با توسعه بازی های سرگرم کننده از ابتدا PyGame را بیاموزید. این دوره برای همه کسانی است که تمایل به یادگیری Python و PyGame دارند. پیچیدگی بازی با هر بخش افزایش می یابد و شما می توانید دانش خود را در طول دوره افزایش دهید.
شما بازی های شگفت انگیزی را توسعه خواهید داد و خواهید دید که PyGame چگونه کارها را روی صفحه تعامل و اشیا انجام می دهد. همچنین می توانید تصاویر مورد استفاده در بازی ها را ایجاد و وارد کنید و با ایجاد دشمنان متحرک به صورت تصادفی ، متحرک سازی شخصیت های بازی و پخش موسیقی و صداها هنگام بازی آشنا شوید.
برای ایجاد بازیهایی با افزایش تدریجی دشواری ، از Python و Eclipse استفاده خواهید کرد. در ادامه این دوره شما قادر خواهید بود بازی عملیاتی را از جمله ایجاد اشیا and و موقعیت یابی تصاویر سفارشی و سایر م componentsلفه ها روی گیم پلی کاملاً طراحی کنید.
از تیم ما پشتیبانی 24/7 ساعته در بخش Q A دریافت خواهید کرد. در ادامه چندین بازی از جمله:
بسازیدآجر شکن: یک دست و پا زدن طراحی کنید و نقشه آجری را بشکنید.
مار خور: با نحوه نمایش تصاویر برای تغذیه مار و افزایش طول آن آشنا شوید.
Pacman: این بازی خودش صحبت می کند ، یکی از پربازدیدترین بازی ها در سراسر جهان. اکنون می توانید خودتان آن را ایجاد کنید.
شما به دوره ای دسترسی خواهید داشت که بیش از 10 ساعت محتوای ویدئویی HD دارد. بخشی از جامعه ما با بیش از 60 هزار دانش آموز در سراسر جهان باشید و ارتباطات جدیدی را در صنعت برقرار کنید.
این دوره پروژه محور است زیرا این بهترین روش برای یادگیری Python و PyGame است. به جای اینکه فقط مفاهیم کدگذاری را یاد بگیرید ، آنها را فوراً در بازی های دنیای واقعی به کار می گیرید. تمام کد منبع در انتهای هر بخش موجود خواهد بود ، بنابراین شما هرگز برای تکمیل سخنرانی تلاش نخواهید کرد.
در اینجا نحوه ساخت بازی های پایتون به شما فکر می شود.
ابتدا می توانید کل بازی را خودتان بسازید.
من در جزئیات سخنرانی هر جزئیات جزئی را به شما نشان خواهم داد.
بعد از ساخت بازی از شما خواسته می شود که پارامترهای کنترل را اصلاح کنید.
در حال حاضر برای دسترسی به طول عمر به این دوره، که شامل یک تن فیلم ها و مواد قابل دانلود است.
شما مفاهیم برنامه نویسی شی گرا Python را یاد خواهید گرفت و می توانید آنها را برای پروژه های خود اعمال کنید. پس از اتمام دوره ، به یک توسعه دهنده بازی پیشرفته تبدیل می شوید و با ایجاد بازی از ابتدا احساس راحتی می کنید.
مهندس نرم افزار
اسم من مارتین یانف یک مهندس نرم افزار هوافضا بین المللی تحسین شده است.
من یک مدرک لیسانس در مهندسی هوانوردی و دو مدرک کارشناسی ارشد در دینامیک هوافضا و مهندسی نرم افزار دارم. من عضو وابسته انجمن سلطنتی هوانوردی در بریتانیا هستم. من دارای گواهینامه ISTQB با تجربه قوی در تست/ادغام سیستم هستم.
من مهارت های برنامه نویسی قوی خود را در 7 سال گذشته با توسعه و آزمایش الگوریتم های نرم افزاری پیچیده برای برنامه های هوافضا به دست آورده ام. من در حال حاضر در پروژه آسمان واحد اروپایی هستم که هدف آن افزایش ظرفیت فضای هوایی اروپا با استفاده از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت ترافیک هوایی است.
در مورد هر موضوع مرتبط با علوم کامپیوتر و مهندسی هوافضا با من تماس بگیرید زیرا من واقعاً به این زمینه ها علاقه دارم.
امیدوارم از دوره های من لذت ببرید و پیشرفت شغلی خود را با آنها بهبود بخشید.
Plamen Yanev
نمایش نظرات