انیمیشن دیجیتالی - ترکیبی که با ترکیبی از انیمیشنهای سنتی طراحی شده با دست (مداد و کاغذ) و نرمافزار انیمیشن رایانهای (در این مورد Adobe Flash CS5) ایجاد میشود.
درس 1 روی اصول انیمیشن «اسکواش و کشش» و «زمان و فاصله» تمرکز خواهد کرد. شما از آنها برای ایجاد یک انیمیشن از یک توپ ساده استفاده خواهید کرد.
در پایان درس، میتوانید با استفاده از Adobe Flash و موس یا قلم و پد طراحی، یا در صورت استفاده از نسخه بهروز شده، یک توپ ثابت در حال پرش را متحرک کنید.
تفکیک درس:
-مقدمه
-ابزارها در فلش
-نظریه اسکواش و کشش
-نظریه زمان بندی و فاصله
-توضیح نمودار زمانبندی
-Ease-ins و Ease-outs
-نسخه نمایشی توپ پرنده
-نمونه های بیشتر
-پروژه کلاس
دمو توپ پرنده را با پسزمینه دلخواه خود امتحان کنید.
1) تکلیف تک توپ پرش را کامل کنید.
2) پسزمینه دلخواه خود را وارد کنید (اگر از فلش استفاده میکنید به فایل -import بروید).
الف) مطمئن شوید که تصویر فاقد حق چاپ است.
ب) سعی کنید از جستجوی گوگل، پینترست و غیره برای پیدا کردن پسزمینهها استفاده کنید یا خودتان یکی بسازید.
3) آن را در Skillshare به اشتراک بگذارید تا همه لذت ببرند
نمایش نظرات