لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراح مواد: تجسم محصول
Substance Designer: Product Visualization
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Substance Designer ابزاری عالی برای ایجاد تجسم محصول تعاملی است. با استفاده از نمای سه بعدی آن در زمان واقعی ، می توانید ظاهر یک محصول را در حال حرکت تغییر دهید و به مشتریان اجازه دهید گزینه های مختلف تولید را تجسم کنند. این دوره آموزشی نحوه استفاده از Substance Designer را برای راه اندازی محصولی انعطاف پذیر با رنگ ، بافت و جایگذاری آرم پویا نشان می دهد. مربی Joel Bradley نحوه ایجاد مواد واقع بینانه مانند فلز ، پلاستیک و لاستیک و پخت نقشه های داده را برای قرار دادن مواد با استفاده از گره Blend Material نشان می دهد. وی پارامترهای مربوط به مواد را در معرض دید قرار می دهد ، و نشان می دهد که چگونه دوربین ، نوردهی و جلوه های دید را تنظیم می کند تا محصول در بهترین حالت خود ظاهر شود. سرانجام ، بیاموزید که چگونه با استفاده از موتور رندر iRay تصاویر با کیفیت بالا برای نمایش در کنار نمای سه بعدی تعاملی ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
ساخت مصالح li>
ترکیب مواد li>
افزودن تعامل li>
افزودن آرم ، متن و گزینه های سطح li>
تنظیم محیط li>
ارائه تجسم li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
فایل های تمرینی
Exercise files
1. ساخت مواد
1. Building the Materials
تنظیم بسته
Setting up the package
ساخت فلز
Creating the metal
ساخت پلاستیک
Building the plastic
اضافه کردن امیزان
Adding the emissive
ساخت لاستیک
Making the rubber
پخت نقشه های داده
Baking out data maps
ترکیب مواد ، قسمت 1
Blending the materials, part 1
ترکیب مواد ، قسمت 2
Blending the materials, part 2
2. ایجاد تعامل محصول
2. Creating Product Interactivity
اضافه کردن رنگ های مجموعه
Adding set colors
اضافه کردن رنگ های سفارشی
Adding custom colors
انتخاب انواع سطوح
Allowing choice of surface types
اضافه کردن آرم های محصول یا متن
Adding product logos or text
در معرض پارامترها
Exposing the parameters
3. تنظیم محیط
3. Setting Up the Environment
اضافه کردن چراغ کلید
Adding a key light
ایجاد چراغ لبه
Creating a rim light
با استفاده از پر نور
Using fill light
اضافه کردن جلوه های دوربین
Adding camera effects
4- ارائه محصول
4. Rendering the Product
فعال کننده رندر iray
Enabling the iray renderer
سفارشی کردن محیط رندر
Customizing the render enviroment
صرفه جویی در ارائه دهنده ها
Saving out the renders
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات