آموزش 3ds Max: ماده ای برای گردش کار V-Ray

3ds Max: Substance to V-Ray Workflows

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: نحوه ایجاد اهرم از مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد را از Allegorithmic برای ایجاد نقشه های بافتی واقعی برای پروژه های 3ds Max خود استفاده کنید. در این دوره ، می توانید گردش کار را برای ادغام Substance Designer ، Substance Painter و Bitmap2Material (B2M) گره با 3ds Max جستجو کنید. برایان بردلی توضیح می دهد که ابزارهای مبتنی بر مواد چیست و چگونه می توان از آنها در برنامه 3ds Max و همچنین موتور رندر V-Ray استفاده کرد. وی نحوه ایجاد مواد از دارایی های عکاسی با استفاده از گره B2M ، نحوه کار با مواد ماده از Substance Designer و نحوه صادرات بافت bitmap از هر دو ماده Substance Designer و Substance Painter را برای استفاده در 3ds Max و V-Ray نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • چرا باید از مواد برای بافت استفاده کنید
  • تنظیم حالت گردش کار و تنظیمات ماده
  • ایجاد مواد از عکسها با Bitmap2Material
  • کار با نقشه های بافت از Substance Designer و Painter
  • صادر کردن نقشه ها به عنوان پرونده های EXR و PSD
  • استفاده از نقشه های صادر شده در V-Ray

سرفصل ها و درس ها

معرفی و اطلاعات مهم Introduction and Important Information

  • مرور دوره Course overview

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • پوشه پروژه 3ds Max The 3ds Max project folder

  • یادداشت در مورد تنظیمات گاما و واحدها A note on gamma and units settings

  • 3ds حداکثر اشکالات برای کار در اطراف 3ds Max bugs to work around

1. یک مرور کلی از مجموعه مواد 1. An Overview of the Substance Toolset

  • پرونده های Substanc چیست و چرا از آنها استفاده می کنید؟ What are Substance files and why use them?

  • ابزار ابزار The Substance toolset

  • انتخاب رویکرد گردش کار ما Choosing our workflow approach

  • استفاده از پرونده های Substance در 3ds Max Using Substance files in 3ds Max

  • گفتگوی تنظیمات ماده The substance settings dialog

  • با استفاده از کتابخانه دارایی 3ds Max Using the 3ds Max asset library

2. استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max 2. Using Bitmap2Material inside 3ds Max

  • بارگیری گره Bitmap2Material Loading the Bitmap2Material node

  • افزودن تصویر ورودی Adding the input image

  • دست زدن به مواد Tweaking the material

  • ایجاد فایلهای خروجی bitmap Creating bitmap output files

3. کار با مواد از برنامه طراح 3. Working with Substances from the Designer Application

  • صادرات یک ماده Exporting a substance

  • با استفاده از ماده ای با V-Ray Using the substance with V-Ray

  • بهبود نتایج ماده ما Improving our substance results

  • تا کنون صحنه را تکان می دهد Tweaking the scene so far

  • سایر ویژگی های افزونه Other plugin features

4- کار با نقشه ها از برنامه Designer 4. Working with Maps from the Designer Application

  • انواع نقشه ها صادر می شود Exporting map types

  • با استفاده از نقشه های نقطه شناور Using floating-point maps

  • با استفاده از نقشه های 8 بیتی Using 8-bit maps

5. کار با نقشه ها از برنامه Painter 5. Working with Maps from the Painter Application

  • صادرات پرونده های EXR Exporting EXR files

  • صادرات پرونده های PSD ، قسمت 1 Exporting PSD files, part 1

  • صادرات پرونده های PSD ، قسمت 2 Exporting PSD files, part 2

  • با استفاده از پرونده های EXR در V-Ray Using the EXR files in V-Ray

  • با استفاده از پرونده های PSD در V-Ray Using the PSD files in V-Ray

  • تنظیمات ارائه نهایی Final render settings

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: ماده ای برای گردش کار V-Ray
جزییات دوره
1h 35m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
6,347
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.