نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این آموزش های مایا ، نگاهی خواهیم انداخت به استفاده از سیستم nCloth مایا برای ایجاد جلوه ای که یک شخصیت کاملاً متحرک براساس ماسک های از قبل متحرک به قطعات تقسیم شود. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، After Effects CC، ... در طول این آموزش های مایا نگاهی خواهیم انداخت به استفاده از سیستم nCloth مایا برای ایجاد جلوه ای که یک شخصیت کاملاً متحرک بر اساس ماسک های از قبل متحرک به قطعات تقسیم شود. علاوه بر این ما با استفاده از nCache برای ترکیب و مطابقت انیمیشن و شبیه سازی ها صحبت خواهیم کرد. سرانجام ، ما این آموزش مایا را با تأکید بر شبیه سازی تخریب خود با ذرات شن و ماسه و جرقه ها ، و همچنین مایعات مایا برای آتش و شعله به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، After Effects CC، RealFlow 2014.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
استفاده از پویایی برای تخریب در مایا
Using Dynamics for Destruction in Maya
-
تجزیه و تحلیل دارایی ها و گردش کار پروژه
Analyzing Assets and Project Workflow
-
استفاده از RealFlow برای خرد کردن یک مش
Using RealFlow to Shatter a Mesh
-
تنظیم UV و Shaders
Setting up UVs and Shaders
-
پایان UVs
Finishing UVs
-
وارد کردن Motion Capture
Importing Motion Capture
-
استفاده از تغییر شکل دهنده
Using a Wrap Deformer
-
وارد کردن حافظه پنهان هندسه
Importing a Geometry Cache
-
ایجاد یک ماسک متحرک
Creating an Animated Mask
-
استفاده از nCloth
Utilizing nCloth
-
پیاده سازی اثرات بدن صلب
Implementing Rigid Body Effects
-
استفاده از خود برخوردها
Applying Self Collisions
-
ذخیره سازی شبیه سازی nCloth
Caching nCloth Simulations
-
ایجاد شن و ماسه ذرات
Creating Particle Sand
-
تکمیل شن و ماسه و ایجاد جرقه
Completing Sand and Creating Sparks
-
ایجاد آتش و شعله های آتش
Creating Fire and Flames
-
پایان اثر تخریب
Finishing Destruction Effect
نمایش نظرات