نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش ها یاد می گیریم که چگونه یک چرخه دویدن را برای یک موجود چهارپا تحریک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 49 انیمیشن چهارپایان در 3ds Max 1 ساعت و 44 دقیقه و 12 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
انیمیشن چهارپایان در 3ds Max
Animating Quadrupeds in 3ds Max
-
تنظیم تنظیمات برگزیده
Setting Your Preferences
-
مسدود کردن در ژست اول
Blocking in the First Pose
-
مسدود کردن در موقعیت های تماس اولیه
Blocking in the Initial Contact Positions
-
متحرک کردن موقعیت های پایین ، عبور ، و اوج
Animating the Down, Passing, and Peak Positions
-
خشن در موقعیت های تماس نهایی
Roughing in the Final Contact Positions
-
اضافه کردن آخرین ژست و دوچرخه سواری انیمیشن
Adding the Last Pose and Cycling the Animation
-
پرداخت جلوی مسدود کردن شما
Polishing Your Blocking Pass
-
پرداخت پاها
Polishing the Legs
-
نهایی کردن پاها
Finalizing the Legs
-
تکمیل کار ما در مهره ها
Completing Our Work on the Vertebrae
-
افزودن پیگیری به گوش
Adding Follow-through to the Ears
-
متحرک سازی دم
Animating the Tail
-
نهایی کردن مجوز عبور از دم
Finalizing the Tail's Blocking Pass
-
جمع کردن کار ما در دم
Wrapping up Our Work on the Tail
-
نگه داشتن کلیدهای دوچرخه سواری افست در محدوده
Keeping Offset Cycled Keys in Range
-
متحرک انگشتان پا برای تحت فشار قرار دادن پیگیری و واقع گرایی
Animating the Toes to Push Follow-through and Realism
-
ترجمه Run Forward
Translating the Run Forward
نمایش نظرات