آموزش استفاده از تصاویر HDR برای نورپردازی سه بعدی در مایا

Using HDR Images for 3D Lighting in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این آموزش راهنمای استفاده از تصاویر پانوراما HDR برای نورپردازی با مایا و منتال ری است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012, Nuke 6.3v1, Photoshop CS5, PTGui v9.0.این آموزش راهنمای استفاده از تصاویر پانوراما HDR برای نورپردازی با مایا و منتال ری است. در طول آموزش، ما تمام جزئیات پنهانی را که برای استفاده از تصاویر HDR برای نورپردازی در مایا لازم است، پوشش خواهیم داد. ما با نورپردازی مبتنی بر فیزیکی، مقیاس صحنه جهانی، مدیریت رنگ، پیش نمایش رندر مناسب و تأیید تصاویر رنگی خطی نقطه شناور معتبر شروع خواهیم کرد. هنگامی که قوانین استفاده از تصاویر HDR به وضوح مشخص شد، نگاهی خواهیم داشت به اینکه چگونه می توانید تصاویر HDR خود را در خانه با استفاده از دوربین DSLR، سه پایه، سر گره و نرم افزار ایجاد کنید. در نهایت، نمونه‌هایی از استفاده و ویرایش این تصاویر برای انواع موقعیت‌های نورپردازی داخلی و خارجی و همچنین پوشش استخراج نور و ایجاد ظاهر HDR از یک عکس HDR از یک نور را بررسی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Nuke 6.3v1، Photoshop CS5، PTGui v9.0.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از تصاویر HDR برای نورپردازی سه بعدی در مایا Using HDR Images for 3D Lighting in Maya

  • تصویر با دامنه دینامیکی بالا (HDRI) چیست؟ What Is a High Dynamic Range Image (HDRI)?

  • نورپردازی صحیح فیزیکی Physically Correct Lighting

  • گردش کار فضای رنگی خطی با بافت ها و آسمان فیزیکی Linear Color Space Workflow with Textures and Physical Sky

  • نگاهی به نورپردازی مبتنی بر تصویر (IBL) Looking at Image Based Lighting (IBL)

  • استفاده از یک مثال sIBL برای نورپردازی در فضای باز Using an Example sIBL for Outdoor Lighting

  • ایجاد تصاویر HDR خود با دوربین DSLR Creating Your Own HDR Images with a DSLR Camera

  • دوخت و ادغام تصاویر با PTGui Stitching and Merging Images with PTGui

  • ساخت یک مجموعه مجازی در مایا Building a Virtual Set in Maya

  • شبیه سازی نورپردازی فیلم با استفاده از بافت های نور HDR به عنوان کوکی Simulating Movie Lighting by Using HDR Light Textures as Cookies

نمایش نظرات

آموزش استفاده از تصاویر HDR برای نورپردازی سه بعدی در مایا
جزییات دوره
2h 26m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Jon Tojek
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jon Tojek Jon Tojek

واضح است که سبک زندگی جلوه های بصری برای Jon Tojek نجات بخش بوده است. ممکن است بپرسید "چرا این است؟" پس از سال‌ها تلاش سخت برای کسب مدرک لیسانس مهندسی برق در UW Madison، فقدان اشتیاق او برای طراحی پردازنده‌های مرکزی با حرفه‌ای طولانی در زمینه فیلم‌سازی، تدریس و ایجاد جلوه‌های بصری برای فیلم‌ها و تبلیغات هالیوود جایگزین شد. در اواخر دهه 90 شروع به نمایش Alias ​​Power Animator کرد، او در طول تولد مایا برای SGI کار کرد و به مشتریان فیلم ساحل غربی کمک کرد تا جدیدترین نرم‌افزار را در خطوط لوله خود ادغام کنند، همچنین آموزش، تست باگ و پشتیبانی در سایت را انجام می‌داد. پس از چند سال ساخت تبلیغات، فیلم‌های کوتاه مستقل، فیلم (Google Let’s Get Medical)، موزیک ویدیو و مدیریت هنرمندان در خانه‌های پست در شیکاگو و برزیل، زندگی در لس آنجلس را آغاز کرد تا به عنوان یک TD نورپردازی در Sony Pictures Imageworks باشد. این مجموعه کارهای هالیوودی امروز پس از انجام کارهای نورپردازی، توسعه ظاهر و جلوه‌ها در Polar Express، Monster House، Happy Feet، 2012، Avatar و Super 8 در ده‌ها مکان مانند ILM، Animal Logic، Hydraulx، Psyop و Method ادامه دارد. در بین مشاغل فیلم همیشه تبلیغات بیشتری برای انجام دادن وجود دارد که جان را در مکان های ملی برای مشتریانی مانند BMW، Lexus، Mercury، NFL و Transamerica مشغول می کند. این فهرست می‌تواند بسیار طولانی‌تر شود و ممکن است کسل‌کننده شود، اما با اختلاط همه چیز و دست نگه داشتن در آموزش و نمایش نرم‌افزار جدید، Tojek از یک سبک زندگی مستقل بین‌المللی VFX لذت می‌برد، جایی که می‌تواند در ریودوژانیرو زندگی کند، از راه دور از استودیو CG خانگی کار کند. و در صورت تماس به مشاغل سفر کنید.