آموزش الگوهای طراحی برای برنامه نویسی بازی

Design Patterns for Game Programming

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: کاوشی در ساخت کد مدولار شده قوی برای بازی‌های با Unity 2019 و C#. نحوه ایجاد کد مدولار شده قوی و قابل استفاده مجدد برای استفاده در برنامه نویسی بازی. نحوه پیاده سازی راه حل های تکرارپذیر برای رفع مشکلات رایج برنامه نویسی بازی. پیش نیازها: قادر به برنامه نویسی در سی شارپ باشید. از موتور بازی Unity در سطح پایه استفاده کرده اید.

آیا می‌خواهید کدی قوی، بهینه و قابل استفاده مجدد ایجاد کنید؟ سپس باید با الگوهای طراحی برنامه نویسی آشنا شوید.

الگوهای طراحی برنامه نویسی بازی الگوهایی برای ساخت کدهای مدولار شده هستند که عموماً راه حلی تکرارپذیر برای مکانیک معمولی هستند که در بازی های رایانه ای استفاده می شود. آنها راه حل های عمومی هستند که با مشکل خاصی مرتبط نیستند و آنها را قابل استفاده مجدد می کنند. یکی از این الگوها، ادغام اشیا است. صرف نظر از اینکه یک بازی برای کوبیدن سفینه فضایی بازیکن به هجوم زامبی‌هایی که دائماً در حال تخم‌ریزی هستند یا گلوله‌هایی که از تفنگ شلیک می‌شوند یا سیارک‌ها برای ضربه زدن به سفینه بازیکن نیاز داشته باشد، استخر اشیاء گروهی از کلاس‌ها است که می‌توان آن‌ها را دقیقاً همانطور که هستند، نه تنها در این سناریوها، بلکه در مجموعه‌ای از آنها مورد استفاده مجدد قرار داد. هر زمان که اشیاء بازی نیاز به مدیر تخم ریزی دارند.

در این دوره، پنی شما را با 12 الگوی برتر طراحی برنامه نویسی بازی با سی شارپ و موتور بازی Unity با استفاده از سبک تدریس جامع بین المللی تحسین شده و تخصص خود در بیش از 25 سال تدریس، تحقیق و نوشتن در مورد بازی ها آشنا می کند. در طول دوره، کارگاه‌های عملی طراحی شده برای آموزش این مفاهیم اصلی برنامه‌نویسی را دنبال می‌کنید که بازی‌های شما را به سطح بعدی می‌برد.

با نحوه برنامه نویسی و کار با الگوهایی مانند:

آشنا شوید
  • دستورات

  • بالا

  • ناظر

  • نمونه اولیه

  • یک تن

  • حالت

  • استخرهای شی

  • حلقه های بازی

  • به روز رسانی

  • کامپوننت ها

  • ...و بیشتر.


محتوا و نمای کلی

این دوره با یک مقدمه مختصر شروع می شود و سپس شما مستقیماً به تمرینات عملی می پردازید و روی هر یک از الگوهای طراحی همانطور که در بالا ذکر شده است کار می کنید. سناریوهای مختلفی وجود دارد که شما به صورت دو بعدی و سه بعدی از یک تیرانداز سیارکی گرفته تا یک سیستم یاب اشیا راداری گرفته تا یک سیستم پیش ساخته قابل برنامه ریزی نمونه اولیه وجود دارد. تمامی فایل های شروع و دارایی های یونیتی (شامل مدل ها و صحنه ها) برای شما فراهم شده است. تنها چیزی که باید به همراه داشته باشید یک کپی از Unity 2019 است.

اگر می خواهید به یک توسعه دهنده بازی آگاه و ماهر تبدیل شوید، این دوره برای شما مناسب است.

آنچه دانش آموزان در مورد دوره های پنی می گویند:

  • دوره عالی!! من در حال حاضر در صنعت توسعه بازی هستم و یک نقل قول در اینجا از دوره وجود دارد که همه چیز را می گوید: "هر وقت نتوانید مشکل پیچیده را حل کنید، زمان مناسبی است که به اصول اولیه بازگردید".

  • او بهترین معلمی است که تاکنون در این پلتفرم وجود داشته است

  • من دوره‌ها و روش تدریس Penny de Byl را دوست دارم، آن‌ها بسیار خاص‌تر از دوره‌های متوسط ​​«مستر یونیتی» شما هستند و معمولاً فقط موتور را یاد نمی‌گیرید، بلکه نحوه کار در پشت صحنه را نیز یاد می‌گیرید ( اگر چه به طور خلاصه، حداقل به شما ایده می دهد اگر بخواهید خودتان بیشتر تحقیق کنید). او واقعا شگفت انگیز است!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید Join the H3D Student Community

  • تماس با H3D Contacting H3D

  • تماس با H3D Contacting H3D

  • سوالات متداول Frequently Asked Questions

  • سوالات متداول Frequently Asked Questions

معرفی Introduction

  • به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید Join the H3D Student Community

الگوی فرمان The Command Pattern

  • دستورات قسمت 1 Commands Part 1

  • دستورات قسمت 1 Commands Part 1

  • دستورات قسمت 2 Commands Part 2

  • دستورات قسمت 2 Commands Part 2

  • دستورات قسمت 3 Commands Part 3

  • دستورات قسمت 3 Commands Part 3

  • دستورات قسمت 4 Commands Part 4

الگوی فرمان The Command Pattern

  • دستورات قسمت 4 Commands Part 4

الگوی Flyweight The Flyweight Pattern

  • تحقیق در مورد حافظه Investigating Memory

  • تحقیق در مورد حافظه Investigating Memory

  • اشیاء قابل اسکریپت قسمت 1 Scriptable Objects Part 1

  • اشیاء قابل اسکریپت قسمت 1 Scriptable Objects Part 1

  • اشیاء قابل اسکریپت قسمت 2 Scriptable Objects Part 2

  • بخش 1 ECS یونیتی Unity's ECS Part 1

  • بخش 2 ECS یونیتی Unity's ECS Part 2

  • بخش 2 ECS یونیتی Unity's ECS Part 2

  • بخش 3 ECS یونیتی Unity's ECS Part 3

  • بخش 3 ECS یونیتی Unity's ECS Part 3

  • کمی ECS Optimization Extra A little ECS Optimisation Extra

الگوی Flyweight The Flyweight Pattern

  • اشیاء قابل اسکریپت قسمت 2 Scriptable Objects Part 2

  • بخش 1 ECS یونیتی Unity's ECS Part 1

  • کمی ECS Optimization Extra A little ECS Optimisation Extra

الگوی مشاهده گر The Observer Pattern

  • ناظران قسمت 1 Observers Part 1

  • ناظران قسمت 1 Observers Part 1

  • ناظران قسمت 2 Observers Part 2

  • ناظران قسمت 2 Observers Part 2

  • ناظران قسمت 3 Observers Part 3

  • ناظران قسمت 3 Observers Part 3

  • ناظران قسمت 4 Observers Part 4

  • ناظران قسمت 4 Observers Part 4

  • ناظران قسمت 5 Observers Part 5

  • ناظران قسمت 5 Observers Part 5

الگوی مشاهده گر The Observer Pattern

الگوی اولیه The Prototype Pattern

  • الگوی اولیه The Prototype Pattern

  • الگوی اولیه The Prototype Pattern

  • شبیه سازی یک شی بازی Cloning a Game Object

  • شبیه سازی یک شی بازی Cloning a Game Object

  • ایجاد پیش ساخته پویا Dynamic Prefab Creation

  • ایجاد پیش ساخته پویا Dynamic Prefab Creation

الگوی اولیه The Prototype Pattern

الگوی سینگلتون The Singleton Pattern

  • سینگلتون The Singleton

  • سینگلتون The Singleton

  • استفاده از سینگلتون Using a Singleton

  • استفاده از سینگلتون Using a Singleton

الگوی سینگلتون The Singleton Pattern

الگوی دولت The State Pattern

  • الگوی دولت The State Pattern

  • الگوی دولت The State Pattern

  • ایجاد و استفاده از یک کلاس دولتی Creating and Using a State Class

  • گشت زنی پیرامونی Patrolling the Perimeter

  • گشت زنی پیرامونی Patrolling the Perimeter

  • تعقیب بازیکن قسمت 1 Chasing the Player Part 1

  • تعقیب بازیکن قسمت 1 Chasing the Player Part 1

  • تعقیب بازیکن قسمت 2 Chasing the Player Part 2

  • تعقیب بازیکن قسمت 2 Chasing the Player Part 2

  • چالش ایالتی State Challenge

الگوی دولت The State Pattern

  • ایجاد و استفاده از یک کلاس دولتی Creating and Using a State Class

  • چالش ایالتی State Challenge

استخر اشیا The Object Pool

  • راه اندازی پروژه Setting Up the Project

  • راه اندازی پروژه Setting Up the Project

  • اضافه کردن در یک آبجکت Adding in an Object Pool

  • اضافه کردن در یک آبجکت Adding in an Object Pool

  • گسترش Object Pool Extending the Object Pool

  • منفجر کردن کشتی Blowing Up the Ship

استخر اشیا The Object Pool

  • گسترش Object Pool Extending the Object Pool

  • منفجر کردن کشتی Blowing Up the Ship

و... And...

  • الگوهای بیشتر More Patterns

  • کلمات پایانی Final Words

  • الان به کجا؟؟ Where to now??

  • الان به کجا؟؟ Where to now??

و... And...

  • الگوهای بیشتر More Patterns

  • کلمات پایانی Final Words

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی برای برنامه نویسی بازی
جزییات دوره
9 hours
38
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
10,733
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Penny de Byl Penny de Byl

استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.

Penny @Holistic3D.com Penny @Holistic3D.com

هیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.