آموزش طراحی یک موجود دریایی در ZBrush

Designing a Sea Creature in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش ZBrush ، ما دانش و درک توسعه شخصیت را با استفاده از خط لوله دیجیتال کسب خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r5، Maya 2015، Photoshop CS6، KeyShot 5. در طول این آموزش ZBrush ، ما دانش و درک توسعه شخصیت را با استفاده از خط لوله دیجیتال کسب خواهیم کرد. ما ایده پردازی و آنچه را که باید برای نهایی کردن یک مدل برای اهداف تولید انجام شود ، پوشش خواهیم داد. این دوره شامل طراحی و مدل سازی یک شخصیت ، سپس ارائه آن با استفاده از ZBrush و Maya است. ما همچنین از KeyShot و Photoshop در امتداد خط لوله خود استفاده خواهیم کرد. مدل نهایی ما در این آموزش ZBrush توانایی جعل انیمیشن در فیلم ، بازی ها و همچنین آماده سازی برای چاپ سه بعدی را خواهد داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r5، Maya 2015، Photoshop CS6، KeyShot 5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی یک موجود دریایی در ZBrush Designing a Sea Creature in ZBrush

  • مرور نرم افزاری که استفاده خواهید کرد Reviewing the Software You Will Use

  • بحث در مورد ZBrush و رابط کاربری Discussing ZBrush and the User Interface

  • تصور کردن در فتوشاپ Conceptualizing in Photoshop

  • مجسمه سازی Sculpting Silhouettes

  • نقاشی های نقاشی Drawing Silhouettes

  • با استفاده از Zspheres Using Zspheres

  • استفاده از Zbrushes و Primitives Utilizing Zbrushes and Primitives

  • ذخیره فرم ها و گزینه های قلم مو/ضربه Saving Formats and Brush/stroke Options

  • استفاده از مواد و روشنایی Applying Materials and Lighting

  • شکستن دینام Breaking Down Dynamesh

  • توضیح چند گروه و بولین Explaining Polygroups and Booleans

  • بحث درباره نکاتی برای مدل سازی Discussing Tips for Modeling

  • نقاشی ارائه می دهد Painting Renders

  • مجسمه سازی و فیبرمش Sculpting and Fibermesh

  • طراحی بدن شما Designing Your Body

  • ایجاد برس مش مشکی Creating an Insert Mesh Brush

  • ایجاد یک Curve Brush Creating a Curve Brush

  • نمایش انواع مدل شما Displaying Variations of Your Model

  • جزئیات مجسمه سازی Sculpting Detail

  • با استفاده از Zremesher Using Zremesher

  • تنظیم توپولوژی Adjusting Topology

  • نقشه برداری از اشعه ماورا بنفش Mapping UVs

  • پیاده سازی هندسه Implementing Geometry

  • رنگ آمیزی مدل شما Polypainting Your Model

  • نقاشی با کانون توجه Painting with Spotlight

  • تولید نقشه های بافتی Generating Texture Maps

  • با استفاده از Master Transpose Using Transpose Master

  • تکنیک های رندر Rendering Techniques

  • استفاده از Flat Shade Using Flat Shade

  • صادر کردن فایلها Exporting Files

  • تنظیم صحنه شما در مایا Setting up Your Scene in Maya

  • ارائه در Metal Ray Rendering in Metal Ray

  • روشنایی در مایا Lighting in Maya

  • تنظیم صحنه در KeyShot Setting up a Scene in KeyShot

  • نورپردازی و رندر در KeyShot Lighting and Rendering in KeyShot

  • آهنگسازی در فتوشاپ Compositing in Photoshop

  • نهایی کردن تصویر شما Finalizing Your Image

  • تنظیم برای چاپ سه بعدی Setting up for 3D Printing

  • بررسی نتایج شما Reviewing Your Results

نمایش نظرات

آموزش طراحی یک موجود دریایی در ZBrush
جزییات دوره
7h 1m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Gordon Goane
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gordon Goane Gordon Goane

گوردون گوان هنرمندی از ایالات متحده است که بر طراحی و توسعه شخصیت تمرکز دارد. وی پس از اخذ مدرک لیسانس در هنرهای سه بعدی و انیمیشن ، او یاد گرفت که چگونه با انواع برنامه های دیجیتالی مدبر باشد و مجموعه وسیعی از مفاهیم اصلی و خلاقیت های لذت بخش را تولید کند. او با قدردانی شدید از کار دیگران ، همیشه هدفش این است که بیشتر بیاموزد و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. گوردون برای کمک به دیگران در تقویت توانایی های خلاقانه و مهارت های خود در خلق هنر دیجیتال ، با Digital-Tutor ها همکاری کرده است. او با هر دوره ، ادامه کار در ایجاد طراحی های سرگرم کننده و معتبر را دنبال می کند.