آموزش مدل‌سازی مجموعه‌های علمی تخیلی در مایا

Sci-Fi Set Modeling in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یاد می گیریم که با استفاده از یک گردش کار پویا یک مجموعه دیجیتال در مایا ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، V-Ray برای Maya 2.0. در این آموزش، ایجاد یک مجموعه دیجیتال در Maya با استفاده از یک گردش کار پویا را یاد خواهیم گرفت. در طول آموزش ما یک گردش کار پویا مبتنی بر مرجع را برای ساخت و مونتاژ یک مجموعه علمی تخیلی دیجیتال پیاده سازی می کنیم. ما با درک اهداف، اهداف و مدیریت زمان خود شروع می کنیم. سپس به مایا می رویم تا هندسه خود را مدل سازی کنیم، در صورت لزوم به اشیاء ارجاع دهیم و در نهایت مجموعه دیجیتال خود را مونتاژ کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، V-Ray برای Maya 2.0.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل‌سازی مجموعه‌های علمی تخیلی در مایا Sci-Fi Set Modeling in Maya

  • اهداف و اهداف Objectives and Goals

  • نقشه ذهنی و مدیریت زمان Mind Map and Time Management

  • درک ویرایشگر مرجع Understanding the Reference Editor

  • شروع ساخت بلوک قبل از درمان Starting to Build the Pre-treatment Block

  • ادامه مدل‌سازی بلوک قبل از درمان Continuing to Model the Pre-treatment Block

  • تنظیم ابعاد بلوک قبل از درمان Adjusting Dimensions of the Pre-treatment Block

  • ایجاد پیچ ​​اتصال Creating the Connector Bolt

  • استفاده از پیچ برای افزودن جزئیات Using the Bolt to Add in Details

  • ایجاد یک اتصال دهنده لوله Creating a Pipe Connector

  • ساخت سازه لوله کشی Build the Plumbing Structure

  • اکسترود کردن لوله بالا Extruding the Top Pipe

  • ساختار سازمانی و ارائه تست Organizational Structure and Test Render

  • شروع به ساختن ستون Starting to Build the Pillar

  • رفع یک مشکل هندسه بالقوه Fixing a Potential Geometry Issue

  • در ادامه افزودن جزئیات به ستون Continuing to Add Details to the Pillar

  • ساختار سازمانی ستون Organizational Structure of the Pillar

  • نگاهی سریع به دیوار Taking a Quick Look at the Wall

  • نگاهی به سازه نرده جلو Looking at the Front Railing Structure

  • شروع ساخت بلوک پس از درمان Starting to Build the Post-treatment Block

  • جزئیات بلوک پس از درمان Detailing the Post-treatment Block

  • نگاهی به برخی از اتصال دهنده های لوله منحصر به فرد Looking at Some Unique Pipe Connectors

  • راه اندازی سازه لوله کشی Starting the Plumbing Structure

  • ادامه سازه لوله کشی Continuing the Plumbing Structure

  • اضافه کردن برخی تغییرات هندسه Adding Some Geometry Modifications

  • اتمام لوله های بزرگتر Finishing the Larger Pipes

  • ساخت یک برآمدگی برای لوله های بزرگ Building an Overhang for the Large Pipes

  • نگاهی سریع به تعریف سیم Taking a Quick Look at the Wire Definition

  • اضافه کردن یک سازه لوله کشی کوچکتر Adding a Smaller Plumbing Structure

  • جزئیات بدن بلوک پس از درمان Detailing the Post-treatment Block Body

  • نگاهی به ساختار بلوک پس از درمان Looking at the Post-treatment Block Structure

  • شروع به ساخت مجموعه مونتاژ نهایی Starting to Build the Final Assembly Set

  • اضافه کردن هندسه پایه Adding in Some Basic Geometry

  • مونتاژ سازه نرده جلو Assembling the Front Railing Structure

  • ایجاد طبقه برای مجموعه مونتاژ Creating the Floor for the Assembly Set

  • اضافه کردن دوربین و هندسه Adding in a Camera and Geometry

  • نگاهی به رندر نهایی ما Looking at Our Final Render

نمایش نظرات

آموزش مدل‌سازی مجموعه‌های علمی تخیلی در مایا
جزییات دوره
3h 28m
37
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Ashish Dani
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ashish Dani Ashish Dani

آشیش اس. دانی دارای لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه پون ، یک گواهی رسانه از آکادمی سینمایی پیشرفته مایا (وابسته به دانشگاه کمبریج) و یک دیپلم هنر و طراحی بازی از موسسه هنرهای رسانه ای ونکوور (VanArts ) مجموعه مهارت های وی شامل فیلم نامه نویسی ، طراحی مفهومی ، نقاشی مات ، مدل سازی سه بعدی ، بافت و نور است. او کار خود را با تجسمات معماری آغاز کرد ، به سمت رسانه های گرافیکی حرکت کرد و عشق او به "واقعیت تخیلی" سرانجام او را به صنعت VFX هدایت کرد ، جایی که در حال حاضر به عنوان یک نقاش مات و یک ژنرالیست 3D کار می کند. آشیش در کنار علاقه به هنرهای دیجیتال ، نوازنده و مهندس صوتی ماهری نیز هست که با هنرمندان و گروههای مختلفی کار کرده است.