آموزش توسعه آندروید: معماری برنامه با کوتلین

Android Development Essential Training: App Architecture with Kotlin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: معماری برنامه Android به طور مداوم در حال تکامل است. معرفی زبان برنامه نویسی کوتلین ، فاکتورهای فرم جدیدی مانند Chromebook و م architectureلفه های معماری قابل استفاده مجدد ، ساخت برنامه های اندرویدی با کیفیت بالا را سریعتر و آسان تر از همیشه کرده است. ضروری است که توسعه دهندگان بفهمند جدیدترین ابزارها و توصیه ها چیست و چگونه از آنها برای ساختن برنامه های خود استفاده کنند. در این دوره ، مدرس دیوید گاسنر توضیح می دهد که چگونه می توان یک برنامه اندرویدی ساخت که به جای جاوا از کوتلین استفاده می کند ، قابلیت ناوبری اضافه می کند و از مفیدترین م componentsلفه های معماری مانند LifecycleObserver ، ViewModel و LiveData استفاده می کند ، برای ایجاد برنامه های قوی و آسان با گذشت زمان حفظ کنید.
موضوعات شامل:
  • مدیریت رویدادهای چرخه زندگی
  • مدیریت وقایع مشاهده
  • به روزرسانی نمایشگر از داده های جدید
  • افزودن ViewModels به فعالیت ها
  • اشتراک تغییرات در مقادیر LiveData
  • افزودن فعالیت جدید پرتاب
  • شروع فعالیتها با اهداف صریح
  • اشتراک داده ها با اهداف ضمنی
  • افزودن کشوی ناوبری
  • افزودن سرصفحه به کشوی پیمایش
  • مدیریت رویدادهای منوی کشوی پیمایش

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • برنامه های قوی با معماری برنامه Android بسازید Build robust apps with Android app architecture

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • برنامه شروع را مرور کنید Review the starting app

1. رویدادهای چرخه زندگی را کنترل و مدیریت کنید 1. Handle and Manage Lifecycle Events

  • چرخه فعالیت را کاوش کنید Explore the activity lifecycle

  • رویدادهای چرخه عمر را با Logcat ردیابی کنید Trace lifecycle events with Logcat

  • رویدادها را با LifecycleObserver انجام دهید Handle events with LifecycleObserver

2. مدیریت نمایش اشیاء در زمان اجرا 2. Manage View Objects at Runtime

  • با اتصالات نمای مصنوعی کار کنید Work with synthetic view bindings

  • دریافت مرجع مشاهده با findViewById () Get view references with findViewById()

  • نمایش رویدادها با برهه‌ها Handle view events with lambdas

  • توابع شیء همراه را ایجاد کنید Create companion object functions

  • نمایش داده های جدید را به روز کنید Update display from new data

  • بعد از تغییر جهت گیری حالت را بازیابی کنید Restore state after orientation change

  • یک ViewModel را به یک فعالیت اضافه کنید Add a ViewModel to an activity

  • برای تغییر در مقادیر LiveData مشترک شوید Subscribe to changes in LiveData values

مدیریت ناوبری را مدیریت کنید 3. Manage Navigation

  • یک فعالیت پرتاب جدید اضافه کنید Add a new launcher activity

  • فعالیتهایی را با اهداف صریح شروع کنید Start activities with explicit intents

  • یک دکمه اشتراک گذاری در نوار ابزار نمایش دهید Display a Share button on the toolbar

  • داده ها را با اهداف ضمنی به اشتراک بگذارید Share data with implicit intents

  • فعالیت را با یک دکمه بالا پایان دهید Finish an activity with an up button

4- با منوهای ناوبری کار کنید 4. Work with Navigation Menus

  • یک منوی گزینه با XML تعریف کنید Define an options menu with XML

  • یک کشو ناوبری را به یک طرح اضافه کنید Add a navigation drawer to a layout

  • گرافیک آیکون را به موارد منو اضافه کنید Add icon graphics to menu items

  • یک هدر به یک کشو ناوبری اضافه کنید Add a header to a navigation drawer

  • رویدادهای منوی کشو ناوبری را کنترل کنید Handle navigation drawer menu events

  • دکمه جابجایی ناوبری را اضافه کنید Add a navigation toggle button

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش توسعه آندروید: معماری برنامه با کوتلین
جزییات دوره
1h 59m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
14,529
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Gassner
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Gassner David Gassner

نویسنده 60+ دوره آموزشی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار دیوید گاسنر نویسنده بیش از 60 دوره آموزش فنی مبتنی بر ویدئو برای توسعه دهندگان نرم افزار است.

دیوید یک مربی ارشد کارکنان است که متخصص در سیستم عامل های توسعه و زبان های برنامه نویسی از جمله Android و Java است. وی در حال حاضر محتوای آموزشی برای توسعه دهندگان اندروید و محتوایی ایجاد می کند که چندین زبان برنامه نویسی از جمله جاوا ، C # ، Visual Basic و Go را پوشش می دهد. وی پیش از این رئیس و بنیانگذار خدمات فنی باردو ، یک ارائه دهنده آموزش شبکه Adobe Solutions بود. وی به عنوان یک متخصص خبره Adobe ، دوره های آموزشی ادوبی را نوشت و آموزش های گسترده ای را در مورد Flex ، ColdFusion ، Dreamweaver و Flash ارائه داد. وی نویسنده کتاب های کتاب مقدس فلکس 3 و کتاب مقدس Flash Builder 4 و Flex 4 بود. وی اخیراً Audio Cues - برنامه ای Android برای اجرای صدا در اجرای زنده - را طراحی و توسعه داده است که در فروشگاه Google Play در دسترس است.