نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش RealFlow و مایا ، ما کل خط لوله ایجاد سپر آرم متحرک را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2015، Maya 2015، Illustrator CC 2015، After Effects CC 2015. در این آموزش RealFlow و مایا ، ما خط لوله کل ایجاد یک سپر آرم متحرک را خواهیم آموخت. ما ابتدا با گرفتن یک آرم ایجاد شده در Illustrator شروع می کنیم و یک مش سه بعدی از آن در مایا ایجاد می کنیم. از آنجا ، ما مش را وارد RealFlow خواهیم کرد و در آنجا از شبح Magic با حلگر Dyverso استفاده خواهیم کرد تا شبیه سازی سیال را که آرم ما را تشکیل می دهد ، متحرک کنیم. پس از اتمام شبیه سازی ذرات در RealFlow ، ما قبل از ورود همه چیز به After Effects برای ترکیب بندی و انیمیشن نهایی ، آن را برای رندر به مایا بازگردانیم. ما همچنین در Audition به ایجاد یک جنجک ساده برای سپر خود خواهیم پرداخت. با پایان این آموزش RealFlow و مایا ، شما درک کاملی از تکنیک های استفاده شده برای ایجاد سپر آرم متحرک برای تلویزیون خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2015 ، Maya 2015 ، Illustrator CC 2015 ، After Effects CC 2015.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
استفاده از Dyverso برای Motion Graphics در RealFlow و Maya
Using Dyverso for Motion Graphics in RealFlow and Maya
-
مسیرهای Illustrator را به صورت منحنی به مایا بیاورید
Bringing Illustrator Paths into Maya as Curves
-
عیب یابی هندسه بد از مسیرهای ایلوستریتور
Troubleshooting Bad Geometry from Illustrator Paths
-
ایجاد هندسه لوگو
Creating Our Logo Geometry
-
پاکسازی هندسه مایا برای RealFlow
Cleaning up Our Maya Geometry for RealFlow
-
وارد کردن هندسه ما به RealFlow
Importing Our Geometry into RealFlow
-
بررسی اجمالی گردش کار Dyverso
Dyverso Workflow Overview
-
ایجاد اولین سیستم ذرات Dyverso پروژه ما
Creating Our Project's First Dyverso Particle System
-
متحرک سازی ذرات Dyverso
Animating Our Dyverso Particles
-
تکثیر سیستم ذرات Dyverso
Duplicating Our Dyverso Particle System
-
اضافه کردن کمی سحر و جادو به پروژه ما
Adding a Bit of Magic to Our Project
-
ذرات Dyverso ما را مش بندی می کند
Meshing Our Dyverso Particles
-
برای کشیدن سرعت ذرات خود از Drag استفاده کنید
Applying Drag to Slow Down Our Particles
-
آماده سازی صادرات ما از RealFlow
Preparing Our Export from RealFlow
-
با استفاده از RealFlow Renderkit در مایا
Using the RealFlow Renderkit in Maya
-
تنظیم سایه بان ها و روشنایی
Setting up Shaders and Lighting
-
تنظیم تنظیمات رندر ما برای کیفیت بهتر
Adjusting Our Render Settings for Better Quality
-
تنظیم کردن رندر ما در مایا
Setting Off Our Render in Maya
-
وارد کردن رندر ما در افتر افکت
Importing Our Render into After Effects
-
ترکیب آرم با هم
Compositing Our Logo Together
-
زمان رندر 3D رندر ما
Time Remapping Our 3D Render
-
شروع به اضافه کردن انیمیشن به نشان 2D ما
Starting to Add Animation to Our 2D Logo
-
پایان انیمیشن 2 بعدی ما
Finishing the Bulk of Our 2D Animation
-
متحرک کردن پاشش های 2D در آرم ما
Animating the 2D Splashes in Our Logo
-
زمان انیمیشن 2D ما
Time Remapping Our 2D Animation
-
آماده سازی برای استفاده از مات هندسه ما
Prepping to Use Our Geometry Matte
-
ایجاد اثر ذوب با مات ما
Creating a Melting Effect with Our Matte
-
انیمیشن ما را با مش مش ترفند کنید
Tweaking Our Animation with Mesh Warp
-
افزودن درخشش به انیمیشن ما
Adding a Glow to Our Animation
-
متن آرم ما را وارد کنید
Bringing in Our Logo's Text
-
ایجاد یک جینگل در ممیزی
Creating a Jingle in Audition
-
در حال جستجو برای حل مشکلات
Looking for Any Issues to Fix
-
رفع اثر تار مش ما
Fixing Our Mesh Warp Effect
-
پرداخت شروع ما
Polishing Our Starting Transition
نمایش نظرات