آموزش راهنمای کامل Unreal Engine 5: 3D Architecture & Design

Complete Guide to Unreal Engine 5 : 3D Architecture & Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

با Unreal Engine 5 سفری جذاب به دنیای حرفه ای خلق صحنه و انیمیشن را آغاز کنید.

 به تمام فایل‌های مورد نیاز از طریق فصل‌های مختلف برای ساخت این انیمیشن دسترسی خواهید داشت.


Unreal Engine 5 با ارائه مجموعه‌ای از ابزارهای پیشگامانه که به شما امکان می‌دهد تصاویری خیره‌کننده با کارایی بی‌نظیر خلق کنید، انقلابی در خلق سه بعدی بلادرنگ ایجاد کرده است. در این دوره جامع، ما به UE5 می پردازیم و بر قابلیت های منحصر به فرد آن تسلط پیدا می کنیم تا دیدگاه های خلاقانه خود را زنده کنیم.

  • نصب
  • رابط
  • پیمایش
  • تبدیل ایجاد
  • هندسه
  • سازماندهی
  • نورپردازی
  • دوربین ها
  • مواد
  • پل کویکسل
  • جلوه ها
  • ترتیب دهنده
  • انیمیشن
  • بازار
  • در حال ویرایش
  • هنوز رندر می شود

و خیلی بیشتر! پس از تکمیل این دوره، به طور کامل مجهز خواهید شد تا پروژه های خود را بسازید و ایده های خلاقانه خود را به زندگی بیاورید.
فراموش نکنید که آثار خود را برای بازخورد در بخش پروژه های کلاس ما پست کنید


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • رندر تصاویر ثابت Render Still images

  • ایجاد مواد - قسمت 1 Create Materials - Part 1

  • نحوه حرکت در داخل موتور How to navigate inside the Engine

  • رابط کاربری را درک کنید Understand Interface

  • ویرایش و ادغام تمام دنباله ها Editing and merging all sequences

  • نورپردازی طبیعی و مصنوعی - قسمت 2 Lighting Natural & Artificial - Part 2

  • آماده سازی هندسه - قسمت 1 Geometry Preparation - Part 1

  • Unreal Engine 5 را نصب کنید Install Unreal Engine 5

  • دوربین ها - قسمت 1 Cameras - Part 1

  • آماده سازی هندسه - قسمت 2 Geometry Preparation - Part 2

  • آماده سازی هندسه - قسمت 3 Geometry Preparation - Part 3

  • کارایی Performance

  • اختصاص دادن مواد مختلف - قسمت 3 Assign different Materials - Part 3

  • ایجاد مواد - قسمت 4 Create Materials - Part 4

  • Sequencer - سکانس های دوربین را متحرک کنید Sequencer - Animate camera sequences

  • مهاجرت Migrate

  • درختان Trees

  • دوربین ها - قسمت 2 Cameras - Part 2

  • سازماندهی پروژه - قسمت 1 Organize Project - Part 1

  • اختصاص دادن مواد مختلف - قسمت 2 Assign different Materials - Part 2

  • معرفی Introduction

  • اختصاص دادن مواد مختلف - قسمت 1 Assign different Materials - Part 1

  • پل کویکسل Quixel Bridge

  • صف رندر فیلم Movie Render Queue

  • سازماندهی پروژه - قسمت 3 Organize Project - Part 3

  • ایجاد مواد - قسمت 3 Create Materials - Part 3

  • ابزارهای ایجاد و تبدیل Creation & Transform Tools

  • جلوه های نور Light Effects

  • سازماندهی پروژه - قسمت 2 Organize Project - Part 2

  • Quixel Bridge & Nanite بیشتر More Quixel Bridge & Nanite

  • ایجاد مواد - قسمت 2 Create Materials - Part 2

  • تنظیم نور در صحنه Setting up Light in the Scene

  • نورپردازی طبیعی و مصنوعی - قسمت 1 Lighting Natural & Artificial - Part 1

  • افزودن کتاب به قفسه ها Adding Books to the Shelves

نمایش نظرات

آموزش راهنمای کامل Unreal Engine 5: 3D Architecture & Design
جزییات دوره
5h 56m
34
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
5
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Studio Wander
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Studio Wander Studio Wander

من یک هنرمند سه بعدی با بیش از 10 سال تجربه در زمینه معماری و طراحی هستم.

من به کاری که به صورت حرفه ای انجام می دهم بسیار علاقه مند هستم، اما همیشه سعی می کنم خارج از کار زندگی متعادلی داشته باشم. من همیشه به روی منابع الهام جدید باز هستم، که هنر من را غنی و ارتقاء می بخشد. من عاشق موزه ها، کتاب ها، فیلم ها، سینما، دوستان هستم و سعی می کنم بهترین استفاده را از موقعیت های زندگی روزمره ببرم.

علاقه و تجربه من در زمینه مدل سازی سه بعدی، رندر، ویدئو، باعث شد به اشتراک گذاری و آموزش درباره کاری که انجام می دهم فکر کنم.

این چیزی است که من سعی می کنم انجام دهم. امیدوارم از محتوای من لذت ببرید و از آن برای ایجاد پروژه های خود استفاده کنید.