نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش هودینی ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از کپی کردن حجم رویه برای ایجاد یک انبوه موشک کارآمد و قابل انعطاف استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 13.0.447. در این آموزش Houdini ، ما می آموزیم که چگونه از کپی کردن حجم رویه برای ایجاد یک گروه موشک کارآمد و انعطاف پذیر استفاده کنیم. به ما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به بازسازی یا تغییر مجدد اثر از ابتدا ، در زمان ، موقعیت و مقیاس تغییراتی ایجاد کنیم. برای دستیابی به این اثر ، چندین شبیه سازی اولیه pyro را تنظیم خواهیم کرد. سپس یک شبیه سازی ذره با ویژگی های سفارشی ایجاد خواهیم کرد تا از آن به عنوان نقاط کپی استفاده کنیم. سپس ، برای قرارگیری صحیح شبیه سازی pyro ، از Copy SOP وampamping استفاده می کنیم. ما از ابزار مدل سازی ابر VBD در کنار شبیه سازی ذرات برای ساخت مسیرهای موشکی استفاده خواهیم کرد. سرانجام ، همه این عناصر را گرد هم خواهیم آورد ، سایه افکنده و در Mantra رندر می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 13.0.447.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد یک راکت انبوه با کپی کردن حجم رویه در Houdini
Creating a Rocket Swarm with Procedural Volume Copying in Houdini
-
در حال بازبینی تنظیمات اولیه
Reviewing Initial Setup
-
تنظیم شبیه سازی برای Rocket Fire
Setting up Simulation for Rocket Fire
-
پایان شبیه سازی راکت آتش
Finishing up Rocket Fire Simulation
-
ایجاد شبیه سازی دود
Creating Smoke Simulation
-
تنظیم شبیه سازی ذرات
Particle Simulation Setup
-
نهایی سازی شبیه سازی ذرات
Finalizing Particle Simulation
-
کپی رویه ای برای موشک و آتش موشک
Procedural Copying for the Rockets and Rocket Fire
-
کپی کردن راه اندازی دود
Copying the Launch Smoke
-
شبیه سازی انفجار کپی
Copying Explosion Simulation
-
راه اندازی Rocket Trails Simulation
Setting up Rocket Trails Simulation
-
ساخت دنباله حجم
Constructing Volume Trail
-
اضافه کردن نویز و تراکم محو شدن
Adding Noise and Density Fade
-
نهایی کردن موشک دنباله و افزودن چراغ
Finalizing Rocket Trail and Adding Lights
-
افزودن مواد به جلد
Adding Materials to Volumes
-
پالایش Rocket Swarm و Final Render
Refining Rocket Swarm and Final Render
نمایش نظرات