آموزش C # بهترین روش ها برای توسعه دهندگان

C# Best Practices for Developers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

با رعایت استانداردهای کدگذاری با C # عادت کنید کد برنامه قابل اعتماد ، خواندنی و پایداری را ایجاد کنید. در این دوره ، به مربی رینالد آدولف بپیوندید زیرا او نشان می دهد چطور می توانید از نحو زبان فراتر بروید و به بهترین روشهایی که می توانند به شما در تولید کد C # با کیفیت کمک کنند ، تسلط پیدا کنید. در طول دوره ، رینالد برخی از بهترین شیوه های مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارد ، که دقیقاً زمان و مکان استفاده از هر یک را نشان می دهد. درباره روش صحیح استفاده از سازنده ها ، مدیریت اشیا، ، پیاده سازی مزایای غالباً نادیده گرفته شده از گیرنده ها و تنظیم کننده ها بیاموزید. بعلاوه ، منابع بهترین روش ، از جمله منابع برای الگوهای ضروری طراحی را کشف کنید.

اهداف یادگیری
  • کلاسهای نامگذاری و رسیدگی
  • اجرای آزمون واحد
  • با استفاده از سازنده ها
  • نامگذاری و روشهای مدیریت ، زمینه ها و خصوصیات
  • استفاده صحیح از خواص
  • مدیریت اشیا به طور موثر
  • الگوهای معمول طراحی به عنوان بهترین روش ها

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه قبل از تماشا باید بدانید What you should know before watching

  • تنظیم محیط توسعه Setting up the Development Environment

1. بهترین روش ها: یک مرور کلی 1. Best Practices: An Overview

  • بهترین شیوه ها تعریف شده است Best practices defined

  • چه موقع از آن استفاده کنیم When to use it

  • گرفتن تیم برای پیگیری Getting the team to follow

  • مسابقه فصل Chapter Quiz

2. نامگذاری و کلاسهای دست زدن 2. Naming and Handling Classes

  • مروری بر راه اندازی پروژه Project setup overview

  • لایه کسب و کار را تنظیم کنید Set up the business layer

  • اجرای آزمون واحد Running a unit test

  • قراردادها و استانداردهای نامگذاری کلاس Class naming conventions and standards

  • کنوانسیون نامگذاری میادین و املاک Field and property naming conventions

  • با استفاده از سازنده ها Using constructors

  • سازندگان آزمایش واحد Unit testing constructors

  • فضاهای نامی Namespaces

  • کلاسهای استاتیک Static classes

  • کلاسهای استاتیک تست واحد Unit testing static classes

  • با استفاده از singleton Using a singleton

  • مسابقه فصل Chapter Quiz

3. نامگذاری و روشهای مدیریت ، زمینه ها و خصوصیات 3. Naming and Handling Methods, Fields, and Properties

  • اضافه بار روش Method overloading

  • تست واحد بدون پارامترها Unit testing without parameters

  • تست واحد با پارامترها Unit testing with parameters

  • زنجیر زدن روش Method chaining

  • قسمتهای ثابت در مقابل فقط خواندنی Constants vs. read-only fields

  • استفاده صحیح از خواص Using properties correctly

  • با استفاده از ویژگی های نسخه ی نمایشی Using properties demo

  • خواص پیاده سازی خودکار Auto-implemented properties

  • نسخه ی نمایشی خواص اجرا شده به صورت خودکار Auto-implemented properties demo

  • مسابقه فصل Chapter Quiz

4. مدیریت اشیا به طور موثر 4. Managing Objects Efficiently

  • مقداردهی اولیه اشیا Initializing objects

  • اشیا Related مرتبط یک بار مورد نیاز است Related objects needed once

  • اشیا Related مرتبط همیشه مورد نیاز است Related objects needed always

  • اشیا Related مرتبط گاهی اوقات مورد نیاز است Related objects needed sometimes

  • در حال بررسی نیست Checking for null

  • استفاده از عبارت برای کارایی Using statement for efficiency

  • مسابقه فصل Chapter Quiz

5. منابع بهترین شیوه های بیشتر 5. More Best Practices Resources

  • منابع بهترین عملکرد وب و DB Web and DB best practice resources

  • الگوهای معمول طراحی به عنوان بهترین روش Common design patterns as best practice

  • مسابقه فصل Chapter Quiz

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش C # بهترین روش ها برای توسعه دهندگان
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 44m
40
Linkedin (لینکدین) lynda-small
15 خرداد 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
43,183
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Reynald Adolphe Reynald Adolphe

تکنسین و توسعه دهنده NET رینالد آدولف یک تکنسین و توسعه دهنده دات نت است که در زمینه مشاوره و توسعه وب سایت تخصص دارد.

وی تمرکز خود را بر روی تجربه کاربر ، رابط کاربری ، توسعه back-end و زبانهایی که برای ایجاد برنامه های وب استفاده می شود ، دارد. او یک سخنران و مربی فن آوری شخصی است که به برنامه نویسان کمک می کند نام تجاری و حرفه خود را در سطح بالاتری قرار دهند و تازه واردان را به سمت مهندسین نخبه نرم افزار راهنمایی می کند. پیش از این ، وی برای شرکت تریبون در لس آنجلس و اکسنتور در شیکاگو کار می کرد. تخصص های رینالد شامل C # ، Silverlight ، ASP.NET ، MVC ، Razor ، LINQ ، Java ، JavaScript ، JQuery ، AJAX ، HTML5 ، CSS3 ، SOAP ، Knockout.js ، RequireJS ، Underscore.js ، AmplifyJS ، XML ، WCF ، SQL ، SDLC است. ، MSTest ، Moq ، QUnit و Bootstrap. رینالد همچنین با تولید سخنرانان محبوب فن آوری ، نوازندگان و کمدین ها ، رویدادهای فناوری را تولید می کند. می توانید در مورد reynaldadolphe.com درباره رویدادها/مربیگری وی بیشتر بیاموزید و او را در توییتر دنبال کنید @ reynaldadolphe .

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.