آموزش توسعه آزمایشی با F #

Test-Driven Development with F#

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه تقاطع بین Test-Driven Development و F # فرصت هایی را برای طراحی بهتر و تست پذیری بهتر فراهم می کند. در این دوره ، شما در مورد برخی از مشکلات مرتبط با توسعه اصلی آزمایش محور (TDD) و نحوه کار در F # آشنا خواهید شد. شما می توانید از TDD بدون به خطر انداختن طراحی کد خود استفاده کنید. شما یاد می گیرید که چگونه ابتدا در F # نگارش تست ها ، نحوه ساختن یک سیستم کامل از توابع کوچک و منفرد ، و در آخر نحوه بیان موارد آزمایشی را به عنوان مثال به جای مثال مشاهده خواهید کرد.

سرفصل ها و درس ها

دولت TDD The State of TDD

  • مقدمه Introduction

  • بررسی اجمالی ماژول 1 Module 1 Overview

  • بیان مسأله Problem Statement

  • معرفی آزمایشی: متن معامله Demo Introduction: Transaction Script

  • نسخه ی نمایشی: متن معامله Demo: Transaction Script

  • خلاصه نسخه ی نمایشی: متن معامله Demo Recap: Transaction Script

  • خسارت ناشی از آزمایش Test-induced Damage

  • معرفی آزمایشی: خسارت ناشی از آزمایش Demo Introduction: Test-induced Damage

  • نسخه ی نمایشی: خسارت ناشی از آزمایش Demo: Test-induced Damage

  • بازبینی نسخه ی نمایشی: خسارت ناشی از آزمایش Demo Recap: Test-induced Damage

  • خلاصه Summary

از OOP تا FP From OOP to FP

  • مقدمه Introduction

  • کمتر مسخره با برنامه ریزی کاربردی Fewer Mocks with Functional Programming

  • معرفی آزمایشی: از OO به FP Demo Introduction: From OO to FP

  • نسخه ی نمایشی: از OO به FP Demo: From OO to FP

  • بازبینی نسخه ی نمایشی: از OO به FP Demo Recap: From OO to FP

  • خلاصه Summary

عملکرد TDD Functional TDD

  • مقدمه Introduction

  • معرفی آزمایشی: اعتبار سنجی Demo Introduction: Validation

  • نسخه ی نمایشی: اعتبار سنجی Demo: Validation

  • خلاصه نسخه ی نمایشی: اعتبار سنجی Demo Recap: Validation

  • مقدمه نسخه ی نمایشی: قانون تجارت Demo Introduction: Business Rule

  • نسخه ی نمایشی: قانون تجارت Demo: Business Rule

  • خلاصه نمایشی: قانون تجارت Demo Recap: Business Rule

  • انزوا Isolation

  • خلاصه Summary

همه اش را بگذار کنار هم Putting It All Together

  • مقدمه Introduction

  • بیرون و برگشت Outside-in and Back

  • مقدمه نسخه ی نمایشی: مدیریت خطا Demo Introduction: Error Handling

  • نسخه ی نمایشی: مدیریت خطا Demo: Error Handling

  • بازبینی نسخه ی نمایشی: مدیریت خطا Demo Recap: Error Handling

  • بلوک های ساختمان باقی مانده Remaining Building Blocks

  • دسترسی به داده TDD Data Access TDD

  • مقدمه نسخه ی نمایشی: پیاده سازی دسترسی به داده ها Demo Introduction: Data Access Implementation

  • نسخه ی نمایشی: پیاده سازی دسترسی به داده ها Demo: Data Access Implementation

  • بازخوانی نسخه ی نمایشی: پیاده سازی دسترسی به داده ها Demo Recap: Data Access Implementation

  • برخی از مونتاژ مورد نیاز است Some Assembly Required

  • مقدمه نسخه ی نمایشی: ترکیب Demo Introduction: Composition

  • نسخه ی نمایشی: ترکیب Demo: Composition

  • بازخوانی نسخه ی نمایشی: ترکیب Demo Recap: Composition

  • وکیل مدافع شیطان Devil's Advocate

  • مقدمه آزمایشی: آزمونهای مبتنی بر املاک Demo Introduction: Property-based Tests

  • نسخه ی نمایشی: تست های مبتنی بر املاک Demo: Property-based Tests

  • جمع بندی آزمایشی: آزمونهای مبتنی بر املاک Demo Recap: Property-based Tests

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش توسعه آزمایشی با F #
جزییات دوره
2h 17m
45
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
111
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Seemann
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Seemann Mark Seemann

مارک سیمان یک برنامه نویس دانمارکی است که در کپنهاگ دانمارک مستقر است. علایق حرفه ای وی شامل توسعه شی گرا ، برنامه نویسی عملکردی و معماری نرم افزار و همچنین به طور کلی توسعه نرم افزار است. به غیر از نوشتن کتابی در مورد تزریق وابستگی ، او همچنین مقالات و پست های وبلاگ زیادی در مورد موضوعات مرتبط نوشت. علی رغم اینکه یک برنامه نویس دات نت است ، بیشترین الهام خود را از منابع طیف گسترده ای از فناوری ها ، از جمله بسیاری از کتاب های الگو می گیرد. وی در ابتدا آماده تبدیل شدن به یک ستاره راک یا (در شکست آن) رمان نویس گرافیک (در سنت اروپا) بود که روزی خود را با استعداد کافی برای هر دو ، مدرک کارشناسی ارشد در اقتصاد و تمایل به کار با رایانه یافت. او از سال 1995 به طور متناوب این کار را انجام می دهد. مارک هنگام کار با نرم افزار یا گذراندن وقت با خانواده اش ، از خواندن ، طراحی و نقاشی ، گوش دادن به موسیقی و پخش موسیقی و همچنین تهیه یا مصرف غذای عالی و شراب لذت می برد.