در این دوره آموزشی میآموزید که چگونه با استفاده از Maya، Photoshop و Substance Painter، یک رکورد وینیل را به صورت سه بعدی مدلسازی و تکسچر کنید.
دارایی تکمیلشده برای استفاده با برنامههای رندر بلادرنگ مانند Unity 3D، Unreal Engine طراحی شده است، اما میتوان از آن برای رندر آفلاین در VFX و عکسهای محصول نیز استفاده کرد.
در طول هر درس، یاد خواهید گرفت:
با خیال راحت پروژه های خود را برای بازخورد در این صفحه پست کنید، خوب است ببینیم چه چیزی به ذهنتان می رسد!
برای مشاهده پروژه نهایی به عنوان یک فایل تمام شده، می توانید پوشه zip را در قسمت منابع دانلود کنید.
پیوندها به منابع سایت های خارجی:
قسمت 6:
قسمت 8:
بخش 9 - پاداش:
3D Generalist & Motion Designer
من حدود 7 سال است که به عنوان یک 3D Generalist کار می کنم. من روی پروژه هایی برای شرکت هایی مانند فوجیتسو، Canary Wharf، Nivea و BBC One کار کرده ام.
من همچنین به طور منظم برای مشتریان در صنعت موسیقی کار میکنم و برای شرکتهای موسیقی، هنرمندان و رویدادهای زنده مانند Hospitality، Drum Bass Arena، UKF، Holy Goof Soundcrash محتوا ایجاد میکنم.
من عمدتاً با Maya، Unity 3D، After Effects، Substance Painter و Cinema 4D کار می کنم.
من همچنین دروس خصوصی را انجام میدهم، گردش کار سه بعدی را به همراه Unity، Cinema 4D، Octane و Substance Painter آموزش میدهم. اگر مایل به راه اندازی کلاس هستید، لطفاً یک پیام مستقیم برای من ارسال کنید.
نمایش نظرات