لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Revit and Unreal Engine: تجسم معماری در زندگی واقعی
Revit and Unreal Engine: Real-Life Architectural Visualizations
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در حالی که Autodesk Revit ابزاری عالی برای مدل سازی سه بعدی برای معماران است ، ارائه مدلهای سه بعدی در برنامه می تواند وقت گیر و پیچیده باشد. Unreal Engine به معماران این توانایی را می دهد که این روند را از Revit خارج کنند و تجسم معماری ایجاد کنند که نشان می دهد طراحی آنها با نور و مواد واقعی چگونه به نظر می رسد. در این دوره ، نحوه تبدیل طرح های Revit خود را به تصاویر و فیلم های بسیار واقع گرایانه با استفاده از قدرت Unreal Engine کشف کنید. مربی شاون برایانت نحوه تهیه Revit برای موتور غیرواقعی ، تنظیم نمایش های سه بعدی در Revit و صادرات نماهای Revit برای Unreal Engine را پوشش می دهد. سپس Shaun نحوه کار در موتور غیرواقعی ، از جمله نحوه هندسه مدل خود ، کار با مواد و نورپردازی و افزودن نماهای دوربین و نور طبیعی روز را به صحنه خود ارائه می دهد. برای جمع بندی ، او نشان می دهد که چگونه می توان نمونه های اصلی خود را به عنوان عکس و فیلم های معماری ارائه داد.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
مروری بر تجسم معماری (arch viz)
An overview of architectural visualization (arch viz)
آنچه شما باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. Arch Viz در موتور Unreal
1. Arch Viz in Unreal Engine
Unreal Engine (UE) چیست؟
What is Unreal Engine (UE)?
چرا معماران از arch viz در پروژه ها استفاده می کنند؟
Why do architects use arch viz in projects?
چگونه Unreal Engine می تواند به یک معمار کمک کند؟
How can Unreal Engine assist an architect?
رابط UE
The UE interface
سایر دوره های مفید UE در کتابخانه
Other useful UE courses in the library
2. آماده شدن Revit برای UE
2. Getting Revit Ready for UE
نصب سکه
Installing COINS
تقسیم مدل Revit با بخش سکه
Sectioning the Revit model with COINS Section
ابزار صادرات Datasmith در Revit 2021
The Datasmith Export tool in Revit 2021
گردش کار Datasmith: یک حرکت سریع
The Datasmith workflow: A quick heads-up
3. استفاده از Hide / Isolate
3. Using Hide/Isolate
استفاده از Hide / Isolate در نماهای Revit
Using Hide/Isolate in the Revit views
حذف خانواده های غیر ضروری Revit
Removing non-necessary Revit families
4. تنظیم نمایش های سه بعدی در Revit
4. Setting 3D Views in Revit
تنظیم نماهای Revit 3D برای صادرات
Setting up Revit 3D views for export
تنظیم نمای سه بعدی سازه
Setting up a 3D Structural Envelope view
تنظیم نمای پاکت داخلی سه بعدی
Setting up an 3D Internal Envelope view
تنظیم نمای مبلمان سه بعدی
Setting up a 3D Furniture view
بخش بندی نماهای سه بعدی با بخش سکه ها
Sectioning the 3D views with COINS Section
تنظیم نماهای صادرات سه بعدی به عنوان الگو
Setting up 3D export views as a template
5. صادرات Revit Views
5. Exporting the Revit Views
صادر کردن نمای سه بعدی ساختاری
Exporting the Structural 3D view
صادر کردن نمای داخلی 3D
Exporting the Internal 3D view
صادرات نمای سه بعدی مبلمان
Exporting the Furniture 3D view
بررسی پرونده های باز Datasmith در Unreal Engine (UE)
Checking the Datasmith files open in Unreal Engine (UE)
6. کار با هندسه مدل در UE
6. Working with Model Geometry in UE
راه اندازی یک پوشه مناسب و فلسفه نامگذاری پرونده
Setting up an appropriate folder and filenaming philosophy
تنظیم واحدها و مقیاس های خود در UE
Setting up your units and scale in UE
وارد کردن پرونده های Datasmith
Bringing in the Datasmith files
تراز کردن موقعیت های مدل Revit در UE
Aligning the Revit model positions in UE
تغییر اندازه حجم پس از فرآیند
Resizing the post-process volume
سازماندهی محتوای UE با زیر شاخه ها
Organizing UE content with subdirectories
7. استفاده از مش ، مواد و روشنایی در UE
7. Using Meshes, Materials, and Lighting in UE
با استفاده از ویرایشگر مش استاتیک
Using the Static Mesh Editor
کار با بافت و مواد اولیه UE
Working with textures and basic UE materials
استفاده از مواد برای دارایی Revit
Applying materials to the Revit assets
با استفاده از پیش روشنایی
Using pre-lighting
استفاده از چراغ های ثانویه
Using secondary lights
8. استفاده از دوربین ها و تصاویر در UE
8. Applying Cameras and Visuals in UE
اعمال جلوه های ویژه در UE
Applying specialist effects in UE
نمایش نماهای دوربین و نور طبیعی روز در صحنه UE شما
Introducing camera views and natural daylight in your UE scene
ساخت پیش نمایش روشنایی
Building a lighting preview
ساخت پیش نمایش روشنایی
Building a lighting preview
9. تجسم های معماری در UE
9. Architectural Visualizations in UE
ارائه عکسهای معماری در UE
Rendering architectural stills in UE
ارائه فیلم های معماری در UE
Rendering architectural videos in UE
شان برایانت یک مربی دارای گواهینامه Autodesk در سطح پلاتین در معماری اتوکد و رویت است.
شان دارای تخصص فروش و پشتیبانی فنی، مهارت های مدیریتی گسترده در CAD است. و بیش از 34 سال تجربه در صنعت. او به عنوان مشاور، مربی، مدیر و کاربر، از جمله 22 سال به عنوان مشاور CAD، BIM و مدیریت امکانات، کار کرده است. نویسنده وبلاگ نه فقط CAD! و یک سخنران باتجربه دانشگاه اتودسک، شان یک کارگردان بوده است. او در هیئت مدیره Autodesk User Group International (AUGI) و کارشناس اتوکد در افتتاحیه دانشگاه Autodesk بود که در ژوئن 2017 در لندن برگزار شد. او همچنین مربی سخنران دانشگاه Autodesk، اینفلوئنسر اتوکد و عضو برنامه Autodesk Expert Elite است. . شان در شرق یورکشایر در بریتانیا زندگی می کند، جایی که او مالک و مدیر CADFMconsultants Limited است.
نمایش نظرات