به تازگی با تمام اصول مدرن طراحی حرکت و بهترین شیوه ها برای سال 2023 راه اندازی شد! این یک دوره آموزشی مبتنی بر پروژه است که در آن ما با ساختن بسیاری از پروژه های طراحی برای اضافه کردن به مجموعه شما با هم یاد می گیریم! به یک جامعه آنلاین زنده متشکل از بیش از 900000 دانشجو و دوره ای که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود بپیوندید که در واقع در سیلیکون ولی و تورنتو برای شرکت های برتر کار کرده اند. فارغالتحصیلان دورههای آندری اکنون در گوگل، تسلا، آمازون، اپل، آیبیام، جی پی مورگان، فیسبوک، + سایر شرکتهای برتر فناوری کار میکنند.
استفاده از آخرین بهترین روشها در طراحی حرکت، و همچنین رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری (UI/UX)، این دوره بر آموزش کارآمد همه شما در مورد ایجاد تعاملات، انیمیشن ها و گرافیک حرکتی برای تمام پروژه های آینده وب و اپلیکیشن موبایل شما تمرکز دارد. ما از Figma برای انجام این کار استفاده خواهیم کرد، که در حال حاضر ابزار شماره 1 است که توسط طراحان مدرن استفاده میشود و جایگزین همه ابزارهای طراحی منسوخ شده در گذشته شده است.
ما تمام فایلهای Figma، قالبهای طراحی ممتاز و داراییها را در این دوره برای شما ارائه میدهیم، بنابراین میتوانید هنگام کار با همه مشتریان آینده خود، آنها را نگه دارید و از آنها استفاده کنید! ما به شما تضمین می کنیم که این جامع ترین منبع آنلاین در زمینه طراحی حرکت، تعاملات کوچک، انیمیشن ها و ایجاد UX/UI زیبا است!
برنامه درسی بسیار کاربردی خواهد بود زیرا ما شما را از شروع تا پایان کار به عنوان یک طراح حرکت راهنمایی می کنیم...
موضوعات تحت پوشش این دوره عبارتند از:
چرا حرکت مهم است؟ - بیاموزید که چگونه حرکت نقش مهمی در ساخت محصولات قابل استفاده دارد و چگونه به ایجاد روایت و تقویت مدلهای ذهنی کمک میکند.
تفاهمات غلط رایج طراحی حرکت
Motion به ایجاد قابلیت استفاده کمک می کند
مدلهای روایی و ذهنی
مقدمه ای بر Figma - قسمت های مختلف Figma و آنچه برای شروع نیاز دارید را بیاموزید. ما به جزئیات مهم می پردازیم تا شما را راه اندازی کنیم تا سردرگمی وجود نداشته باشد.
شروع با Figma
معرفی Figma
داشبورد Figma
ابزارهای Figma
لایه ها و صفحات
نوار بالا
ویژگی های طراحی
نمونه سازی با Figma
تمرین: ایجاد یک طرح بندی پاسخگو
مقدمه ای بر Smart Animate - Figma's Smart Animate یک تغییر دهنده بازی است. شما یاد می گیرید که چگونه تمام ویژگی های مختلفی را که پشتیبانی می کند تغییر دهید و سپس از آن دانش استفاده کنید که چند نمونه اولیه ساده را می سازیم و توضیح می دهیم.
مقیاس
موقعیت
شفافیت
چرخش
پر کردن
تمرین: ایجاد یک تعامل ساده
تمرین: متحرک کردن موارد ناوبری
تمرین: ایجاد یک نمونه اولیه بزرگتر
پروژه: برنامه الهام عکس - ما دوره را با صدای بلند شروع می کنیم! شما وارد اولین پروژه خود خواهید شد، جایی که می توانید منابع داده شده و آنچه قبلاً آموخته اید را برای پیوند دادن نمونه اولیه خود از یک برنامه تلفن همراه الهام گرفته از عکس استفاده کنید.
داراییهای طراحی
فیلتر کردن از طریق دستهها
انتقالات صفحه و تعاملات کشیدن
خرد تعاملات ساده
اصول طراحی حرکت - شما همچنین با اصول طراحی حرکتی و آنچه که آنها را در موفقیت هر طرحی جدایی ناپذیر می کند آشنا خواهید شد.
مقدمه
تسهیل
تغییر و تاخیر
والدین
تحول
تغییر ارزش
نقاب زدن
همپوشانی
کلون کردن
تاریکی
پارالاکس
بعد
دالی و زوم
ایجاد حرکت در Figma - تئوری و دانش عملی را که یاد گرفتید در نظر بگیرید و مستقیماً به Figma بروید تا نمونههای اولیه کوچکتری بسازید. با استفاده از منابع طراحی داده شده، میتوانید نحوه ایجاد تعاملات مختلف را به دانیل دنبال کنید یا تماشا کنید.
تمرین: انتقال ناوبری (طراحی ناوبری)
تمرین: انتقال ناوبری (قلب)
تمرین: انتقال ناوبری (سبد خرید)
تمرین: انتقال ناوبری (خانه)
تمرین: پیمایش (صفحه فرود)
تمرین: پیمایش (پیوندهای لنگر)
تمرین: پیمایش (پارالاکس)
تمرین: صفحه بندی (نقاط چرخ و فلک ساده)
تمرین: صفحه بندی (انیمیشن های چرخ فلک)
تمرین: کشیدن (کارت فهرست)
تمرین: کشیدن (کشیدن تصویر)
تمرین: کشیدن (کشیدن از طریق محتوا)
تمرین: کشیدن (کشیدن و رها کردن)
تمرین: Microinteractions (بخش اول آپلودکننده فایل)
تمرین: Microinteractions (آپلودکننده فایل قسمت 2)
تمرین: ریز تعاملات (مکث و پخش)
تمرین: ریز تعاملات (مانند دکمه)
تمرین: تعاملات کوچک (مانند انیمیشن)
ورزش: لذت (مدال موفقیت)
ورزش: Delight (Confetti Pop)
تمرین: لذت (چک لیست قسمت 1)
تمرین: لذت (چک لیست قسمت 2)
تمرین: لذت (بخش 1 دکمه سبد خرید)
تمرین: لذت (بخش 2 دکمه سبد خرید)
فرآیند طراحی حرکت - طراحی حرکت چگونه در "فرایند طراحی عادی" قرار می گیرد؟ نگران نباشید ما شما را تحت پوشش قرار دادیم. دانیل روند خود را برای تعیین راه حل های حرکتی مناسب برای نیازهای کاربر توضیح می دهد.
بخش 1 کشف و تحقیق
بخش 2 کشف و تحقیق
طراحی و استوری برد
نمونه اولیه
آزمایش
نکات مفید
پروژه: چرخ فلک نشنال جئوگرافیک - نحوه ایجاد هر دو نسخه ساده و پیچیده یک افکت چرخ فلک را در Figma بیاموزید.
کاروسل صفحه فرود ساده
پارالاکس پیچیده و جلوه تصویر سه بعدی
ریز-تعاملات - عمیق تر به این موضوع بپردازید که چرا تعاملات خرد بسیار مهم هستند. سپس مستقیماً وارد Figma می شوید تا با استفاده از افزونه Figmotion انیمیشن خود را با Daniel بسازید.
یک تعامل ریز چیست؟
چرا ریز تعاملات مهم هستند
Figmotion: قسمت 1
Figmotion: قسمت 2
پروژه: برنامه موبایل خانه هوشمند - برنامه های خانه هوشمند روز به روز محبوب تر می شوند. یاد بگیرید که چگونه یک صفحه اصلی ساده طراحی کنید و سپس با استفاده از Figma آن را متحرک کنید. با دانیل همراه باشید تا توضیح دهد که چگونه یک تعامل پیچیده تنظیم دما ایجاد کرده است.
طراحی صفحه اصلی موبایل
یک تعامل تعویض ایجاد کنید
تداخلات تنظیم دما
بازخورد - روش مناسب برای تسهیل و جمع آوری بازخورد سازنده برای طرح های خود را بیاموزید.
چرا بازخورد مهم است؟
بازخورد سازنده
پروژه: صفحه فرود بازسازی خانه - تا به حال خواسته اید یک صفحه فرود بزرگ با عناصر متحرک طراحی کنید؟ نگران نباشید، دانیل را همراهی کنید زیرا او شما را در فرآیند تجزیه یک صفحه فرود به چندین نمونه اولیه هدایت می کند.
طراحی صفحه فرود
نمونه سازی یک صفحه فرود
اثرات اختلاف منظر: قسمت 1
چرخ فلک
اثرات اختلاف منظر: قسمت 2
گالری
پروژه: فرم بازسازی خانه - مردم اغلب فرم ها را فراموش می کنند، اما استفاده از حرکت برای کمک به کاربر در انجام یک کار بسیار مهم کلیدی است. دانیل به شما یاد می دهد که چگونه چند انیمیشن ظریف را در تعاملات فرم خود اعمال کنید که به شما کمک می کند محصولات قابل استفاده بیشتری ایجاد کنید.
عناصر حرکت در فرم
پیشرفت فرم
متحرک سازی محتوای فرم
ورودی ها و دکمه ها: قسمت 1
ورودی ها و دکمه ها: قسمت 2
ورودی ها و دکمه ها: قسمت 3
ورودی ها و دکمه ها: قسمت 4
نکات ابزار
ورودی چرخ فلک
پروژه: برنامه موبایل تحویل غذا - نحوه ایجاد برخی تعاملات پر زرق و برق با تکنیک های پوشاندن را بیاموزید و سپس همانطور که دانیل توضیح می دهد که چگونه یک نمونه اولیه پیشرفت سفارش پیچیده ایجاد کنید.
مقدمه
استفاده از Parallax برای جلب توجه
انتقالات فهرست
همپوشانی های جایگزین
پوشش و پوشش
تعاملهای ریز و دکمههای عمل شناور
پیشرفت سفارش: قسمت 1
پیشرفت سفارش: قسمت 2
نمایش نمونه های اولیه - شما همه این نمونه های اولیه را دارید، اما چگونه آنها را در نمونه کار خود به نمایش می گذارید؟ ما شما را از طریق چندین گزینه برای Mac و Windows در مورد نحوه ضبط نمونه اولیه و صادر کردن آن به فرمت دلخواهتان راهنمایی خواهیم کرد.
Kap For Mac
نحوه استفاده از Kap
استفاده از Kap GIF در Figma
صفحه نمایش برای Chrome و Windows
نحوه استفاده از صفحه نمایش
استفاده از Screenity GIF در Figma
ما مهارتهایی را به شما آموزش میدهیم که به شما این امکان را میدهد که هزینه زیادی برای زمان خود بپردازید. نه اینکه برای چند دلار در ساعت در برخی وب سایت های فریلنسری تصادفی رقابت کنید. هدف این است که مهارت های یک طراح برتر را به شما بدهیم، و در طول مسیر، ما قصد داریم چندین محصول و پروژه طراحی کنیم که بتوانید آنها را به مجموعه خود اضافه کنید.
شما را در داخل دوره می بینیم!
تدریس شده توسط:
Andrei مربی دوره های توسعه با بالاترین امتیاز در Udemy و همچنین یکی از سریع ترین دوره های رشد است. فارغ التحصیلان او برای برخی از بزرگترین شرکت های فناوری در سراسر جهان مانند اپل، گوگل، تسلا، آمازون، جی پی مورگان، آی بی ام، UNIQLO و غیره کار کرده اند... او به عنوان یک توسعه دهنده ارشد نرم افزار در سیلیکون ولی و تورنتو کار کرده است. برای سالها، و اکنون از تمام آموختههایش استفاده میکند تا مهارتهای برنامهنویسی را آموزش دهد و به شما کمک کند فرصتهای شغلی شگفتانگیزی را که یک توسعهدهنده در زندگی اجازه میدهد، کشف کنید.
او که یک برنامه نویس خودآموز بوده است، می داند که تعداد زیادی دوره، آموزش و کتاب آنلاین وجود دارد که بیش از حد پرمخاطب و در آموزش مهارت های مناسب ناکافی هستند. اکثر مردم هنگام یادگیری یک موضوع پیچیده احساس فلج می کنند و نمی دانند از کجا شروع کنند، یا حتی بدتر از آن، اکثر مردم 20000 دلار برای خرج کردن در یک بوت کمپ برنامه نویسی ندارند. مهارت های برنامه نویسی باید مقرون به صرفه و برای همه باز باشد. یک مطالب آموزشی باید مهارتهای واقعی زندگی را آموزش دهد و نباید وقت ارزشمند دانشآموز را هدر دهد. او که درسهای مهمی از کار برای شرکتهای Fortune 500، استارتآپهای فناوری و حتی تأسیس کسبوکار خود آموخته است، اکنون 100 درصد از زمان خود را به آموزش مهارتهای ارزشمند توسعه نرمافزار به دیگران اختصاص میدهد تا بتواند کنترل زندگی و کار آنها را در شرایطی هیجانانگیز به دست بگیرد. صنعت با امکانات بی نهایت.
Andrei به شما قول می دهد که هیچ دوره دیگری به عنوان جامع و به خوبی توضیح داده نشده است. او معتقد است که برای یادگیری هر چیزی ارزشمند، باید از پایه شروع کرد و ریشه های درخت را توسعه داد. فقط از آنجا میتوانید مفاهیم و مهارتهای خاص (برگها) را یاد بگیرید که به پایه متصل میشوند. یادگیری زمانی که به این شکل ساختار مییابد تصاعدی میشود.
دورههای آندری با استفاده از تجربیات او در روانشناسی آموزشی و کدنویسی، شما را با موضوعات پیچیدهای آشنا میکند که هرگز فکر نمیکردید امکانپذیر باشد.
---------
دانیل یک رهبر طراحی در فناوری با تجربه گسترده در کمک به استارتآپها در ساخت و تکرار محصولاتشان است. دانیل مشتاق آموزش و توانمندسازی طراحان است و با سایر رشتهها کار میکند تا محصولات هدفمندی بسازد که هم اهداف کاربر و هم اهداف تجاری را برآورده میکند.
رویکرد او در طراحی همیشه متفکرانه و تکراری است. دانیل اغلب خود را می بیند که با تیم خود همکاری می کند، چه طرح مفاهیم و جریان ها باشد و چه استراتژی طراحی با رهبران تیم و سهامداران خارجی.
دانیل یک طراح چند وجهی است که تخصص او در چندین رشته طراحی گسترش می یابد. این شامل تجربه کاربر و طراحی بصری، تحقیقات کاربر، استراتژی محصول، روشهای طراحی ناب و چابک و موارد دیگر است. کار او به شکلگیری راهحلهای مختلف برای صنایع مختلف مانند مسکن، بلاک چین و سلامت کمک کرده است.
وقتی دانیل در حال ساخت محصولات نیست، در جلسات و رویدادهای مختلف صحبت کرده و راهنمایی کرده است. او قصد دارد به جامعه طراحی که آموخته است و همچنان از آن چیزهای زیادی می آموزد، بازگرداند. هدف دانیل این است که همیشه به طراحان دیگر در حرفه خود کمک کند، آموزش دهد و از آنها حمایت کند.
شما را در داخل دوره ها می بینیم!
نمایش نظرات