آموزش طراحی محصول Fusion 360: روشنایی

Fusion 360 Product Design: Lighting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مجسمه سازی فرم های خوشایند بصری به صورت سه بعدی می تواند کمی چالش برانگیز باشد. در مواردی که فرم ها اشکال ارگانیک و بدون مناطق مسطح هستند ، تشخیص نحوه شروع کار دشوار است. در این دوره مبتنی بر پروژه ، با یادگیری نحوه ساختن یک شی آشنا - چراغ رومیزی - با ابزار Fusion 360 از Autodesk ، به تکنیک های مدل سازی 3D بپردازید. مربی Carl Frischmuth نحوه ایجاد یک فرم مجسمه سازی 3D برای شکل خارجی و شکل داخلی ، یک ساختار قاب داخلی برای پشتیبانی از یک چراغ LED و پشتیبانی برای اتصال قاب داخلی به شکل بیرونی را نشان می دهد. او همچنین نشان می دهد که چگونه قاب داخلی و پوسته بیرونی شما را برای چاپ سه بعدی آماده می کند.

پس از تسلط بر رویکردهای مختلفی که در این دوره ارائه می شود ، آماده خواهید بود که به سایر مشکلات پیچیده طراحی 3D بپردازید ، جایی که راه حل های قدیمی آن را برش نمی زنند و برای انجام کار باید فرم های پیچیده و جدیدی ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
  • مجسمه سازی فرم مدل
  • ایجاد طرح های پشتیبانی از درپوش
  • پیوستن فریم ها با خط شکسته مماس
  • تمیز کردن حلقه های قاب
  • ایجاد طرح خط مرکزی
  • ترسیم خطوط برای کمک به تقسیم مدل
  • ایجاد مطالب اضافی در اطراف مناطق برش خورده
  • ایجاد رابط در مناطق اتصال
  • افزودن پایه های نگهدارنده بالایی و پایه های پشتیبانی پایین
  • تفکیک مدل در قطعات
  • ایجاد پایگاه پشتیبانی
  • قطعات پشتیبانی ساختمان

سرفصل ها و درس ها

3. ابزار 3-محور... Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • فایل های تمرینی Exercise files

نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد ارائه2. ویرایش ارائه ها 3. افزایش ارائه های معرفی 1. ابزارهای پیشرفته: Parts2. ابزارهای پیشرفته: AssembliesConcociation... 1. Sculpting the Form of the Model

  • مجسمه سازی شکل بیرونی Sculpting the outer form

  • مجسمه سازی شکل داخلی Sculpting the inner form

  • ایجاد جنبه های جدید Creating new facets

  • مجسمه سازی دم Sculpting the tail

  • اضافه کردن ماژول کنترل Adding the control module

  • ایجاد منحنی ها و فریم های فرم داخلی Creating inner form curves and frames

1. مجسمه سازی شکل مدل 2. Creating the Lug Support Sketches and Pattern

  • ایجاد طرح حلقه لاگ Creating the lug loop sketch

  • ایجاد فیله Creating fillets

  • اضافه کردن اکستروژن Adding an extrusion

  • اضافه کردن پل اکستروژن Adding the extrusion bridge

  • پیوستن به فریم ها با یک خلال مماس Joining the frames with a tangent spline

1. مجسمه سازی شکل مدل 3. Creating Frame Ring Connector Rails

  • با استفاده از هواپیماهای 3 نقطه ای برای ایجاد قاب Using 3-point planes to create the frame

  • تمیز کردن حلقه های قاب Cleaning up the frame rings

  • ایجاد طرح خط مرکزی Creating the center line sketch

  • ایجاد ریل های دم صاف Creating the flat tail rails

  • ایجاد ریل های خمیده Creating curved rails

  • ستون فقرات مرکزی Central spine

1. مجسمه سازی شکل مدل 4. Form 2: Build Volume and Copy

  • فرم 2: حجم ساخت Form 2: Build volume

  • طراحی خطوط برای کمک به تقسیم مدل Sketching lines to help divide the model

1. مجسمه سازی شکل مدل 5. Creating Additional Material around Slice Zones

  • اضافه کردن مواد 2 میلی متر در اطراف مناطق برش Adding 2mm material around slice zones

  • اضافه کردن مواد 2mm جارو در اطراف مناطق برش Adding sweep 2mm material around slice zones

  • افزودن مواد تقویت کننده Adding strengthening material

  • افزودن یک وب میانی Adding a middle web

  • اضافه کردن وب به بدن Adding web to body

  • اضافه کردن شکاف های حلقه کابل Adding the cable loop slots

  • برای تکمیل و برش ، فیله ها را اضافه کنید Adding fillets to finish and slice

1. مجسمه سازی شکل مدل 6. Creating Interfaces at the Connecting Zones

  • اضافه کردن اتصالات قاب Adding the frame connectors

  • اضافه کردن قطعات به یک مجموعه Adding parts to an assembly

1. مجسمه سازی شکل مدل 7. Adding Shell for Outer Skin Sketch: Tail Split Surf and Split Tail

  • طرح حجم بیرونی Outer volume layout

  • ایجاد تقسیم گشت و گذار دم Creating the tail surf split

  • ایجاد طرح پشتیبانی دم Creating the tail support sketch

  • افزودن پین های پشتیبانی بالا Adding upper support pins

  • اضافه کردن پین های پشتیبانی کمتری Adding lower support pins

  • افزودن پین های جانبی Adding side support pins

1. مجسمه سازی شکل مدل 8. Dividing the Model into Parts

  • مونتاژ قطعات خارجی External parts assembly

  • جدا کردن مدل به قطعات Separating the model into parts

  • سازماندهی قسمتهای اصلی بدن Organizing the main body parts

1. مجسمه سازی شکل مدل 9. Creating the Support Lugs

  • ایجاد لبه های دم Creating the tail lugs

  • ایجاد لبه های چشم Creating the eye lugs

  • پروفایل لبه طرح Sketch lug profile

1. مجسمه سازی شکل مدل 10. Support Base

  • ایجاد خروجی نیرو Creating the power exit

  • ایجاد پایه پشتیبانی Creating the support base

  • طرح پایه پشتیبانی Support base sketch

  • ایجاد پای پایه Creating base feet

  • اضافه کردن شبکه های پایه Adding base webs

  • اضافه کردن فیله های پایه Adding base fillets

1. مجسمه سازی شکل مدل 11. Tail End Details

  • اضافه کردن لبه های انتهای دم Adding the tail end lugs

  • اتصالات انتهای دم را وصل کنید Connecting the tail end lugs

  • ایجاد پین دم Creating tail pins

  • ایجاد نوار پین Creating tail pin hallow

  • ایجاد تخلیه دم Creating the tail drain

  • ایجاد سوکت دم Creating the tail socket

  • پایان دادن به دم Finishing off the tail

1. مجسمه سازی شکل مدل 12. Splitting the Model

  • ایجاد شکاف سر Creating the head split

  • ایجاد شکاف باله Creating the fin split

  • اعتبار سنجی فرم چاپ با PreForm Validating the print form with PreForm

  • ایجاد شکاف نهایی بدن Creating the final body splits

1. مجسمه سازی شکل مدل 13. Window Panels

  • با استفاده از spline برای ایجاد ویندوز Using spline to create windows

  • ایجاد برش های پنجره Creating window cuts

  • تغییر مواد جزئی Changing part materials

  • تکمیل قاب Finishing the frame

1. مجسمه سازی شکل مدل 14. Internal Support Structure

  • تنظیم خصوصیات جرم Setting the mass properties

  • ساخت قطعات پشتیبانی Building support parts

  • هندسه باله Fin geometry

  • ایجاد لبه های باله Creating fin lugs

  • تکمیل لبه های باله Completing fin lugs

  • چاپ کاغذ دیواری FrameCreate FrameCreate tail pin hallow print

1. مجسمه سازی شکل مدل Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش طراحی محصول Fusion 360: روشنایی
جزییات دوره
5h 54m
70
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
15,735
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Carl Frischmuth Carl Frischmuth

کارل Frischmuth یک طراح سه بعدی و خالق محتوا است. کارل در ارائه مدلهای سه بعدی با کیفیت بالا و نقشه های مرتبط با استفاده از فناوری طراحی معاصر 3D تمرکز دارد. تخصص های وی شامل مدل سازی خلاقانه CAD سه بعدی برای طراحی مهندسی ، نمونه سازی دیجیتالی ، BIM و تجسم سه بعدی است. علاوه بر این ، کارل یک کاربر ماهر از ابزارهایی از جمله Autodesk Inventor ، Fusion 360 و 3ds Max است.