C ++ آموزش

C++ Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: برنامه نویسی ++ C را با شروع با اصول اولیه بیاموزید. C ++ که به طور گسترده برای توسعه سیستم ها و برنامه ها استفاده می شود ، تقریباً برای همه سیستم عامل ها در دسترس است و بسیاری از زبان های مشتق از جمله C # و Java را تحت تأثیر قرار داده و آنها را آگاه کرده است. در این دوره ، بیل وینمن شما را با پیچ و مهره های این زبان اساسی راهنمایی می کند. او به شما کمک می کند محیط خود را برای کدگذاری تنظیم کنید و کالبدشکافی یک برنامه اساسی C ++ را کالبدشکافی می کند. او موارد ضروری - عبارات و اصطلاحات ، متغیرها ، شرطی ها ، عملگرها ، حلقه ها و توابع را مرور می کند و به موضوعات پیچیده تری می پردازد ، مانند ساختار داده ها ، کلاس ها و اشیا، و الگوها. در طول راه ، بیل مفاهیمی مانند بازگشت ، ریخته گری نوع و اضافه بار اپراتور را توضیح می دهد و به کلاس ها و الگوریتم های قدرتمند کانتینر موجود در کتابخانه استاندارد الگو (STL) می رود. این آموزشهای جامع ، هم برای برنامه نویسان باتجربه و هم برای کسانی که با این زبان کاملاً جدید هستند ، یک مرجع C ++ کامل ارائه می کند.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی Xcode و Visual Studio
  • عبارات و اصطلاحات
  • متغیرها
  • آرایه ها و رشته های بدوی
  • شرطی ها
  • حلقه ها
  • انواع داده
  • اپراتورها
  • توابع
  • کلاسها و اشیا
  • الگوها
  • کتابخانه استاندارد و کتابخانه الگوی استاندارد

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • درباره این دوره About this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • C ++ چیست؟ What is C++?

1. نصب 1. Installation

  • استفاده از Xcode با تمرینات Using Xcode with the exercises

  • استفاده از ویژوال استودیو با تمرینات Using Visual Studio with the exercises

2. نحو اساسی 2. Basic Syntax

  • آشنایی با نحو اساسی Introduction to basic syntax

  • آناتومی برنامه C ++ Anatomy of a C++ program

  • اظهارات و عبارات Statements and expressions

  • شناسه ها Identifiers

  • تعریف متغیرها Defining variables

  • نشانگرها Pointers

  • آرایه های اولیه Primitive arrays

  • رشته های اولیه Primitive strings

  • شرایط Conditionals

  • انشعاب مشروط است The branching conditional

  • حلقه کردن در حالی که و انجام دهید Looping with while and do

  • حرف زدن برای Iterating with for

  • محدوده ای برای حلقه Range-based for loop

  • با استفاده از stdout Using stdout

3. انواع داده ها 3. Data Types

  • نمای کلی انواع داده ها Overview of data types

  • انواع علاقه Integer types

  • اندازه های علاقه Integer sizes

  • اعداد صحیح با اندازه ثابت Fixed-size integers

  • انواع نقطه شناور Floating point types

  • شخصیت ها و رشته ها Characters and strings

  • توالی شخصیت-فرار Character-escape sequences

  • صلاحیت ها Qualifiers

  • منابع References

  • منابع References

  • داده های ساختاری Structured data

  • زمینه های بیت Bit fields

  • موارد ذکر شده Enumerations

  • اتحادیه ها Unions

  • تعریف انواع با typedef Defining types with typedef

  • نوع خالی The void type

  • نوع خودکار The auto type

  • نشانگر تهی بدون ابهام ثابت Unambiguous null pointer constant

4- اپراتورها 4. Operators

  • اپراتورهای متداول Common operators

  • اپراتورهای تعیین تکلیف Compound assignment operators

  • اپراتورهای افزایش و کاهش Increment and decrement operators

  • اپراتورهای رابطه ای (مقایسه ای) Relational (comparison) operators

  • اپراتورهای منطقی Logical operators

  • اپراتورهای بیتی Bitwise operators

  • اپراتور شرطی سه گانه Ternary conditional operator

  • اپراتورهای حافظه پویا Dynamic memory operators

  • نوع بازیگران Type cast

  • با استفاده از sizeof Using sizeof

  • با استفاده از typid Using typeid

  • تقدم عملگر Operator precedence

5. توابع 5. Functions

  • نمای کلی عملکردهای C ++ Overview of C++ functions

  • ایجاد یک عملکرد Creating a function

  • انتقال مقادیر به یک تابع Passing values to a function

  • با استفاده از متغیرهای خودکار و استاتیک Using automatic and static variables

  • بازگرداندن مقادیر از یک عملکرد Returning values from a function

  • با استفاده از نشانگرهای عملکرد Using function pointers

  • نام عملکرد بیش از حد بارگیری می شود Overloading function names

  • تعریف تعداد متغیر آرگومان Defining a variable number of arguments

  • با استفاده از بازگشت Using recursion

6. کلاس ها و اشیاء 6. Classes and Objects

  • مرور کلی از کلاس ها و اشیاء Overview of classes and objects

  • تعریف کلاس Defining a class

  • اعضای داده Data members

  • اعضای عملکرد Function members

  • سازندگان و ویرانگرها Constructors and destructors

  • اپراتورهای اضافه بار Overloading operators

  • بارگیری مجدد اپراتورها با توابع Overloading operators with functions

7. قالب 7. Templates

  • درک الگوهای Understanding templates

  • توابع قالب Template functions

  • کلاس های الگو Template classes

8- كتابخانه استاندارد 8. Standard Library

  • نمای کلی از کتابخانه استاندارد Overview of the Standard Library

  • پرونده I / O File I/O

  • پرونده های دودویی Binary files

  • مدیریت فایل File management

  • شخصیت I / O بدون قالب Unformatted character I/O

  • کاراکتر قالب بندی شده I / O Formatted character I/O

  • توابع رشته String functions

  • مدیریت خطاهای سیستم Handling system errors

9. کتابخانه قالب استاندارد (STL) 9. Standard Template Library (STL)

  • مروری بر STL Overview of the STL

  • بردارها Vectors

  • رشته های Strings

  • جریان I / O I/O streams

  • رسیدگی به استثنائات Handling exceptions

نتیجه Conclusion

  • متشکرم Thank you

نمایش نظرات

C ++ آموزش
جزییات دوره
5h 32m
82
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
349,552
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Bill Weinman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Bill Weinman Bill Weinman

مدافع فن ، کارآفرین ، کارشناس برنامه نویسی بیل وینمن یک طرفدار فن آوری ، کارآفرین و متخصص در زبان های برنامه نویسی مانند C ++ و Python است.

بیل وینمن نویسنده چندین کتاب و دوره آنلاین در زمینه های فنی شبکه جهانی وب است. وی به دلیل توانایی خود در توضیح موضوعات پیچیده با اصطلاحات روشن و مختصر به شهرت رسیده است. آقای وینمن اولین رایانه خود را در سال 1973 ساخت و از آن زمان با تکنولوژی درگیر شد. او یک مشاوره موفق را تجربه کرده است ، یک تولید کننده رایانه بوده است و اخیراً ریاست یک شرکت میزبان را بر عهده داشته است. بیل ، یک گیتاریست تبحر ، هنگامی که در مورد کامپیوتر نمی نویسد ، موسیقی را اجرا و ضبط می کند. درباره بیل ، پروژه ها و موسیقی وی می توانید در http://bw.org/ اطلاعات کسب کنید.