همه چیزهایی را که برای گسترش ویرایشگر Unreal باید بدانید و ورودیهای منوی سفارشی، ویجتهای تختهای، طرح کلی جهان را گسترش دهید، نمادهای سفارشی ثبت کنید و خیلی چیزهای دیگر را برای افزایش کارایی خود که پروژه و تیم شما به آن نیاز دارند، بیاموزید.
در قسمت اول دوره، ما روی اقدامات مربوط به داراییها تمرکز میکنیم و با کاوش در کتابخانههای اسکریپتنویسی موجود مانند UEditorAssetLibrary و UEditirUtilityLibrary در Unreal شروع میکنیم تا به ما در دستیابی به برخی اقدامات اولیه داراییهای سریع کمک کنیم.
>سپس به نحوه اضافه کردن ورودیهای منوی سفارشی خود نگاه میکنیم تا به ما کمک کند تا داراییهای بلااستفاده را جستجو و حذف کنیم و پوشههای خالی را با کلیک راست ماوس روی یک پوشه حذف کنیم. با چنین قابلیتی، سپس به Slate می پردازیم و ویجت های اسلات مختلف را در یک تب ویرایشگر سفارشی که ثبت کرده ایم ایجاد می کنیم. همچنین نحوه استفاده از EditorUtilityWidgets و ایجاد الگوریتم های خود را برای کمک به ما در ایجاد سریع مطالب از روی کد پوشش خواهیم داد.
در قسمت دوم دوره، ما از ترکیب EditorUtilityWidgets و EditorActorSubsystem استفاده می کنیم تا به ما در دستیابی به انتخاب دسته ای بازیگر، تکرار دسته ای بازیگر و تبدیل تصادفی بازیگر کمک کند. سپس از مهارتها و دانشی که آموختهایم برای ایجاد قفل انتخاب بازیگر از طریق گسترش منوی بازیگر ویرایشگر سطح، کلیدهای داغ ویرایشگر سفارشی و توسعه طرح کلی جهان استفاده خواهیم کرد.
پس از این دوره، میتوانید هر ابزار ویرایشگر سفارشیای را که خود یا تیمتان برای کارایی بهتر هنگام کار در داخل Unreal به آن نیاز دارید، ایجاد کنید.
برنامه نویس/هنرمند سه بعدی
نمایش نظرات