آموزش استفاده از ابزار Auto Rig و Muscle System در Houdini

Utilizing the Auto Rig and Muscle System Tools in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما یک شخصیت را از ابتدا با استفاده از ابزار Auto Rig و سیستم عضلانی Houdini ردیابی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 13. در طول این آموزش ها ، ما یک شخصیت را از ابتدا با استفاده از ابزار ریگ اتوماتیک و سیستم عضلانی Houdini ردیابی خواهیم کرد. در این آموزش ، ما با وارد کردن مشهای قفس و اختصاص مواد شروع می کنیم. سپس ، ما سیستم Auto Rig را ایجاد خواهیم کرد ، تأثیرات رنگی ایجاد می کنیم ، اشکال ترکیب چهره را اضافه می کنیم و کره چشم والدین را تقویت می کنیم. در پایان این آموزش ، ما همچنین یک تنظیم سریع روشنایی و مواد نیشگون گرفتن و کشیدن را نیز مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 13.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از ابزار Auto Rig و Muscle System در Houdini Utilizing the Auto Rig and Muscle System Tools in Houdini

  • وارد کردن مش برای ایجاد هندسه پایه Importing Meshes to Create the Base Geometry

  • اختصاص مواد Assigning Materials

  • ایجاد الگوی ساختگی خودکار عضلانی Creating the Muscle Auto Rig Template

  • موقعیت مفاصل بالاتنه Positioning the Upper Body Joints

  • قرار دادن مفاصل انگشت Positioning the Finger Joints

  • قرار دادن انگشت شست ، تیغه شانه و استخوان های کلاویکول Positioning the Left Thumb, Shoulder Blade and Clavicle Bones

  • ایجاد دکل های انیمیشن و تغییر شکل Creating the Animation and Deform Rigs

  • ایجاد دکل پروکسی از هندسه پایه ما Creating Our Proxy Rig from Our Base Geometry

  • تنظیم حلقه های پاکت ما Adjusting Our Envelope Rings

  • تبلیغ پروکسی جدید در دکل انیمیشن Propagating the New Proxy Mesh into the Animation Rig

  • تنظیم پاکت های عضلانی ضبط Setting Capture Muscle Envelopes

  • تنظیم پاکت های عضلانی برای گرفتن انگشتان Adjusting Capture Muscle Envelopes for the Fingers

  • تنظیم پاکت های عضلانی ضبط شده برای قسمت بالاتنه و بازوی چپ Adjusting Capture Muscle Envelopes for the Upper Body and Left Arm

  • متحرک کردن یک دامنه حرکت Animating a Range of Motion

  • مقدمه ای بر گره Paint Capture Introduction to the Paint Capture Node

  • وزنه های نقاشی برای پای چپ Painting Weights for the Left Leg

  • وزن کشیدن برای بالاتنه Painting Weights for the Upper Body

  • استفاده از گره های دید برای رنگ آمیزی وزن در مناطق دشوار Using Visibility Nodes to Paint Weights in Difficult Areas

  • نقاشی وزن برای فک Painting Weights for the Jaw

  • استفاده از گره های دید برای پوشاندن انگشتان برای وزن انگشتان Using Visibility Nodes to Mask Fingers for Finger Weighting

  • شروع به رنگ آمیزی وزن برای انگشتان Beginning to Paint Weights for the Fingers

  • وزن مناسب برای انگشتان Finessing Weights for the Fingers

  • نقاشی وزن برای مچ دستان Painting Weights for the Wrists

  • سرمایه گذاری وزن های آینه ای برای مسائل عدم تقارن Investing Mirrored Weights for Asymmetry Issues

  • ایجاد گره ضبط رنگ دوم برای اصلاحات نامتقارن Creating a Second Paint Capture Node for Asymmetrical Fixes

  • پخت عضله و وزن های نقاشی شده Baking out the Muscle Capture and Painted Weights

  • ایجاد شکل ترکیبی صورت که بیانگر خشم است Creating a Facial Blend Shape Expressing Anger

  • ایجاد یک شکل ترکیبی از چهره که بیانگر غم و اندوه است Creating a Facial Blend Shape Expressing Sadness

  • ایجاد یک برگه ریگ صورت برای اشکال ترکیبی ما Creating a Facial Rig Tab for Our Blend Shapes

  • انفجار کره چشمهای وزنه دار Blasting out the Weighted Eyeballs

  • آماده سازی کره چشم جدید برای دکل ما Preparing New Eyeballs for Our Rig

  • نصب کره چشم جدید در دکل انیمیشن Installing New Eyeballs into the Animation Rig

  • دکل سازی ما Tweaking Our Rig

  • Tweaking .Bgeo Weights و آماده سازی دکل ما برای ارائه Tweaking .Bgeo Weights and Prepping Our Rig for Render

  • ایجاد یک تنظیم روشنایی برای رندر Creating a Lighting Setup for Render

نمایش نظرات

آموزش استفاده از ابزار Auto Rig و Muscle System در Houdini
جزییات دوره
4h 8m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Matt Skonicki
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matt Skonicki Matt Skonicki

مت اسکونیکی به عنوان یک هنرمند سینمایی در استودیوی Netherrealm شروع به کار در زمینه بازی های رایج از جمله Blitz: The League ، Ballers و Mortal Kombat کرد. او همچنین به عنوان یک هنرمند فنی شخصیت در John Woo’s Stranglehold and Wheelman کار کرد. در دهه گذشته وی در م institutionsسسات مختلف از جمله کالج کلمبیا و موسسه هنر ایلینوی تدریس کرده است. مت در حال حاضر یک مربی تمام وقت در زمینه جلوه های تصویری در آکادمی Tribeca Flashpoint واقع در قلب شیکاگو است.