آموزش Characters in Motion: Capturing Motion in Illustration

Characters in Motion: Capturing Motion in Illustration

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این کلاس، من به شما یاد می‌دهم که چگونه یک شخصیت را در یک صحنه ترسیم کنید و به تصویر بکشید. از بازی گرفته تا فیلم و هنر کمیک، آثار هنری من در حد متوسط ​​هستند و همیشه پر از انرژی و حرکت هستند و حس و حال هنر کمیک مدرن را حفظ می‌کنند.

من به شما یاد خواهم داد که چگونه جزئیات دقیق طراحی را اجرا کنید تا به درک آناتومی، نحوه حرکت بدن در حرکت، و نحوه کار نورپردازی و سایه با این سبک دست یابید.

کاری که شما انجام خواهید داد

با به تصویر کشیدن سوپر قهرمان یا سوپر شرور خود در اکشن پویا، ترسیم یک شخصیت را در یک صحنه یاد خواهید گرفت.

داشتن یک نقاشی محکم در زیر کار شما برای ایجاد هنر دیجیتال حرفه ای و صیقلی ضروری است. فرآیند ایجاد ساختار با مداد و ترسیم جزئیات دقیق، پس از انتقال نقاشی خود به فتوشاپ، کیفیت و عمق کار شما را افزایش می دهد.

______________

طرح کلی کلاس

  • مقدمه. آیا تا به حال خواسته اید شخصیت های هیجان انگیز و پویا را ترسیم کنید که حرکت آنها از صفحه خارج می شود؟ اجازه دهید پاتریک براون تصویرگر با استعداد تکنیک های خود را برای ثبت حرکت برای ایجاد نقاشی های باکیفیت که پایه و اساس قطعات تمام شده با ظاهری حرفه ای را تشکیل می دهد، به شما نشان دهد. داشتن یک طراحی محکم برای شروع برای ایجاد هنر دیجیتال صیقلی ضروری است و به افزایش عمق و کیفیت کار شما کمک می کند.
  • طراحی بدن با استفاده از خطوط و اشکال ساده. پاتریک با هیچ چیز بیشتر از خطوط، دایره و چند مثلث کار نمی کند، به سرعت یک شخصیت را ترسیم می کند تا با آن کار کند. با استفاده از چند تکنیک ساده مانند ترسیم کانتور، شخصیتی را ترسیم خواهید کرد که به خوبی متعادل و متناسب باشد. به سرعت خطوط فوکوس شخصیت خود را بیابید تا به شما کمک کند آنها را در صفحه جهت دهید و چشم بیننده را هدایت کنید.
  • ترسیم ژست های اکشن پویا. ابرقهرمانان به ندرت ثابت می ایستند، و یک ژست عالی می تواند احساس حرکت را حتی در یک تصویر ثابت ایجاد کند. موضع گیری ها و اقدامات اغراق آمیز به شخصیت شما توهم حرکت می دهد و با برخی نکات مفید، قهرمانان شما شروع به زندگی خود می کنند. پاتریک نکاتی را در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین تصاویر مرجع با استفاده از Google و همچنین نحوه نزدیک شدن به ترکیب نقاشی خود برای ایجاد جالب ترین حالت ها ارائه می دهد.
  • ترسیم حالات چهره قانع کننده. "چهره داستان را بیان می کند." وقتی به یک شخصیت در صفحه نگاه می کند، بیننده باید فوراً بتواند وضعیت عاطفی او را تشخیص دهد. پاتریک با شروع با سر و سپس اضافه کردن اشکال و خطوط، خلاقیت های خود را با جزئیاتی آغشته می کند که حالات چهره آنها را بزرگ و غیرقابل انکار می کند. او همچنین استفاده از زبان بدن و نحوه ارتباط آن را با احساساتی که به تصویر کشیده می شود، پوشش می دهد.
  • ترسیم شخصیت خود در یک صحنه. طراحی و کوتاه کردن شبکه می تواند به ایجاد محیطی برای زندگی شخصیت شما کمک کند. با استفاده از خط افق به عنوان راهنما، پاتریک نشان می دهد که چگونه می توان از پرسپکتیو در ساخت صحنه برای افزودن عنصر اضافی درام استفاده کرد. زوایای پویا و خطوط ناپدید کننده به بیننده کمک می کند تا خود را به سمت صحنه شما هدایت کند، در حالی که خطوط بین شخصیت ها باعث می شود همه چیز در جهت صحیح جریان یابد. هنگامی که بدانید چگونه این خطوط را پیدا کنید و از آنها برای ساختن صحنه خود استفاده کنید، پرسپکتیوهای دشوار بسیار آسان تر می شوند.
  • آخرین لمس‌ها. اکنون که کاراکتر خود را ترسیم کرده‌اید، زمان آن است که جزئیات و سایه‌زنی را شروع کنید. این لمس های کوچک ابعاد بیشتری به نقاشی شما می بخشد و به شما فرصتی می دهد تا کمی استعداد بیافزایید. با حفظ سبکی آزاد، نکاتی را در مورد کشیدن مو و همچنین نحوه شیک کردن و اغراق کردن شخصیت خود برای افزودن هیجان به اعمال ابرقهرمان خود یاد خواهید گرفت. وقتی این کار تمام شد، می‌توانید از تئوری رنگ یا تکنیک‌های مداد رنگی برای بهبود بیشتر آثار هنری خود استفاده کنید، یا آن را برای ایجاد محصول نهایی به فتوشاپ ببرید.

طرح یک شخصیت در حال حرکت

مقدمه

  1. نمای کلی پروژه

    این کلاس برای افرادی که قبلاً در طراحی مهارت دارند عالی است اما برای مبتدیان نیز مناسب است. من همه چیز را از اصول اولیه خام، با استفاده از خطوط ساده و اشکال برای ساختن فرم شخصیت شما پوشش خواهم داد.

    از آنجا می آموزید که چگونه شخصیت خود را با مقیاس و نسبت های دقیق جلوه دهید تا چهره ای واقعی بسازید.

    در ادامه نحوه استفاده از شخصیت خود را در ژست‌های اکشن هیجان‌انگیز و پویا، از جمله نحوه کار با پرسپکتیو و قرار دادن شخصیت خود در یک صحنه، توضیح خواهم داد.

    برای اتمام کار، تکنیک‌های سایه‌زنی و جزئیات نهایی را نشان می‌دهم، تمام مراحل قبلی را در یک ویدیوی نهایی ترکیب می‌کنم تا به شما نشان دهم چگونه می‌توانید به چیزی واقعاً خاص برسید.

طراحی بدن با اشکال

  1. ابزارهای خود را انتخاب کنید

    می‌توانید از مداد و کاغذ قدیمی ساده استفاده کنید، اما برای بهترین نتیجه، این چیزی است که من توصیه می‌کنم:

    • مداد خودکار Staedtler (مداد مکانیکی)، من سال‌ها از یکی از آن‌ها استفاده می‌کنم و برای آن خطوط دقیق مناسب است و هیچ‌گاه بی‌درنگ نمی‌شود.
    • یک پاک کن خمیر شده، با جمع کردن ذرات گرافیت کار می کند و فرسوده نمی شود و بقایای پاک کن باقی نمی ماند.
    • مداد آبی (مداد غیر عکس)، که واقعاً مورد نیاز نیست، اما برای نقطه شروع طرح شما عالی است، می‌توانید نامرتب بکشید و بعداً با مداد LED خود برای طرحی تمیزتر به آن بروید.

    • اگر می خواهید طرح شما ماندگار باشد، بهتر است از کاغذ بدون اسید استفاده کنید. بعلاوه، به نظر من کار کردن روی کاغذ بسیار نرم تر و لذت بخش تر است.

  2. یک ابرقهرمان یا شرور ایجاد کنید

    قبل از شروع باید تصمیم بگیرید که چه چیزی را بکشید، می‌تواند هر نوع قهرمان یا شرور مورد علاقه‌تان باشد، موجود یا غیر موجود، مرد یا زن.. می‌تواند ساخته اصلی خودتان یا هر چیزی باشد. از فیلم یا بازی مورد علاقه شما و غیره مهم است که از چیزی که می کشید لذت می برید، پس دیوانه باشید.

    برای کمک به شما برای شروع، در اینجا چند نمونه وجود دارد که قبلاً انجام داده‌ام:

  3. ساختار اساسی

    با استفاده از خطوط و شکل‌های ساده، به شما نشان می‌دهم که چگونه یک قاب اولیه برای یک شخصیت ایجاد کنید، که سپس می‌توانید روی آن بسازید تا تصویر خود را کاملاً برجسته کنید.

  4. استفاده از تصاویر مرجع

    با استفاده از تکنیک‌های اولیه شکل برای ترسیم یک کاراکتر، یک تصویر مرجع را به عنوان پایه انتخاب کنید تا ژست را برای تصویر خود ایجاد کنید.

    به کل تصویر همانطور که هست نگاه نکنید، فقط ساختار اصلی یا اسکلت را ببینید و از آن به عنوان راهنمای شخصیت خود استفاده کنید. این تمرین عالی است و درک شما از نحوه عملکرد ژست ها را بهبود می بخشد.

  5. ژست های اکشن

    در این مرحله یاد می‌گیرید که چگونه ژست‌ها را بفهمید و بهترین راه‌های استفاده از آنها را بدانید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه حرکت را در ژست و زیر

    خود قرار دهید

    دینامیک را تحمل کنید.

طراحی حالات چهره

  1. دهان

    در این مرحله نحوه ترسیم دهان های اغراق آمیز را توضیح خواهم داد. یک نکته خوب برای دانستن در مورد کشیدن دهان، به یاد داشته باشید که دندان ها همیشه ثابت هستند و حرکت نمی کنند، لب ها متحرک ترین قسمت هستند و در اطراف دندان ها حرکت می کنند.

    در اینجا چند نمونه وجود دارد:

  2. چشم

    در این مرحله به شما نشان خواهم داد که چگونه حالات مختلف چشم مانند عصبانی، خوشحال و متعجب را بکشید.

    چشم‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های تصویر شما هستند، این نقطه کانونی است که در آن چشم‌های شخص کشیده می‌شود. افزودن بیان به چشمان شخصیت شما می تواند به درک داستانی که می گویید و احساساتی که در تصویر خود منتقل می کنید کمک کند.

    در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  3. نشان دادن احساسات

    هنگام ترسیم سر شخصیت‌ها، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که چهره به شما اجازه می‌دهد بفهمید چه احساسی دارند، خواه خشم، شوک یا تعجب. مهمترین نواحی برای این واقعیت چشم ها، دهان و گونه ها هستند. گرفتن احساسات در این زمینه های کلیدی ضروری است.

    در اینجا چند نمونه آورده شده است:

شخصیت شما در یک صحنه

  1. دیدگاه

    بسته به اینکه دیدگاه شما در پس‌زمینه چیست، باید به شخصیت شما منعکس شود، آنها نیز باید از همان دیدگاه پیروی کنند. در این مرحله به شما نشان خواهم داد که چگونه.

  2. فاصله

    هنگام ترسیم شخصیت‌ها در یک صحنه، تعیین مقیاس هر شخصیت بسته به موقعیت آنها ممکن است دشوار باشد. در این مرحله من به شما یک راه آسان برای درک فاصله کاراکترها و نحوه اندازه گیری آنها نشان می دهم.

  3. خط افق

    خط افق جایی است که آسمان و زمین دور به هم می رسند، هنگام کار با پرسپکتیو می توان از آن به عنوان راهنما استفاده کرد. من به شما نشان خواهم داد که چگونه شخصیت خود را در یک صحنه قرار دهید و زاویه و پرسپکتیو را با استفاده از خط افق به عنوان راهنما درک کنید.

    در اینجا مثالی از یک خط افق متمرکز است، توجه داشته باشید که سرها در بالا و پاها در زیر قرار دارند:

    در اینجا مثالی از یک خط افق پایین آورده شده است، توجه داشته باشید که تقریباً تمام بدن آنها در بالا قرار دارد، پاها دقیقاً زیر آن قرار دارند:

    در اینجا یک مثال از یک خط افق بالا آورده شده است، توجه داشته باشید که چگونه نمای تغییر می کند و ما تقریباً به آنها نگاه می کنیم:

سایه زدن و آخرین لمس

  1. رئوس مطالب

    کشیدن خطوط کلی کاراکتر شما را کنار هم نگه می دارد و تاثیر بیشتری به آن می بخشد. در این مرحله بهترین راه را برای مقابله با خطوط کلی و برجسته‌تر جلوه دادن آثار هنری با خطوط با کیفیت به شما نشان می‌دهم.

  2. سایه زدن

    افزودن سایه به طرح شما عمق و کیفیت را در هنر شما ایجاد می کند، آن را حرفه ای جلوه می دهد و می تواند مهارت بسیار خوبی باشد. حتی اگر می‌خواهید طرح خود را در نرم‌افزاری مانند فتوشاپ برای ادامه هنر دیجیتال اسکن کنید، انجام مقداری سایه‌زنی از قبل نیز می‌تواند به عنوان یک راهنما عمل کند، می‌توانید هنگام سایه زدن با دست قضاوت بهتری داشته باشید.

  3. لمس نهایی

    افزودن جزئیات کوچک به کارتان می تواند آن را بسیار بهبود بخشد، مانند گرد و غبار و خراش یا خون و خاک. حتی چنین جزئیات ظریفی که نمی توانید فوراً آن را ببینید، عامل شگفت انگیزی را در پایان اضافه می کند.

Outro

  1. پروژه های دانشجویی

    از ثبت نام خود نهایت استفاده را ببرید و در پروژه های دانشجویی شرکت کنید، می توانید پیشرفت خود را آپلود کنید و کار خود را به اشتراک بگذارید. بازخوردی از هنرمندان سراسر جهان دریافت خواهید کرد.

    من واقعاً مشتاقانه منتظر هستم تا ببینم شما چگونه پیش می روید، همچنین می توانم بازخورد و مشاوره ارائه دهم.

    فراموش نکنید اگر می خواهید کارهای من را دنبال کنید، می توانید من را در اینجا پیدا کنید:


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ترسیم ژست های اکشن پویا Drawing dynamic action poses

  • ترسیم حالات چهره قانع کننده Drawing convincing facial expressions

  • لمس های نهایی Final touches

  • تریلر Trailer

  • به کلاس خوش آمدید! Welcome to class!

  • ترسیم شخصیت خود در یک صحنه Drawing your character in a scene

  • کلاس های خلاق بیشتر در Skillshare More Creative Classes on Skillshare

  • یک تشکر بزرگ! A big thank you!

  • طراحی بدن با استفاده از خطوط و اشکال ساده Sketching the body using simple lines and shapes

نمایش نظرات

آموزش Characters in Motion: Capturing Motion in Illustration
جزییات دوره
42m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
17,361
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Patrick Brown
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Patrick Brown Patrick Brown

هنرمند و سرگرمی دیجیتال

پاتریک تمام زندگی خود را در استرالیا زندگی کرده است و از سن 5 سالگی شروع به طراحی کرد. زمانی که به دانشگاه رسید، یاد گرفت که چگونه از فتوشاپ برای دیجیتالی کردن و پویایی بیشتر هنر خود استفاده کند. او همیشه از رسانه‌ها الهام گرفته است: بازی‌ها، فیلم‌ها و حتی سریال‌های تلویزیونی. اگر چیزی را دوست داشته باشد، آن را می کشد. بیشتر مردم او را یک هنرمند طرفدار می‌خوانند، اما او دوست دارد رسانه‌ها را به‌عنوان دلیلی برای کشیدن چیزی به او فکر کند تا بتواند کارش را بهبود بخشد.