لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش فرم Trapcode: ساخت عناصر UI
Trapcode Form: Making UI Elements
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با Trapcode Form ، یک مولد ذرات سه بعدی برای Adobe After Effects ، تمام ویژگی های اصلی ایجاد جذابیت رابط های کاربری را بیاموزید. این دوره سرگرم کننده و مبتنی بر پروژه شما را در فرآیند ساخت یک رابط کاربری متحرک برای یک برنامه شناسایی چهره و آینده نگر راهنمایی می کند. در حالی که پروژه را می سازید ، می توانید قدرت طراح بصری ، کنترل ها و تنظیمات از پیش تنظیم شده را در عمل مشاهده کنید و ابزارها و تکنیک های اساسی لازم برای ایجاد عناصر UI سفارشی خود را از ابتدا یاد بگیرید. Adobe Certified Instructor Chad Perkins - و مربی رسمی Trapcode Form 4 - نحوه ساخت اجزا ، کنترل فرم با نقشه لایه ها ، ایجاد ذرات منحصر به فرد با فرم Sprites و کنترل انیمیشن با شکل موج های صوتی را نشان می دهد. بعلاوه ، یاد بگیرید که چگونه از فایلهای سه بعدی برای ایجاد اشکال فرم استفاده کنید.
موضوعات شامل:
استفاده و اصلاح ایستگاه از پیش تنظیم شده طراح li>
ایجاد زمینه li>
ساخت اجزا li>
استفاده از نقشه لایه ها li>
افزودن عناصر با sprites
فرم کنترل با صدا li>
ایجاد اشیا Form فرم 3D li>
سرفصل ها و درس ها
1. معرفی
1. Introduction
ویژگی های اصلی فرم Trapcode را بیاموزید
Learn the core features of Trapcode Form
پیش نیازها
Prerequisites
فرم Trapcode در مقابل Trapcode خاص
Trapcode Form vs. Trapcode Particular
2. شروع کار
2. Getting Started
بررسی پروژه
Examining the project
ساخت فرم کار را انجام دهید
Making Form do the work
تغییر تنظیمات از پیش تعیین شده طراح
Modifying Designer presets
کار با 32 بیت در هر کانال
Working in 32 bits per channel
3. ساخت پیش زمینه
3. Making the Background
ایجاد شبکه
Creating the grid
ایجاد روکش هوایی
Creating the aerial overlay
4- ساخت قطعات
4. Making Components
ایجاد اسیلوسکوپ
Creating the oscilloscope
ساخت میله های عمودی سمت راست
Making the right side vertical bars
خواندن داده
Making the data readout
5. با استفاده از نقشه های لایه
5. Using Layer Maps
ساخت نوارهای وضعیت
Making the status bars
تغییر رنگ ها با نقشه لایه ای
Changing the colors with a layer map
6. کار با Sprites
6. Working with Sprites
استفاده از sprites برای ایجاد میادین آنالیز
Using sprites to create the analysis squares
ایجاد منبع تغذیه با اسپریت
Creating the power supply with sprites
تقویت با شکوفایی
Enhancing with flourishes
ایجاد شکل موج صوتی پایین سمت چپ
Making the lower left audio waveform
7. فرم کنترل با صدا
7. Controlling Form with Audio
ایجاد شکل موج صوتی بالا سمت چپ
Making the upper left audio waveform
8. اشیاء فرم 3D
8. 3D Form Objects
ایجاد شیء سر
Creating the head object
اصلاح سر با نقشه لایه ای
Modifying the head with a layer map
ایجاد یک مات برای لبه ها
Creating a matte for the edges
نمایش نظرات