سفر خود را به قلمرو طراحی سه بعدی با کلاس " Blender 4 Creating Stylized Environments" ما آغاز کنید!
این کلاس راهنمای ضروری شما برای تسلط بر هنر ایجاد محیطهای سبک فریبنده با استفاده از گرههای هندسی قدرتمند Blender 4 است. این کلاس برای متحول کردن هنرمندان و طراحان طراحی شده است و مهارتها و کارایی آنها را در مدلسازی سه بعدی افزایش میدهد، به ویژه در محیط هایی که با استعداد منحصر به فرد خودنمایی می کنند.
Blender 4 Geometry Nodes را معرفی میکند، ابزاری انقلابی با رابط مبتنی بر گره که تولید رویهای و دستکاری هندسههای سه بعدی پیچیده را ساده میکند.
برای کسانی که مشتاق باز کردن پتانسیل کامل گرههای هندسه هستند، کلاس ما طیف گستردهای از قابلیتها را پوشش میدهد، از ایجاد چمنزارهای سرسبز گرفته تا پیچکهای پیچیده، همه با استفاده از این مجموعه ابزار پیشرفته.
صحنه جادویی را که میتوانید خلق کنید، کشف کنید - چاهی عجیب با دیوارههای سنگی که توسط یک چمنزار پرجنبوجوش احاطه شده است، سقفی چوبی که سایهای دنج ایجاد میکند، و سطح آب آرامی که منعکسکننده حالتی آرام است، همه با تکنیکهای مدلسازی دقیق جان گرفتهاند. و مواد پر جنب و جوش از یک بسته منابع انحصاری.
اما این تازه شروع است. کلاس ما عمیقتر میشود و به شما یاد میدهد که چگونه تختهها و کاشیهای چوبی برای سقفها ایجاد کنید، گرههای هندسی را با اصلاحکنندهها برای سازههای پویا ترکیب کنید، و بافتهای طبیعی برای ظاهری واقعاً شیک ایجاد کنید.
از مجسمهسازی زمین گرفته تا مدلسازی فانوسهای درخشان و ساخت چاههای واقعی، سطلها و چرخهای چرخشی، همه جنبهها با جزئیات پوشش داده شده است.
بهعلاوه، این کلاس به استفاده از رندر و ترکیبکننده چرخههای Blender کمک میکند تا صحنههای شما را با جلوههایی مانند انسداد محیط و تابش خیرهکننده بهبود ببخشد و آثار شما را واقعاً برجسته کند.
چرا « Blender 4 Creating Stylized Environments» را انتخاب کنید؟
در ساخت گلهای وحشی ظریف، مسیرهای بافتدار، و دانههای چوب واقعبینانه غوطهور شوید—همه مهارتهایی که در کلاس ما به شما داده میشود. همانطور که به سمت رندر می روید، به تنظیمات کامپوزیتور بپردازید تا رنگ های پر جنب و جوش و تعامل نور و سایه پیچیده را ایجاد کنید، درست مانند تصاویر جذاب نمایش داده شده.
طرح کلی کلاس
نمای کلی پروژه
برای پروژه کلاس خود، از تکنیک ها و بینش های به دست آمده از کلاس " Blender 4 Creating Stylized Environments" استفاده می کنید تا محیط چاه مسحور خود را طراحی و مدل کنید. این پروژه فرصتی خارقالعاده را برای شما فراهم میکند تا عمیقاً با مدلسازی سهبعدی درگیر شوید و به شما این امکان را میدهد که خلاقانه از گرههای هندسی در Blender 4 استفاده و اعمال کنید تا صحنهای جذاب را زنده کنید.
چه بخواهید مهارتهای مدلسازی سه بعدی خود را ارتقا دهید یا در طراحی سهبعدی شروع به کار کنید، « Blender 4 Creating Environments Stylized» کلید شما برای باز کردن دنیایی از پتانسیل خلاق است.
بنابراین، وارد « Blender 4 Creating Stylized Environments» شوید و شروع به ایجاد محیط های سه بعدی کنید که خیره کننده هستند. بیایید شور و شوق خلاق شما را برافروختیم و جادویی به زندگی بیاوریم!
راهنمای شما در این سفر خلاقانه هیجان انگیز،
لوک
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات