آموزش RealFlow و ادغام مایا

RealFlow and Maya Integration

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از RealFlow، Maya و Mental ray شبیه‌سازی‌های دینامیکی و مایع فوتورئالیستی پیشرفته را با 4 ساعت آموزش پروژه محور ایجاد و رندر کنید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 3/Maya 7. با 4 ساعت آموزش پروژه محور، شبیه سازی های دینامیکی و مایع فوتورئالیستی پیشرفته را با استفاده از RealFlow، Maya و mental ray ایجاد و رندر کنید. ایده آل برای کاربران متوسط شامل نسخه آزمایشی RealFlow است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: وارد کردن هندسه به RealFlow. شیاطین; نسل پیشرفته مش. Keyframing در RealFlow. بارگذارهای ذرات و مش. صادرات ذرات و مش. تنظیم صحنه در مایا؛ مواد پرتو ذهنی; فوتون ها کاستیک؛ عبارات ذرات نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 3/Maya 7.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

RealFlow و ادغام مایا RealFlow and Maya Integration

  • صادرات هندسه از مایا به RealFlow Exporting Geometry from Maya to RealFlow

  • ایجاد آب پاشیدن بسیار واقعی در RealFlow Creating a Very Realistic Splashing Water in RealFlow

  • رندر کردن آب پاش در منتال ری (قسمت 1) Rendering the Water Splash in Mental Ray (Part 1)

  • رندر کردن آب پاش در منتال ری (قسمت 2) Rendering the Water Splash in Mental Ray (Part 2)

  • Sandman (قسمت 1): شبیه سازی ذرات که مانند شن رفتار می کنند Sandman (Part 1): Simulating Particles That Behave like Sand

  • Sandman (قسمت 2): ایجاد ظاهر یک شیء در حال تجزیه Sandman (Part 2): Creating the Appearance of a Disintegrating Object

  • Sandman (Part 3): Finishing the Particle Simulation Sandman (Part 3): Finishing the Particle Simulation

  • Sandman (قسمت 4): وارد کردن ذرات RealFlow به مایا Sandman (Part 4): Importing RealFlow Particles into Maya

  • Sandman (بخش 5): استفاده از داده های سرعت ذرات در مایا Sandman (Part 5): Utilizing Particle Velocity Data Within Maya

  • Splash to Logo (قسمت 1): ایجاد هندسه لوگو در مایا Splash to Logo (Part 1): Creating Logo Geometry in Maya

  • Splash to Logo (قسمت 2): راه اندازی شبیه سازی اولیه Liquid Logo در RealFlow Splash to Logo (Part 2): Setting up Initial Liquid Logo Simulation in RealFlow

  • Splash to Logo (قسمت 3): نهایی کردن اثر Splash Splash to Logo (Part 3): Finalizing the Effect of the Splash

  • Splash to Logo (قسمت 4): نورپردازی صحنه لوگوی Splash در مایا Splash to Logo (Part 4): Lighting the Splash Logo Scene in Maya

  • Splash to Logo (قسمت 5): افزودن کاستیک و بازتاب به لوگوی مایع Splash to Logo (Part 5): Adding Caustics and Reflection to the Liquid Logo

  • متن مایع (قسمت 1): ساختن هندسه برای حروف در مایا Liquid Text (Part 1): Building the Geometry for the Letters in Maya

  • متن مایع (قسمت 2): استفاده از RealFlow برای پر کردن حروف با مایع Liquid Text (Part 2): Using RealFlow to Fill the Letters with Liquid

  • متن مایع (بخش 3): راه اندازی چراغ ها و مواد در مایا Liquid Text (Part 3): Setting up Lights and Materials in Maya

  • Splashing Tomatoes (قسمت 1): راه اندازی انیمیشن گوجه فرنگی در مایا Splashing Tomatoes (Part 1): Setting up Tomato Animation in Maya

  • Splashing Tomatoes (قسمت 2): استفاده از RealFlow برای اضافه کردن آب پاشش Splashing Tomatoes (Part 2): Using RealFlow to Add Splashing Water

  • Splashing Tomatoes (قسمت 3): استفاده از اشعه ذهنی برای دستیابی به یک رندر فوتورئالیستی Splashing Tomatoes (Part 3): Using Mental Ray to Achieve a Photorealistic Render

نمایش نظرات

آموزش RealFlow و ادغام مایا
جزییات دوره
3h 54m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.