آموزش V-Ray 5 for 3ds Max Essential Training

V-Ray 5 for 3ds Max Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با موتور رندر V-Ray 5 درون 3ds Max بلند شوید و کار کنید. در این دوره ، مربی برایان بردلی نشان می دهد که چگونه می توان طیف 3ds Max را با استفاده از بسیاری از پیشرفته ترین ابزارها و ویژگی هایی که در این نسخه ، پنجمین نسخه از راه حل قدرتمند ارائه وجود دارد ، گسترش داد. برایان با پوشش چندین ابزار جدید موجود در V-Ray 5 ، از جمله ابزار Lighting Analysis و Viewport IPR ، مسیر را آغاز می کند. وی سپس به مفاهیم حیاتی V-Ray ، از جمله مواد ، نمونه برداری از تصویر ، نقشه ها و نورپردازی و همچنین نحوه ایجاد جلوه های درون دوربین مانند عمق میدان و تاری حرکت می پردازد. برایان همچنین نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از ابزارهای FX مانند VRayFur به راحتی جلوه های واقعی را به مدل های سه بعدی خود اضافه کرد.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • رندر با V-Ray 5 Rendering with V-Ray 5

  • نسخه های نرم افزار و پرونده های تمرینی Software versions and exercise files

  • کار با پروژه های 3ds Max Working with 3ds Max projects

  • رفع مشکلات پیوند دارایی Fixing asset linking problems

  • تنظیمات گاما و واحد Gamma and unit settings

1. جدید و به روز شده: V-Ray 5 برجسته 1. New and Updated: V-Ray 5 Highlights

  • نمای کلی بافر جدید New Frame Buffer overview

  • اختلاط نور: قسمت 1 Light mixing: Part 1

  • اختلاط نور: قسمت 2 Light mixing: Part 2

  • تصحیح رنگ و ترکیب لایه ای Color correction and layered compositing

  • با استفاده از ابزار History Using the History tool

  • جلوه های لنز تعاملی Interactive lens effects

  • مرورگر دارایی و کتابخانه مواد Asset Browser and Material Library

  • پیش تنظیمات و پیش نمایش های مواد Material presets and previews

  • لایه های کت و براق Coat and sheen layers

  • نقشه UVW Randomizer UVWRandomizer map

  • گردش کار Light Path Expressions Light Path Expressions workflow

  • آغازگر ACES ACES primer

  • پشتیبانی ACEScg بومی Native ACEScg support

2. V-Ray در 3ds Max Primer 2. V-Ray in 3ds Max Primer

  • گزینه های گردش کار V-Ray V-Ray workflow options

  • V-Ray در رابط کاربری 3ds Max V-Ray in the 3ds Max UI

  • نوار ابزار V-Ray The V-Ray Toolbar

  • خروجی تصاویر Outputting images

3. صحنه های روشنایی با V-Ray 3. Lighting Scenes with V-Ray

  • مروری بر ابزارهای روشنایی V-Ray Overview of V-Ray lighting tools

  • درک GI در V-Ray Understanding GI in V-Ray

  • موتور GI: Brute Force GI engine: Brute Force

  • موتور GI: IM و LC GI engine: IM and LC

  • کار با چراغ های هواپیما و دیسک Working with Plane and Disc lights

  • خورشید و آسمان V-Ray The V-Ray Sun and Sky

  • IES نور IES light

  • گنبد Dome

  • نور مش Mesh light

  • مواد V-Ray Light The V-Ray Light material

  • کنترل محیط GI The GI environment control

4. کار با مواد V-Ray 4. Working with V-Ray Materials

  • آشنایی با مواد در V-Ray Introduction to materials in V-Ray

  • مواد V-Ray The V-Ray material

  • گردش کار فلزی و خشن در V-Ray Metal and rough workflow in V-Ray

  • مواد alSurface The alSurface material

  • Car Paint نسخه 2 Car Paint version 2

  • مواد مو The Hair material

  • مواد Override The Override material

  • مواد VRmat The VRmat material

  • مواد SSS2: قسمت 1 The SSS2 material: Part 1

  • مواد SSS2: قسمت 2 The SSS2 material: Part 2

  • مواد MDL MDL materials

5. استفاده از انواع نقشه های V-Ray 5. Utilizing V-Ray Map Types

  • VRmat VRmat

  • V-Ray Bitmap (V-Ray HDRI سابق) The V-Ray Bitmap (formerly V-Ray HDRI)

  • خاک V-Ray V-Ray Dirt

  • بافت V-Ray Triplanar V-Ray Triplanar texture

  • V-Ray Multi Sub بافت V-Ray Multi Sub texture

  • نقشه عادی V-Ray V-Ray normal map

  • بافت لبه ها Edges texture

  • نقشه رنگی Color map

  • انحنا Curvature

6. ابزارهای کنترل کیفیت V-Ray 6. V-Ray Quality-Control Tools

  • نمونه برداری از تصویر Image sampling

  • با استفاده از موتور نمونه گیری تدریجی Using the progressive sampling engine

  • کار با نمونه برداری سطل Working with bucket sampling

  • عنصر نرخ نمونه برداری The sampling rate element

  • با استفاده از Denoiser Using the Denoiser

  • رفع مشکلات نمونه برداری فوق العاده روشن Fixing super bright sampling problems

  • ارائه مجدد Resumable rendering

  • حالت های IPR V-Ray: قسمت 1 V-Ray IPR modes: Part 1

  • حالتهای IPR V-Ray: قسمت 2 V-Ray IPR modes: Part 2

7. مدل دوربین فیزیکی V-Ray 7. V-Ray Physical Camera Model

  • تنظیم دوربین فیزیکی Physical Camera setup

  • کنترل های دوربین فیزیکی Physical Camera controls

  • کنترل ها را نشانه رفته و شلیک کنید Point and shoot controls

  • ایجاد یک اثر تاری حرکت Creating a motion blur effect

  • عمق میدان Depth of field

  • کنترل قرار گرفتن در معرض Controlling exposure

  • استفاده از مقادیر نوردهی در V-Ray Using exposure values in V-Ray

  • تصحیح چشم انداز Perspective correction

  • ارائه پانوراما Rendering panoramas

8. موارد اضافی مفید 8. Useful Extras

  • خز V-Ray V-Ray Fur

  • مواد سوزاننده Caustics

  • تجزیه و تحلیل روشنایی Lighting analysis

  • دارایی ها را بکشید و رها کنید Drag and drop assets

  • پروکسی ها Proxies

  • Instancer Instancer

  • اثر چشم انداز هوایی Aerial Perspective effect

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش V-Ray 5 for 3ds Max Essential Training
جزییات دوره
5h 43m
79
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
473
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.