آموزش Substance Designer 2020 Essential Training

Substance Designer 2020 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. این دوره برای ارائه یک دید کلی به برنامه Substance Designer 2020 برای هنرمندان بافت طراحی شده است. اگر در این زمینه تازه وارد هستید ، این دوره می تواند به شما کمک کند به سرعت شروع به ایجاد بافت های خود کنید. اگر شما یک هنرمند باتجربه هستید و می خواهید یک برنامه جدید به جعبه ابزار خود اضافه کنید ، این دوره مطالب عمیق زیادی را برای کار ارائه می دهد. مربی Joel Bradley با یک مرور کلی از برنامه شروع می کند ، و در مورد مفاهیم کلیدی مانند نحوه تنظیم تنظیمات ، استفاده هوشمندانه از منوی Materials و ایجاد تغییرات نور بحث می کند. وی سپس مفاهیم اساسی مانند نحوه وارد کردن مش و استفاده از آرایه گره های اصلی "اتمی" را در Substance Designer شامل گره های Blend ، Curve ، Blur و Gradient پوشش می دهد. جوئل با توضیح چگونگی استفاده بیشتر از مواد منتشر شده ، از جمله نحوه صادرات و واردات بسته ها از Designer ، دوره را خاتمه می دهد.

سرفصل ها و درس ها

1. آشنایی با برنامه 1. Becoming Familiar with the Application

  • تنظیمات فهرست و منوی Menus and preference settings

  • بازدیدها و نحوه کار آنها Viewports and how they work

  • با استفاده از صفحه Explorer Using the Explorer pane

  • پیمایش و درک کتابخانه Navigating and understanding the library

  • دسترسی و تغییر خصوصیات Accessing and changing properties

  • استفاده مناسب از منوی صحنه Making good use of the Scene menu

  • با استفاده از منوی مواد عاقلانه Using the Materials Menu wisely

  • گزینه های دوربین و رندر Camera and rendering options

  • نحوه ایجاد تغییرات محیط و روشنایی How to make environment and lighting changes

2. نمودار مواد و نحوه استفاده از آنها 2. Substance Graphs and How to Use Them

  • بسته ها و نمودارها چیست؟ What are packages and graphs?

  • نحوه استفاده از گرههای اتمی به طور کارآمد How to use Atomic Nodes efficiently

  • تنظیم و کار با اتصالات گره Adjusting and working with node connections

  • قابلیت دسترسی سریع به نوار ابزار Important Quick Access Toolbar functionality

3. پخت نقشه ها برای بهبود ایجاد بافت 3. Baking Maps to Improve Texture Creation

  • بحث در مورد آماده سازی مش قبل از واردات Discussing mesh preparation prior to import

  • وارد کردن مش و نقشه ها به طراح Importing meshes and maps into designer

  • بخش های عناصر ، خروجی و مقادیر گفتگوی پخت Elements, Output, and Values sections of the bake dialogue

  • لیست و پارامترها نانوایی ها را ارائه می دهند Bakers render list and parameters

4- بافت مش با گرههای اتمی 4. Texturing a Mesh with Atomic Nodes

  • رنگ برای ماسک Color to mask

  • رنگ Color

  • مخلوط Blend

  • نقشه های گرانج Grunge maps

  • نقشه شیب Gradient map

  • معمولی Normal

  • مادهء اصلی Base material

  • تولید کننده خاک Dirt generator

  • لبه های فلزی Metal edgeware

5- مصالح ساختمانی با گرههای اتمی 5. Building Materials with Atomic Nodes

  • کاشی ژنراتور: شروع مواد جدید Tile Generator: Start of new material

  • تار Warp

  • گریس کالسکه Crop Grayscale

  • شکل اسپلاتر Shape Splatter

  • شکل مخروط را برای ماسک Shape Splatter to mask

  • مشروعیت محیط Ambient Occlusion

  • منحنی Curve

  • HQ معمولی تا ارتفاع Normal to height HQ

  • سطح آب Water level

6. بیشترین استفاده از مواد منتشر شده 6. Getting the Most Out of Published Substances

  • نحوه افشای پارامترهای مفید How to expose useful parameters

  • سازماندهی پارامترهای در معرض سهولت استفاده Organizing exposed parameters for ease of use

  • صادرات و واردات بسته از Designer Exporting and importing packages from Designer

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Substance Designer 2020 Essential Training
جزییات دوره
2h 18m
39
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
72
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.