آموزش V-Ray 2.0 for Maya Essential Training

V-Ray 2.0 for Maya Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره ویژگی های موتور رندر V-Ray 2.0 را معرفی می کند و نحوه افزایش دامنه مایا را با پیشرفته ترین ابزارهای خود مانند نقشه برداری تابش ، بافت و سایه های خز و مو و ارائه سه بعدی استریوسکوپی نشان می دهد. این دوره مفاهیم مهم مانند ایجاد مواد اولیه ، نمونه برداری از تصویر ، نقشه برداری از رنگ ، زیربخش ها و نورپردازی و همچنین Render Elements ، RT و گردش کار ارائه فیزیکی در V-Ray را شامل می شود. پرونده های ورزشی همراه با دوره است.
موضوعات شامل:
  • نصب و تنظیم V-Ray
  • استفاده از DMC Sampler
  • درک حالت های نقشه برداری رنگ
  • افزودن یک چراغ پر کروی
  • کار با چراغ گنبد V-Ray
  • استفاده از نگاشت تابش و حافظه نهان Light
  • ایجاد رنگ پراکنده
  • ساخت مواد بازتابنده
  • ایجاد شفافیت
  • اطمینان از کیفیت با نمونه برداری از تصویر
  • کنترل دوربین فیزیکی V-Ray
  • ایجاد اثر تاری حرکت
  • ترکیب عناصر V-Ray

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • فایل های تمرینی Exercise files

  • توصیه گردش کار Workflow recommendation

1. آماده شدن برای رندر شدن با V-Ray 1. Getting Ready to Render with V-Ray

  • نصب V-ray Installing V-Ray

  • راه اندازی V-Ray Setting up V-Ray

  • یافتن ابزارها و ویژگی های V-Ray Locating V-Ray's tools and features

2. مفاهیم بحرانی V-Ray 2. Critical V-Ray Concepts

  • نمونه گیری تصویر توضیح داده شده است Image sampling explained

  • درک خردهفروشی ها Understanding subdivs

  • با استفاده از نمونه DMC Using the DMC Sampler

  • نمای کلی نقشه نویسی رنگ Overview of color mapping

  • درک حالت های نقشه برداری رنگ Understanding the color-mapping modes

3. ابزارهای اصلی روشنایی 3. Key Lighting Tools

  • برخورد با مشکلات روشنایی Dealing with lighting problems

  • اضافه کردن یک چراغ پر کروی Adding a spherical fill light

  • ایجاد چراغ مش Creating a mesh light

  • ایجاد یک جلوه نورگیر Creating a skylight effect

  • کار با نور گنبد Working with the dome light

4- اشراق جهانی 4. Global Illumination

  • روشنایی جهانی (GI) توضیح داد Global illumination (GI) explained

  • دانستن پاداشهای اولیه و ثانویه Understanding primary and secondary bounces

  • نقشه برداری تابش چگونه کار می کند How irradiance mapping works

  • با استفاده از نقشه برداری تابش ، قسمت 1 Using irradiance mapping, part 1

  • با استفاده از نقشه برداری تابش ، قسمت 2 Using irradiance mapping, part 2

  • حافظه نهان چگونه کار می کند How light cache works

  • با استفاده از حافظه نهان Using light cache

  • درک نیروی بی رحم GI Understanding brute force GI

  • با استفاده از GI force brute Using brute force GI

5- مواد V-Ray 5. The V-Ray Materials

  • آشنایی با مواد خاص با V-Ray Introduction to V-Ray-specific materials

  • ایجاد رنگ پراکنده Creating diffuse color

  • ساخت مواد بازتاب دهنده Making reflective materials

  • بازتاب های تاری Blurring reflections

  • ساخت لیوان شفاف و رنگی Making clear and colored glass

  • ایجاد یک اثر شفاف Creating a translucency effect

6. کنترل کیفیت با نمونه برداری از تصویر 6. Quality Control with Image Sampling

  • معرفی نمونه برداری از تصویر Introduction to image sampling

  • با استفاده از نمونه ثابت نرخ ثابت Using the Fixed-Rate sampler

  • نحوه استفاده از نمونه ساز Adaptive DMC How to use the Adaptive DMC sampler

  • کار با نمونه گیرنده Adaptive Subdivision Working with the Adaptive Subdivision sampler

  • مقایسه رندرهای نمونه برداری از تصویر Comparing image-sampling renders

7. گردش کار بدنی 7. The Physical Workflow

  • گردش کار بدنی توضیح داد The physical workflow explained

  • همکاری با VRaySun و VRaySky Working with VRaySun and VRaySky

  • کنترل VRayPhysicalCamera Controlling the VRayPhysicalCamera

8. ابزارهای اثر V-Ray 8. V-Ray's Effects Tools

  • عمق میدان: VRayPhysicalCamera Depth of field: VRayPhysicalCamera

  • عمق میدان: چشم انداز چشم انداز Depth of field: perspective viewport

  • ایجاد یک اثر تاری تاری Creating a motion blur effect

  • اثرات سوزانی ایجاد می کند Generating caustic effects

  • با استفاده از VRayFur Using VRayFur

  • تنظیم جلوه های جابجایی رندر Setting up render-time displacement effects

9- استفاده از عناصر Render 9. Using Render Elements

  • گردش کار عناصر ارائه دهنده Render elements workflow

  • آماده شدن به کامپوزیت Preparing to composite

  • ترکیب عناصر V-Ray Compositing V-Ray elements

  • قرار دادن عناصر اضافی برای کار Putting extra elements to work

  • روشنایی صحنه Post-lighting a scene

10. V-Ray RT 10. V-Ray RT

  • بررسی اجمالی V-Ray RT Overview of V-Ray RT

  • نشان دادن گردش کار RT Demonstrating the RT workflow

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش V-Ray 2.0 for Maya Essential Training
جزییات دوره
4h 46m
54
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
24,326
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.