آموزش وحدت: طراحی سطح سه بعدی

Unity: 3D Level Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unity - ابزار قدرتمند توسعه تعاملی برای بازی های موبایل و دسک تاپ - دارای ابزارها و ویژگی هایی است که به شما امکان می دهد دنیاهای مجازی چشمگیر بسازید. در این دوره ، Alan Thorn به شما کمک می کند مجموعه مهارت های Unity خود را با پوشش موضوعاتی که به شما کمک می کند تا با طراحی سطح به سرعت برسید ، ارتقا دهید. آلن روند جمع آوری یک محیط سه بعدی با قطعات دارایی مدولار را طی می کند و نحوه ایجاد یک پروژه Unity و واردات و پیکربندی دارایی ها را توضیح می دهد. وی همچنین در مورد چگونگی تکمیل روشنایی محیط ، وارد کردن اسکریپتهای Unity ، ایجاد رفتارهای به موقع ، ساخت شخصیت دشمن هوشمند و موارد دیگر بحث می کند.

مفاهیم ارائه شده در این دوره می تواند به شما کمک کند تا شما را برای آزمون Unity Certified Developer.
موضوعات شامل:
  • ایجاد یک پروژه وحدت
  • وارد کردن و پیکربندی دارایی ها
  • ساخت سطح مدولار
  • شروع کار با روشنایی
  • کار با کاوشگرهای نوری و حذف انسداد
  • ایجاد رفتارهای به موقع
  • شروع و تکمیل دستگاه حالت محدود

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. واردات و پیکربندی دارایی 1. Importing and Configuring Assets

  • ایجاد یک پروژه وحدت Creating a Unity project

  • واردات و پیکربندی دارایی Importing and configuring assets

  • صادرات محتوا از مخلوط کن Exporting content from Blender

  • ایجاد سطح پایه Establishing a base level

  • ساختمان سطح مدولار Modular level building

  • تکمیل سطح Completing the level

2. پایه روشنایی و اصلاحات 2. Base Lighting and Refinements

  • شروع با روشنایی Getting started with lighting

  • نورپردازی محیط را تکمیل می کند Completing environment lighting

  • افزودن جلوه های پس از فرآیند Adding post-process effects

  • کار با پروب های نور Working with light probes

  • کار با کشیدن انسداد Working with occlusion culling

3. تعامل و گیم پلی 3. Interactions and Gameplay

  • وارد کردن اسکریپت های ابزار Importing utility scripts

  • مکانیک جمع آوری سکه Coin collection mechanic

  • ایجاد رفتارهای به موقع Creating timed behaviors

  • اجرای شرط پیروزی Implementing the win condition

4. انیمیشن و AI 4. Animation and AI

  • خط دید Line of sight

  • ناوبری و مسیر یابی Navigation meshes and pathfinding

  • راه اندازی یک دستگاه حالت محدود Starting a finite state machine

  • تکمیل یک دستگاه حالت محدود Completing a finite state machine

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش وحدت: طراحی سطح سه بعدی
جزییات دوره
2h 5m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
25,036
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.