آموزش مدیریت Edge Flow در ZBrush

Managing Edge Flow in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با عرضه نسخه 4R7 ، ZBrush ابزارهای retopology خودکار ZRemesher خود را به روز کرده است. تعیین مسیری که توپولوژی شما باید طی کند ، همان جریان لبه ، از همیشه آسان تر است. در این دوره کوتاه ، Ryan Kittleson به شما نشان می دهد که چگونه از کنترل های چندگروهی درون ZRemesher استفاده کنید تا جریان خوب لبه را با دردسر کمتری بدست آورید ، از برس ZModeler Brush برای پاکسازی استفاده کنید و با فرافکنی جزئیات اصلی مدل خود را بدست آورید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. مدیریت Edge Flow در ZBrush 1. Managing Edge Flow in ZBrush

  • روش قدیمی ایجاد حلقه های لبه The old way of creating edge loops

  • مدل خود را برای رتپولوژی تنظیم کنید Setting up your model for retopology

  • تعریف مناطق جریان با چند گروه Defining flow zones with polygroups

  • استفاده از ZRemesher با چند گروه Using ZRemesher with polygroups

  • با استفاده از برس ZModeler برای بهینه سازی مش Using the ZModeler Brush to optimize the mesh

  • جزئیات جزئیات مجسمه اصلی را بر روی مدل روپلوگرافی شده قرار دهید Projecting the original sculpture's detail onto the retopologized model

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مدیریت Edge Flow در ZBrush
جزییات دوره
22m 14s
8
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,561
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.