آموزش Megacourse کامل Blender: مبتدی تا متخصص

Complete Blender Megacourse: Beginner to Expert

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: با این دوره گام به گام نحوه کار با Blender 3.0 را مانند یک حرفه ای یاد بگیرید! نحوه استفاده از Blender و عناصر آن رابط و ابزارهای مختلف Blender 3.0 اصول مدل سازی مش و تکنیک های مدل سازی پیشرفته اصول مجسمه سازی نحوه استفاده صحیح از بافت ها و متریال ها نحوه رندر در بلندر برای ایجاد دارایی های بازی نحوه مدل سازی یک سبک ساده شخصیت چگونه شخصیت خود را در بلندر مجسمه سازی کنیم برای ایجاد یک شخصیت کامل با طراحی و تکمیل بدن، لباس و کفش نحوه ایجاد محیط های سه بعدی خود در بلندر نحوه تکسچر، مدل سازی، مجسمه سازی، نور و رندر صحنه ها و محیط های مختلف پیش نیازها : بدون نیاز به دانش قبلی از Blender! میل به یادگیری! نگرش مثبت!

این دوره به طور مداوم در حال تجدید نظر و به روز رسانی با درس های جدید است.

مدل سازی سه بعدی و انیمیشن را در Blender 3.0 بیاموزید!

مانند یک حرفه ای طراحی کنید!

آیا تا به حال خواسته اید مدل های سه بعدی ایجاد کنید؟ در عصر فناوری، سرگرمی‌های دیجیتالی خانگی بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است و هیچ نشانه‌ای از کندی نشان نمی‌دهد. شاید بخواهید دست خود را در ساخت فیلم انیمیشن خود امتحان کنید، یا شاید بخواهید بازی ویدیویی خود را بسازید. چه در کار با بلندر تازه کار باشید، چه امیدوارید که از آن شغلی بسازید، ایجاد سه بعدی فقط برای حرفه ای ها نیست. و ما اینجا هستیم تا به شما آموزش دهیم که چگونه این کار را مانند یک حرفه ای انجام دهید. و ما اینجا هستیم تا به شما یاد دهیم که چگونه طرح‌های باورنکردنی ایجاد کنید.

در این دوره ما هر آنچه را که برای شروع استفاده از Blender نیاز دارید به شما آموزش خواهیم داد، یک نرم افزار قدرتمند، همه کاره و - بهترین از همه - رایگان، که به شما امکان می دهد اشیاء، صحنه ها، و سه بعدی را به طور کامل ایجاد کنید. حتی شخصیت ها این دوره آموزشی Blender را از منظر مبتدی مطلق پوشش می دهد و به شما نحوه دانلود و اجرای برنامه، اصول فضای سه بعدی، مدل سازی، مجسمه سازی، بافت و نورپردازی را نشان می دهد. در پایان دوره، می‌توانید ایده‌های خود را از مفهوم کامل به یک مدل نهایی و نهایی برسانید که آماده ادغام در هر موتور بازی یا انیمیشن است. تنها محدودیت برای آنچه می توانید بسازید، تخیل شماست.

این یک دوره آموزشی 3 در 1 است که توسط سه متخصص و متخصص در جنبه های مختلف هنر سه بعدی هدایت می شود. مربیان ما نه تنها در کار با بلندر، بلکه در تدریس نیز تجربه سالها دارند و برنامه درسی ماهرانه به گونه ای طراحی شده است که دنبال کردن آن آسان و کامل باشد. ما حتی نمونه‌های زیادی را برای مطالعه روی صفحه طراحی کرده‌ایم. به همین دلیل است که این تنها دوره آموزشی Blender است که برای ایجاد مدل‌ها و صحنه‌های سه بعدی مانند یک حرفه‌ای به آن نیاز دارید!

از همین امروز سفر طراحی خود را آغاز کنید!


پس از گذراندن این دوره، شما قادر خواهید بود:

  • به صورت حرفه ای با Blender کار کنید

  • از تکنیک‌های مدل‌سازی، مجسمه‌سازی و رندر پیشرفته استفاده کنید

  • بافت و متریال خود را ایجاد کنید

  • پرداخت و ایجاد دارایی های بازی خود

  • کاراکتر سه بعدی خود را در Blender ایجاد کنید

  • محیط های سه بعدی خود را در Blender ایجاد کنید


سرفصل ها و درس ها

مبانی: مقدمه ای بر بلندر Basics: Introduction to Blender

  • معرفی دوره Course Introduction

  • در حال دانلود Blender Downloading Blender

  • تنظیمات و تنظیمات مخلوط کن Blender Settings and Preferences

  • رابط و ناوبری بلندر Blender Interface and Navigation

مبانی: مدل سازی مش Basics: Mesh Modeling

  • افزودن و تبدیل اشیاء مش Pt. 1 Adding and Transforming Mesh Objects Pt. 1

  • افزودن و تبدیل اشیاء مش Pt. 2 Adding and Transforming Mesh Objects Pt. 2

  • با Blender Primitive Objects DEMO یک شی بسازید Create an Object with Blender Primitive Objects DEMO

  • ویرایش اشیاء مش Editing Mesh Objects

  • با فشار دادن/کشیدن رئوس یک شی بدوی DEMO یک شی بسازید Create an Object by Pushing/Pulling Vertices of a Primitive Object DEMO

مبانی: عملیات ویرایش مش I Basics: Mesh Editing Operations I

  • اکسترود کردن Extrude

  • EXTRUDE DEMO Extrude DEMO

  • حذف/پر کردن/پیوستن Delete/Fill/Join

  • برش/تقسیم حلقه حلقه Loop Cut/Subdivide

  • حلقه برش و حذف/پر کردن/پیوستن به نسخه نمایشی Loop Cuts and Delete/Fill/Join DEMO

  • Bevel و Inset Bevel and Inset

  • ایجاد یک شی با این عملیات Pt. 1 دمو Create an Object with These Operations Pt. 1 DEMO

  • ایجاد یک شی با این عملیات Pt. 2 دمو Create an Object with These Operations Pt. 2 DEMO

  • ایجاد یک شی با این عملیات Pt. 3 دمو Create an Object with These Operations Pt. 3 DEMO

مبانی: رایج ترین اصلاح کننده ها Basics: Most Common Modifiers

  • Subdivision Surface Modifier Subdivision Surface Modifier

  • اصلاح کننده آینه Mirror Modifier

  • یک شی متقارن DEMO ایجاد کنید Create a Symmetrical Object DEMO

  • بولی Boolean

  • آرایه Array

  • رایج ترین اصلاح کننده ها: DEMO Most Common Modifiers: DEMO

مبانی: استفاده از مرجع املایی Basics: Using Orthographic Reference

  • مرجع املایی Orthographic Reference

  • یک شی را بر اساس تصویر مرجع مدل کنید. 1 دمو Model an Object Based on a Reference Image Pt. 1 DEMO

  • یک شی را بر اساس تصویر مرجع مدل کنید. 2 دمو Model an Object Based on a Reference Image Pt. 2 DEMO

مبانی: عملیات ویرایش مش II Basics: Mesh Editing Operations II

  • چاقو و نیم بند Knife and Bisect

  • چرخش/صاف/کوچک Spin/Smooth/Shrink

  • حلقه های لبه پل Bridge Edge Loops

  • مدل یک شی با این عملیات Pt. 1 دمو Model an Object with These Operations Pt. 1 DEMO

  • مدل یک شی با این عملیات Pt. 2 دمو Model an Object with These Operations Pt. 2 DEMO

مبانی: مجسمه سازی Basics: Sculpting

  • مقدمه ای بر مجسمه سازی مش Introduction to Mesh Sculpting

  • فضای کار مجسمه سازی Sculpting Workspace

  • برس های مجسمه سازی Sculpting Brushes

  • برس های غیر مجسمه سازی Non-sculpting Brushes

مبانی: روش های تقسیم بندی برای مجسمه سازی Basics: Methods of Subdivision for Sculpting

  • اصلاح کننده چند رزولوشن MultiResolution Modifier

  • توپولوژی پویا Dynamic Topology

  • مجسمه سازی یک فرم ارگانیک Pt. 1 دمو Sculpt an Organic Form Pt. 1 DEMO

  • مجسمه سازی یک فرم ارگانیک Pt. 2 دمو Sculpt an Organic Form Pt. 2 DEMO

مبانی: مجسمه سازی با تقارن Basics: Sculpting with Symmetry

  • تنظیمات تقارن Symmetry Settings

  • یک پلاتین مش آلی متقارن را مجسمه سازی کنید. 1 دمو Sculpt a symmetrical Organic Mesh Pt. 1 DEMO

  • یک پلاتین مش آلی متقارن را مجسمه سازی کنید. 2 دمو Sculpt a symmetrical Organic Mesh Pt. 2 DEMO

مبانی: رتوپولوژی Basics: Retopology

  • مقدمه ای بر رتوپولوژی Introduction to Retopology

  • Retopologize Sculpt Pt.1 DEMO Retopologize Sculpt Pt.1 DEMO

  • Retopologize Sculpt Pt.2 DEMO Retopologize Sculpt Pt.2 DEMO

  • Retopologize Sculpt Pt.3 DEMO Retopologize Sculpt Pt.3 DEMO

مبانی: مجسمه سازی با وضوح بالا Basics: High-Res Sculpting

  • پاکسازی مجسمه سازی Sculpting Cleanup

  • مجسمه سازی با آلفا Sculpting with Alphas

مبانی: مقدمه ای بر بافت ها و مواد Basics: Introduction to Textures and Materials

  • مقدمه ای بر مواد Introduction to Materials

  • رنگ آمیزی یک مدل با مواد DEMO Coloring a Model with Materials DEMO

  • Shading and Textures Pt. 1 Shading and Textures Pt. 1

  • Shading and Textures Pt. 2 Shading and Textures Pt. 2

  • یک نمونه نمایشی بافت کاشی ایجاد کنید Create a Tiling Texture DEMO

اصول اولیه: اشعه ماوراء بنفش Basics: UVs

  • مقدمه ای بر فضای UV و مختصات Introduction to UV Space and Coordinates

  • UV باز کردن دموی یک شی پیچیده UV Unwrapping a Complex Object DEMO

  • تراکم تکل Texel Density

مبانی: نقاشی بافت سه بعدی Basics: 3D Texture Painting

  • نقاشی بافت: نقشه های رنگی Pt. 1 Texture Painting: Color Maps Pt. 1

  • نقاشی بافت: نقشه های رنگی Pt. 2 Texture Painting: Color Maps Pt. 2

  • نقاشی بافت: نقشه های غیر رنگی Texture Painting: Non-Color Maps

  • رنگ یک مدل در 3D Texture Painter Pt. 1 دمو Color a Model in the 3D Texture Painter Pt. 1 DEMO

  • رنگ یک مدل در 3D Texture Painter Pt. 2 دمو Color a Model in the 3D Texture Painter Pt. 2 DEMO

مبانی: نقشه های معمولی Basics: Normal Maps

  • نقشه های معمولی Normal Maps

مبانی: رندرینگ Basics: Rendering

  • چراغ ها Lights

  • دوربین Camera

  • موتورها و تنظیمات Engines and Settings

مبانی: پروژه نهایی Basics: Final Project

  • بررسی اجمالی نهایی پروژه Final Project Overview

خلق شخصیت: اصول بلندر Character Creation: Fundamentals of Blender

  • معرفی Introduction

  • اولویت ها Preferences

  • رابط کاربری بلندر Blender UI

  • قسمت منوی شیء 1 Object Menu Pt. 1

  • قسمت منوی شیء 2 Object Menu Pt. 2

  • قسمت منوی شیء 3 Object Menu Pt. 3

  • قسمت منوی شیء 4 Object Menu Pt. 4

  • قسمت منوی شیء 5 Object Menu Pt. 5

  • قسمت منوی شیء 6 Object Menu Pt. 6

  • منوی ویرایش Edit Menu

  • مواد و سایه Material and Shading

  • نقاشی ورتکس Vertex Painting

  • نقاشی بافت Texture Painting

ایجاد کاراکتر: مدل سازی یک کاراکتر تلطیف شده ساده Character Creation: Modeling a Simple Stylized Character

  • Face Pt. 1 Face Pt. 1

  • Face Pt. 2 Face Pt. 2

  • بدن Body

  • لباس Pt. 1 Clothes Pt. 1

  • لباس Pt. 2 Clothes Pt. 2

  • کفش Pt. 1 Shoes Pt. 1

  • کفش Pt. 2 Shoes Pt. 2

  • مواد Pt. 1 Material Pt. 1

  • مواد Pt. 2 Material Pt. 2

  • ورتکس رنگ آمیزی چشم و ساختن پلک پلک. 1 Vertex Painting the Eye and Making the Eyelid Pt. 1

  • ورتکس رنگ آمیزی چشم و ساختن پلک پلک. 2 Vertex Painting the Eye and Making the Eyelid Pt. 2

  • ورتکس نقاشی صورت Vertex Painting the Face

  • تقلب کاراکتر با افزودنی Riggify Pt. 1 Rigging the Character with Riggify Add-on Pt. 1

  • تقلب کاراکتر با افزودنی Riggify Pt. 2 Rigging the Character with Riggify Add-on Pt. 2

  • ژست گرفتن Posing

  • تکنیک های نورپردازی Lighting Techniques

  • ذرات Particles

  • ترکیب کردن Compositing

خلق شخصیت: اصول مجسمه سازی در بلندر Character Creation: Fundamentals of Sculpting in Blender

  • ماوس یا قلم Mouse or Pen

  • مقدمه ای بر Sculpt Menu Pt. 1 Introduction to Sculpt Menu Pt. 1

  • مقدمه ای بر Sculpt Menu Pt. 2 Introduction to Sculpt Menu Pt. 2

  • Brushes Pt. 1 Brushes Pt. 1

  • Brushes Pt. 2 Brushes Pt. 2

  • Brushes Pt. 3 Brushes Pt. 3

  • Brushes Pt. 4 Brushes Pt. 4

  • Brushes Pt. 5 Brushes Pt. 5

  • گردش کار مجسمه سازی Workflows of Sculpting

  • دینتوپو Dyntopo

  • Remesh و نحوه ترکیب آن با Multires Modifier Remesh and How to Combine it with Multires Modifier

  • سه مرحله مجسمه سازی هر چیزی The Three Phases of Sculpting Anything

  • گردش کار برای ایجاد یک پایه مش Pt. 1 Workflows to Make a Base Mesh Pt. 1

  • گردش کار برای ایجاد یک پایه مش Pt. 2 Workflows to Make a Base Mesh Pt. 2

  • گردش کار برای ایجاد یک پایه مش Pt. 3 Workflows to Make a Base Mesh Pt. 3

  • گردش کار برای ایجاد یک پایه مش Pt. 4 Workflows to Make a Base Mesh Pt. 4

  • گردش کار برای ایجاد یک پایه مش Pt. 5 Workflows to Make a Base Mesh Pt. 5

  • گردش کار برای ایجاد یک پایه مش Pt. 6 Workflows to Make a Base Mesh Pt. 6

  • گردش کار برای ایجاد یک پایه مش Pt. 7 Workflows to Make a Base Mesh Pt. 7

خلق شخصیت: پروژه نهایی Character Creation: Final Project

  • استفاده از منابع در Blender و Pureref Using References in Blender and Pureref

  • مسدود کردن سر Blockout of the Head

  • انسداد بدن و اندام ها Blockout of the Body and Limbs

  • اشکال اولیه بدن Primary Forms of the Body

  • مسدود کردن لباس Blockout of the Clothes

  • کفش Shoes

  • آخرین پولیش ها قبل از رتوپولوژی Last Polishes Before Retopology

  • رتوپولوژی سر Retopology of The Head

  • رتوپولوژی نیم تنه Retopology of The Torso

  • رتوپولوژی اندام تحتانی Retopology of The Lower Limbs

  • رتوپولوژی اندام فوقانی Retopology of The Upper Limbs

  • چند رزولوشن و Shrinkwrap Multiresolution and Shrinkwrap

  • Quadriflow Remesh Quadriflow Remesh

  • QuadRemesher QuadRemesher

  • جزئیات کفش Detailing The Shoe

  • جزئیات بقیه شخصیت Detailing the Rest of The Character

  • ساخت زیپ و انجام برخی تنظیمات Making The Zipper and Doing Some Adjustments

  • UV Unwrapping The Character UV Unwrapping The Character

  • Texturing The Body Pt. 1 Texturing The Body Pt. 1

  • Texturing The Body Pt. 2 Texturing The Body Pt. 2

  • بافت ژاکت Texturing The Jacket

  • بافت هودی، کمربند، چشم و زیپ Texturing the Hoody, Belt, Eyes, and Zipper

  • بافت شورت Texturing the Shorts

  • بافت کفش Texturing the Shoe

  • نورپردازی صحنه Lighting the Scene

  • تقلب Rigging

  • ژست گرفتن Posing

  • خداحافظ Goodbye

محیط های سه بعدی: مقدمه و بررسی اجمالی 3D Environments: Introduction and Overview

  • معرفی Introduction

  • بررسی اجمالی سریع Quick Overview

  • خط لوله Pipeline

محیط های سه بعدی: اصول طراحی سریع 3D Environments: Quick Design Principles

  • اصول و تکنیک های کلیدی Key Principles and Techniques

محیط های سه بعدی: نکات و میانبرهای مهم 3D Environments: Important Tips and Shortcuts

  • رابط Interface

  • منوهای پای Pie Menus

محیط های سه بعدی: شروع 3D Environments: Starting

  • ریز عکسها Thumbnails

  • جمع آوری منابع Collecting Resources

  • مسدود کردن Blocking

  • به مسدود کردن ادامه دهید Continue Blocking

  • مرورگر دارایی Asset Browser

محیط های سه بعدی: بافت 3D Environments: Texturing

  • اضافه کردن بافت های ساده Adding Simple Textures

  • شکستن بافت کاشی Breaking Texture Tiling

  • نکات بیشتر برای شکستن کاشی More Tiles Breaking Tips

  • Blender Shader Approach Pt. 1 Blender Shader Approach Pt. 1

  • Blender Approach Pt. 2 Blender Approach Pt. 2

  • مخلوط کردن دو بافت Mixing Two Textures

  • ترکیب اشیاء مختلف Blending Different Objects

  • نقاشی بافت Texture Painting

  • نقاشی سطح مرطوب Wet Surface Painting

  • دستکاری یک بافت واحد Manipulating a Single Texture

محیط های سه بعدی: مدل سازی 3D Environments: Modeling

  • قبل از اینکه شروع کنیم Before We Start

  • مسدود کردن Blocking

  • به مسدود کردن ادامه دهید Continue Blocking

  • شروع با جزئیات Starting with Details

  • آرایه، برش و نمونه سازی Array, Shear & Instancing

  • جزئیات بیشتر More Details

  • منحنی ها و منحنی ها از اشیاء Curves and Curves from Objects

  • شروع با پله ها Starting with Stairs

  • ریل از Curves Rails from Curves

  • ریل های بیشتر More Rails

  • تنظیمات ریل Rails Adjustments

  • تنظیمات بیشتر ریل More Rails Adjustments

  • انجام تنظیمات نهایی Making Final Adjustments

  • پله های عمودی Vertical Stairs

  • ایجاد مرز پلت فرم Creating Platform Boundary

  • بهینه سازی هندسه Optimizing Geometry

  • جزئیات بیشتر More Details

  • ترسیم منحنی ها Drawing Curves

  • افزودن جزئیات کابل Adding Cable Details

  • جزئیات با Boolean Details with Boolean

  • برخی تنظیمات Some Adjustments

  • کابل های بیشتر More Cables

  • آخرین لمس Last Touches

  • شروع با تکسچرینگ Starting with Texturing

  • کدگذاری رنگ اشیاء مختلف Color Coding Diferent Objects

  • جدا کردن پیچ و مهره و اضافه کردن شبکه UV Separating Bolts and Adding UV Grid

  • شبکه های UV بیشتر More UV Grids

  • سازماندهی مدل Organizing The Model

  • اضافه کردن بافت ها Adding Textures

  • شروع با Ambient Occlusion Starting with Ambient Occlusion

  • افزودن Ambient Occlusion Adding Ambient Occlusion

محیط های سه بعدی: تخریب و جزئیات دارایی ها 3D Environments: Destroying and Detailing Assets

  • تخریب سریع Quick Destruction

  • متحرک سازی تخریب Animating Destruction

  • کابل های متحرک Animating Cables

  • ترکیب اشیاء برای نتایج بهتر Combining Objects for Better Results

  • رویکرد دستی Manual Approach

  • رویکرد دستی (ادامه) Manual Approach (Continue)

محیط های سه بعدی: مجسمه سازی 3D Environments: Sculpting

  • معرفی سریع Quick Introduction

  • ساخت اولین دارایی ما Making Our First Asset

  • ایجاد تغییرات Creating Variations

  • ایجاد دارایی از دارایی های موجود Creating Assets From Existing Assets

  • سنگ های بافت Texturing Rocks

  • آماده سازی دارایی ها Preparing Assets

محیط های سه بعدی: تنظیمات نور و دوربین 3D Environments: Lighting and Camera Settings

  • صحنه اصلی Main Scene

  • بررسی ترکیبات بهتر Exploring Better Compositions

  • HDRI ها HDRIs

  • نورپردازی و جزئیات بیشتر Lighting and More Details

  • استفاده از تصاویر به عنوان محیط Using Images as Environments

محیط های سه بعدی: رندرینگ و کمپوست سازی 3D Environments: Rendering and Composting

  • تنظیمات رندر - رندر آزمایشی Render Settings - Test Rendering

  • تنظیمات صحنه - ترکیب سریع Scene Settings - Quick Compositing

امتیاز: یادگیری سریع Bonus: Fast Learning

  • پایه پایه 1 Basics Pt. 1

  • پایه پایه 2 Basics Pt. 2

  • پایه پایه 3 Basics Pt. 3

  • 3D Environments Pt. 1 3D Environments Pt. 1

  • 3D Environments Pt. 2 3D Environments Pt. 2

  • 3D Environments Pt. 3 3D Environments Pt. 3

  • 3D Environments Pt. 4 3D Environments Pt. 4

  • 3D Environments Pt. 5 3D Environments Pt. 5

  • 3D Environments Pt. 6 3D Environments Pt. 6

  • شخصیت آفرینی Pt. 1 Character Creation Pt. 1

  • شخصیت آفرینی Pt. 2 Character Creation Pt. 2

  • شخصیت آفرینی Pt. 3 Character Creation Pt. 3

  • شخصیت آفرینی Pt. 4 Character Creation Pt. 4

  • شخصیت آفرینی Pt. 5 Character Creation Pt. 5

  • شخصیت آفرینی Pt. 6 Character Creation Pt. 6

  • کلمات اخر Last Words

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Megacourse کامل Blender: مبتدی تا متخصص
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 1,144,000 تومان (16 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 13 دوره است و 13 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
129.5 hours
232
Udemy (یودمی) udemy-small
04 فروردین 1403 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
39,472
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Creativity Unleashed Creativity Unleashed

ما دوره های آنلاین شگفت انگیز برای از بین بردن خلاقیت خود هستیم. ما Creative Unleashed هستیم ، گروهی از سازندگان حرفه ای که به شما کمک می کنند تا با دوره های آنلاین ما خلاقیت خود را آزاد کنید. ما ده ها سال تجربه در زمینه طراحی ، تصویرگری ، فیلم سازی ، تدوین ویدئو و سایر زمینه های کارهای خلاقانه داریم. ما معتقدیم که آموزش باید سرگرم کننده و جذاب باشد و این دقیقاً همان نوع دوره هایی است که ما ایجاد می کنیم. ما از داشتن شما در اینجا با ما بسیار هیجان زده هستیم و نمی توانیم صبر کنیم تا به شما کمک کنیم تا خلاقیت خود را از بین ببرید. بیا انجامش بدیم!

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.