراح مواد: تجسم محصول
جزییات دوره
1h 16m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
4,665
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.