آموزش وحدت 5: بازی در شبکه

Unity 5: Network Gaming

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: افزودن یک م multiلفه چند نفره می تواند قابلیت پخش کلی بازی را داشته باشد - نیازی به ذکر قدرت ماندن آن در بازار نیست. در این دوره ، مهارت های توسعه شبکه خود را تقویت کنید و کشف کنید که چگونه از Unity 5 برای افزودن اجزای شبکه چند نفره به بازی های خود استفاده کنید. بروس ون هورن با پوشش کمی از تئوری بازی های شبکه شروع می کند و سپس به ایجاد یک بازی جنگی چند نفره تانک می پردازد. بیاموزید که چگونه این مفهوم بازی کلاسیک را در یک بازی LAN قابل پخش در شبکه که می تواند از طریق اینترنت انجام شود ، منطبق کنید. در این راه ، با تنظیم مدیر شبکه ، افزودن شاخص های سلامتی ، تکه تکه شدن دشمن و موارد دیگر آشنا شوید.
موضوعات شامل:
  • بررسی نحوه عملکرد بازی های شبکه
  • ایجاد یک بازی چند نفره
  • راه اندازی مدیر شبکه
  • تست بازی
  • شلیک گلوله ها
  • افزودن شاخص سلامت
  • شکننده کردن دشمن
  • پاسخگویی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • آنچه خواهیم ساخت: نبرد مخزن شبکه What we'll build: Network tank battle

1. بررسی اجمالی بازی شبکه 1. Network Gaming Overview

  • بررسی شبکه های اساسی Review of basic networking

  • دستور پینگ The ping command

  • بازی شبکه چگونه کار می کند How network gaming works

  • Unity: API سطح عالی (HLAPI) Unity: The High Level API (HLAPI)

2. بازی چند نفره ما 2. Our Multiplayer Game

  • نمای کلی پروژه Project overview

  • مدیر شبکه را تنظیم کنید Set up the Network Manager

  • هویت شبکه Network identity

  • تست بازی Testing the game

  • تبدیل شبکه Network transform

  • بازیکن محلی The local player

  • پرتابه پرتاب Instantiate projectiles

  • پرتابه های آتش Firing projectiles

  • پرتابه های چند نفره Multplayer projectiles

  • افزودن یک نشانگر بهداشتی ، قسمت 1 Adding a health indicator, part 1

  • افزودن یک نشانگر بهداشتی ، قسمت 2 Adding a health indicator, part 2

  • افزودن نشانگر بهداشت ، قسمت 3 Adding a health indicator, part 3

  • سلامت چند نفره Multiplayer health

  • فریب دشمن Fragging the enemy

  • در حال پاسخگویی Respawning

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش وحدت 5: بازی در شبکه
جزییات دوره
1h 34m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
34,183
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Bruce Van Horn Bruce Van Horn

بروس ون هورن یک توسعه دهنده نرم افزار پیشرو در ویژوال ذخیره سازی اطلاعات است. بروس یک مهندس نرم افزار کاملاً پشته با توانایی اثبات شده در توسعه برنامه های کاربردی با کارایی بالا برای هر پلتفرم یا واسطه ای ، بروس سابقه خدمت به کارفرمایان خود را با تمایز دارد. به عنوان مثال ، در سال 2008 ، او شروع به کار در One Network Enterprises ، شرکتی که توسط همکاران سابقش تشکیل شده است ؛ او به عنوان یک توسعه دهنده جاوا در پروژه های سفارشی برای شرکت های دریایی ایالات متحده مشغول به کار بود و تجربه کاربری و تخصص طراحی خود را به ابتکارات شرکت و پیشنهادات منبع باز وام داد. تیم توسعه OIS-MC در سال 2010 به گروه معتبر بخش نیروی دریایی (DON) IM / IT Excellence اعطا شد.