این دوره 12 قسمتی شما را در فرآیند یادگیری مدلسازی انواع اشیا، عمدتاً برای طراحی صنعتی، راهنمایی میکند. لازم نیست در مایا تخصص داشته باشید. من رابط کاربری و دستورات اصلی را در حین حرکت آموزش می دهم. به منظور پیگیری کلاس، لطفاً نسخه کاملاً کاربردی Student Maya را دانلود کنید.
درس اول با تصویر ارائه شده از سطح NURBS به پایان می رسد. در اوایل دوره شما یاد می گیرید که چگونه سطوح ظریف را از دو یا سه منحنی مدل کنید. این ما را به مدلسازی یک وان حمام، یک جفت عینک، گلگیر اتومبیل سوق میدهد، اما هدف اصلی این مجموعه ۱۲ قسمتی این است که شما را با همه ابزارهای موجود آشنا کنیم - از مدلسازی منحنی کلاسیک تا استفاده از تغییر شکلدهنده با سابقه ساخت، برش و برش سطوح، تبدیل آنها به چند ضلعی.
در حالی که NURBS استاندارد صنعتی برای طراحی صنعتی است (بدون طراحی ماشین یا تلفن هوشمند یا دستگاه قهوه ساز بدون NURBS)، اشیاء Polygon برای طراحی بازی و انیمیشن شخصیت مورد نیاز است. پلهای بین این دو جهان با گزینهها و محدودیتهایشان موضوع مهمی در این کلاس است. درست مانند رندر برای دیدن زیبایی سطوح، با سایهزنهای خنک و منابع نور.
من انیمیشن کامپیوتری را در دانشگاه های آلمان تدریس کرده ام. من چندین کتاب در مورد مایا نوشته ام. من شکوفایی دارم که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد. با این حال، این کلاس فقط بر زیبایی و ظرافت NURBS تمرکز دارد. هیچ پکیج انیمیشن کامل دیگری این ابزارهای درجه یک برای مدلسازی NURBS را ندارد.
هر درس با یک تکلیف برای شما به پایان می رسد. هر درس بعدی با راهحل تکلیف من شروع میشود. ما می توانیم نتایج شما را در اینجا به اشتراک بگذاریم و در مورد آنها بحث کنیم.
تکالیف بسیار ساده شروع می شود. بعد از اولین درس، میتوانید یک NURBS اولیه مانند چنبره یا کره را تغییر دهید. در کارهای بعدی، دسته وان حمام را از دو منحنی، یک سطح بسته از یک منحنی گردان، منحنیها را برای سطوح جدید از سطوح موجود استخراج میکنید، یک جفت عینک را با جریان صاف فقط مدلسازی میکنید. 5 سطح.
مدرس سه بعدی، موسیقیدان، روزنامه نگار
نمایش نظرات