نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ما تکنیک های ادغام و Relighting را در NUKE و مایا فرا خواهیم گرفت. در طول این درس ها نگاهی خواهیم داشت به یکپارچه سازی رندرهای CG در NUKE. در این آموزش ما تکنیک های ادغام و Relighting را در NUKE و Maya یاد خواهیم گرفت. در طول این درس ها نگاهی خواهیم داشت به ادغام رندرهای CG در NUKE. ما به ترکیب همه پاسهای رندر ، کارهایی که هرکدام انجام می دهد و نحوه مفید بودن آنها خواهیم پرداخت. همچنین ، ما Relight Node را در NUKE و نحوه کمک این اسکریپت به بازآفرینی روشنایی مستقیم در گره سه بعدی قدرتمند NUKE را مطالعه خواهیم کرد.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ادغام و تسویه حساب سه بعدی در NUKE
3D Integration and Relighting in NUKE
-
تجزیه و تحلیل و پیگیری فیلم های ما
Analyzing and Tracking Our Footage
-
ماسک کردن آسمان و صادرات دوربین
Masking Our Sky and Exporting Our Camera
-
وارد کردن دوربین و تنظیم روشنایی اساسی
Importing Our Camera and Setting Basic Lighting
-
ایجاد یک موقعیت و لایه رندر UV
Creating a Position and UV Render Layer
-
ایجاد یک لایه زیبایی رندر و پاس
Creating a Beauty Render Layer and Passes
-
تنظیم Node Relight و یک Point Cloud
Setting up the Relight Node and a Point Cloud
-
استفاده از Relight Node به عنوان Render Pass
Using the Relight Node as a Render Pass
-
ایجاد یک گره سفارشی برای کنترل Render Passes
Creating a Custom Node to Control Render Passes
-
بارگیری آسمان جدید و تنظیم آن
Loading a New Sky and Adjusting It
-
پاکسازی کلید Luma و ایجاد نور
Cleaning up Our Luma Key and Creating a Light
-
ایجاد گره سه بعدی آشتی
Creating a Reconcile 3D Node
-
ایجاد گره سه بعدی آشتی
Creating a Reconcile 3D Node
-
تنظیم میزان اشعه صدا
Adjusting Volume Rays
-
ایجاد شراره های حلقه ای آنامورفیک و هالو
Creating Anamorphic and Halo Ring Flares
-
تنظیم شراره ها و اصلاح رنگ
Adjusting Our Flares and Color Correcting
-
اصلاحات و ارائه نهایی
Final Tweaks and Rendering
نمایش نظرات