آموزش دوره کارشناسی ارشد Pixel Art - مبتدی تا حرفه ای/آزاد

Pixel Art Master Course - Beginner to Professional/Freelance

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: همه چیز را در مورد هنر پیکسل در دوره ای همیشه رو به رشد بیاموزید! با بازخوردهای روزانه به تکنیک های اساسی و حرفه ای دسترسی پیدا کنید! بیاموزید که چگونه هنر پیکسلی ساده و پیچیده ایجاد کنید! اشیاء، شخصیت ها، محیط، انیمیشن ها - همه آن ها! هنر بازی خود را با نمونه های اولیه بسازید! از کجا مشتری پیدا کنید، چگونه با آنها صحبت کنید و چقدر برای کار خود هزینه کنید! شما یاد خواهید گرفت که برای همه ژانرهای بازی طراحی و انیمیشن هنری پیکسلی را برای همه ژانرهای بازی (به عنوان مثال RPG، Platformer، Top-down) دریافت کنید. ماوس و کیبورد

این دوره همه چیز را در مورد هنر پیکسل برای بازی های ویدیویی آموزش می دهد. از اصول اولیه تا تکنیک های پیشرفته. دانش آموزان در مورد خطوط، اشکال، تئوری رنگ ها و هارمونی، ایجاد یک پالت رنگی، طراحی شخصیت ها، پس زمینه ها، آیتم ها، ساخت انیمیشن و حتی نحوه شروع کار آزاد یاد خواهند گرفت. همچنین درباره اصول طراحی بازی چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت.

اگر در هنر یا هنر پیکسلی تازه کار هستید و می خواهید هنر بهتری برای بازی های مستقل خود ایجاد کنید، این دوره برای شما مناسب است.

این دوره همیشه با درس‌های جدید در حال رشد است (می‌توانید درس‌های برنامه‌ریزی‌شده آینده را در سندی که در سرور Discord موجود است بررسی کنید). اگر موضوعی هست که دوست دارید به آن بپردازم، می توانید به من پیام دهید تا آن را انجام دهم. من هر روز در سرور Udemy و Discord هستم بنابراین شما به راحتی می توانید با من در تماس باشید.

Discord (بیش از 3000 عضو) پس از رسیدن به نقش خاصی در سرور، مانند دسترسی به کانال های انحصاری، مزایای خاصی را ارائه می دهد. انجمن فوق العاده آنجا همچنین مکانی را برای شما فراهم می کند تا کار خود را به اشتراک بگذارید، بازخورد دریافت کنید یا حتی فقط با افراد مورد علاقه خود بنشینید و استراحت کنید!
ارتباط و کار با افراد دیگر در جم بازی (در صورت تمایل). بله، حتی اگر می خواهید کدنویس های بازی و آهنگسازهای موسیقی را پیدا کنید (یا اگر به دنبال یک هنرمند هستید)! همچنین برنامه‌نویس‌های مستقلی وجود دارند که خودشان کدنویسی می‌کنند و هنر را انجام می‌دهند.


این دوره پایه های شما را در هنر و هنر پیکسل تقویت می کند. این اعتماد شما را نسبت به هنرتان تقویت می کند و اطلاعاتی را که برای ادامه بهبود هنر پیکسل خود و شروع به کسب درآمد نیاز دارید به شما می دهد.

تا زمانی که دوره را به پایان می رسانید، از قبل یک نمونه کار برای ژانرهای مختلف بازی با طراحی کاربردی بازی خواهید داشت.

این دوره دارای 3 بخش بزرگ است: مبتدی [B]، متوسط ​​[I] و پیشرفته [A]. هر بخش با یک حرف در داخل پرانتز مربع در انتهای عنوان با دشواری مربوطه مشخص شده است.

من هر روز در Udemy و Discord در دسترس هستم - تا به شما بازخورد بدهم، به شما کمک کنم بر محدودیت های خود غلبه کنید، تا به شما کمک کنم به روشی سرگرم کننده و آرامش بخش هنرمند بهتری شوید. اگر به من نیاز دارید، در هر مرحله برای شما اینجا هستم.

زبان‌ها و زیرنویس‌ها: کل دوره به چندین زبان موجود است. زیرنویس‌های انگلیسی به صورت دستی بررسی شده، ثابت شده‌اند و به درستی کار می‌کنند. لطفاً توجه داشته باشید که سایر زبان‌ها برای زیرنویس‌ها به صورت خودکار از زبان انگلیسی ترجمه شده‌اند. در حالی که می‌دانم راه‌حل کاملی نیست، اما باید بسیار مفید باشد.


سرفصل ها و درس ها

شروع شدن Getting started

  • نحوه کار این دوره How this course works

  • از چه نرم افزاری استفاده کنیم؟ رایگان یا پولی؟ What software to use? Free or paid?

  • اصول اولیه فتوشاپ Photoshop basics

  • ویرایش پیکسل Pyxel Edit

  • آسپریت Aseprite

  • پیسکل Piskel

خطوط و اشکال [B] Lines and Shapes [B]

  • مقدمه Intro

  • خطوط Lines

  • چالش 1 Challenge 1

  • شکل ها Shapes

  • چالش 2 Challenge 2

سایه و روشنایی [B] Shading and lighting [B]

  • معرفی Introduction

  • مبانی ارزش و تضاد Value and contrast basics

  • فضای منفی و مثبت Negative and positive space

  • اشکال هندسی پایه Basic geometric shapes

  • سایه زدن یک مکعب Shading a cube

  • سایه زدن به یک کره Shading a sphere

  • سایه زدن یک استوانه Shading a cylinder

  • سایه زدن به یک مخروط Shading a cone

  • سایه زدن به یک هرم Shading a pyramid

  • پریشان کردن Dithering

  • چالش 3 Challenge 3

رنگ ها و بافت ها [B] Colours and textures [B]

  • معرفی Introduction

  • رنگ Hue

  • اشباع Saturation

  • ارزش Value

  • تئوری رنگ پایه Basic colour theory

  • هارمونی رنگ Colour harmony

  • ایجاد یک پالت رنگ Creating a colour palette

  • بافت چوبی ساده Simple wood texture

  • بافت فلزی ساده Simple metal texture

  • اعمال بافت بر روی اشکال Applying textures to shapes

  • چالش 4 Challenge 4

رسم اشیاء ساده [B] Drawing simple objects [B]

  • معرفی Introduction

  • ایجاد اشیاء از اشکال هندسی ساده Creating objects from simple geometric shapes

  • کشیدن پرتقال Drawing an orange

  • کشیدن یک بطری معجون Drawing a potion bottle

  • کشیدن کتاب Drawing a book

  • کشیدن یک فلش Drawing an arrow

  • کشیدن شمشیر Drawing a sword

  • کشیدن اسلحه Drawing a gun

  • چالش 5 Challenge 5

کاشی [B] Tiles [B]

  • معرفی Introduction

  • کاشی چیست What are tiles

  • اصول کاشی کاری Tiling basics

  • کاشی چمنی ساده Simple grass tile

  • کاشی خاکی ساده Simple dirt tile

  • کاشی آب ساده Simple water tile

  • ایجاد یک مجموعه کاشی Creating a tileset

  • چالش 6 Challenge 6

پس زمینه [B] Backgrounds [B]

  • معرفی Introduction

  • کشیدن یک پس زمینه ساده Drawing a simple background

  • استفاده از رنگ ها و اشکال برای ایجاد عمق Using colours and shapes to create depth

  • افزودن انعکاس روی سطح آب Adding reflection on water surface

  • چالش 7 Challenge 7

کاراکترهای اصلی [B] Basic characters [B]

  • معرفی Introduction

  • طراحی کاراکتر هنری 8×8 پیکسل Drawing 8x8 pixel art character

  • طراحی شخصیت هنری 16x16 پیکسل Drawing 16x16 pixel art character

  • طراحی شخصیت هنری 32x32 پیکسل Drawing 32x32 pixel art character

  • چالش 8 Challenge 8

انیمیشن ساده [B] Simple animation [B]

  • معرفی Introduction

  • انیمیشن چیست What is animation

  • انیمیشن ساده چمن Simple grass animation

  • چالش 9.1 Challenge 9.1

  • انیمیشن راه رفتن و دویدن کاراکتر ۸×۸ 8x8 character walk and run animation

  • انیمیشن حمله شخصیت 8x8 8x8 character attack animation

  • انیمیشن راه رفتن و دویدن کاراکتر ۱۶×۱۶ 16x16 character walk and run animation

  • انیمیشن حمله شخصیت 16x16 16x16 character attack animation

  • انیمیشن 32x32 شخصیت راه رفتن و دویدن 32x32 character walk and run animation

  • انیمیشن حمله شخصیت 32x32 32x32 character attack animation

  • چالش 9.2 Challenge 9.2

پلتفرم نمای [I] Platformer View [I]

  • معرفی Introduction

  • پالت رنگ منسجم Cohesive colour palette

  • Platformer Tileset Platformer Tileset

  • پس زمینه پلتفرمر Platformer Background

  • جزئیات پیش زمینه Foreground Details

  • شخصیت پلتفرمر Platformer Character

  • انیمیشن های Platformer Character Idle و Walk/Run Platformer Character Idle and Walk/Run animations

  • انیمیشن های حمله شخصیت/Dmg/مرگ Character Attack/Dmg/Death Animations

  • دشمن پلتفرمر Platformer Enemy

  • انیمیشن های دشمن Enemy Animations

  • تله های پلتفرمر Platformer Traps

  • در حال اتمام موکاپ Platformer Finishing the Platformer Mockup

  • انواع مختلف دیدگاه های پلتفرمر Different types of platformer perspectives

  • چالش 10 Challenge 10

نمای بالا به پایین [I] Top Down View [I]

  • معرفی Introduction

  • Top Down View چیست؟ What is Top Down View?

  • توضیح طراحی شخصیت Top Down Shooter Top Down Shooter Character design explanation

  • شخصیت بالا به پایین Top Down Character

  • انیمیشن پیاده روی شخصیت Character Walk Animation

  • کاشی چمنی بالا پایین Top Down Grass Tile

  • کاشی خاکی بالا به پایین Top Down Dirt Tile

  • مجموعه کاشی از بالا به پایین Top Down Tileset

  • کاشی های جاده و پیاده رو Road and Sidewalk Tiles

  • خانه بالا پایین Top Down House

  • خودرو از بالا به پایین Top Down Vehicle

  • اشیاء از بالا به پایین Top Down Objects

  • ماکت از بالا به پایین Top Down Mockup

  • چالش 11 Challenge 11

نمایش RPG [I] RPG View [I]

  • معرفی Introduction

  • RPG View چیست؟ What is RPG View

  • طراحی شخصیت RPG RPG Character Design

  • چرخه پیاده روی شخصیت RPG (8 جهت) RPG Character Walk Cycle (8 directions)

  • RPG House RPG House

  • RPG Tileset RPG Tileset

  • RPG Tree RPG Tree

  • آرپی جی سینه RPG Chest

  • قارچ RPG RPG Mushrooms

  • سنگ های RPG RPG Rocks

  • مدل RPG RPG Mockup

  • چالش 12 Challenge 12

نمای ایزومتریک [I] Isometric View [I]

  • معرفی Introduction

  • نمای ایزومتریک چیست؟ What is Isometric View

  • شبکه ایزومتریک Isometric Grid

  • اتاق ایزومتریک Isometric Room

  • فرش ایزومتریک Isometric Carpet

  • پنجره ایزومتریک Isometric Window

  • جدول ایزومتریک Isometric Table

  • گلدان ایزومتریک Isometric Vase

  • کاشی های ایزومتریک Isometric Tiles

  • کاراکتر ایزومتریک Isometric Character

  • چالش 13 Challenge 13

سایه متوسط ​​[I] Intermediate Shading [I]

  • معرفی Introduction

  • اصطلاحات سایه زنی Shading Terminology

  • خط ترمیناتور Terminator Line

  • هایلایت در مقابل نور مرکزی Highlight vs Center Light

  • 2 سبک سایه 2 Shading Styles

  • محاسبه Cast Shadow Calculating Cast Shadow

  • برای کره ها سایه بیاندازید Cast shadow for spheres

  • در طبیعت سایه بیاندازید Cast shadow in nature

  • برخورد نور در مقابل نگاه به نور Light hitting vs Looking at light

  • لبه های پراکنده Dithering Edges

  • Dithering 2x2 Dithering 2x2

  • Dithering 4x4 Dithering 4x4

  • خطوط ضد آلیاسینگ Anti-aliasing Lines

  • منحنی های ضد آلیاسینگ Anti-aliasing Curves

  • Anti-aliasing Objects (مبانی) Anti-aliasing Objects (basics)

  • منحنی های رنگ - دستورالعمل Color Curves - guideline

  • چالش 14 - الگوی پریشان Challenge 14 - Dithering Pattern

مواد [I] Materials [I]

  • معرفی Introduction

  • سبک شاخ و برگ 1 Foliage Style 1

  • سبک شاخ و برگ 1 - جزئیات بیشتر Foliage Style 1 - more details

  • سبک شاخ و برگ 2 Foliage Style 2

  • سبک شاخ و برگ 3 Foliage Style 3

  • سبک شاخ و برگ 4 Foliage Style 4

  • سبک شاخ و برگ 5 Foliage Style 5

  • شاخ و برگ توضیح داد Foliage Explained

  • سبک راکس 1 Rocks Style 1

  • سبک راکس 2 Rocks Style 2

  • سبک راکس 3 Rocks Style 3

  • سبک راکس 4 Rocks Style 4

  • هشدار پالت رنگ Color palette warning

  • سبک چوبی 1 Wood Style 1

  • سبک چوب 2 Wood Style 2

  • سبک چوبی 3 Wood Style 3

  • Wood Style 3 شکل گرفت Wood Style 3 morphed

  • سبک فلزی 1 Metal Style 1

  • نمونه های رنگ فلزی Metal Color examples

  • سبک فلزی 2 Metal Style 2

  • سبک فلزی 3 Metal Style 3

  • سبک آب 1 Water Style 1

  • سبک آب 2 Water Style 2

  • سبک آبی 3 Water Style 3

  • بیشتر در مورد آب More about water

  • سبک یخی 1 Ice Style 1

  • سبک یخی 2 Ice Style 2

  • برف Snow

  • ابر Cloud

  • بیشتر در مورد ابرها More about clouds

  • سبک گدازه 1 Lava Style 1

  • سبک گدازه 2 Lava Style 2

  • سبک گدازه 3 Lava Style 3

  • پارچه سبک 1 - ضخیم Cloth Style 1 - thick

  • پارچه سبک 2 - نازک Cloth Style 2 - thin

  • زمین/خاک Ground/Dirt

  • گوهر Gem

  • شیشه Glass

  • خلاصه ای کوتاه از مواد Short recap on materials

  • چالش 15 - مواد Challenge 15 - Materials

Pixel Art با جزئیات بسیار [A] Highly Detailed Pixel Art [A]

  • شمشیر Sword

فریلنسر [A] Freelancing [A]

  • معرفی Introduction

  • موفقیت چیست What is success

  • دستورالعمل های کلی در مورد چگونگی بهبود و موفقیت General guidelines on how to improve and become successful

  • آسیاب کردن Grind

  • تمرکز Focus

  • غلبه بر ترس ها Overcoming the fears

  • گرفتن بازخورد Getting feedback

  • وب سایت هایی برای قرار گرفتن در معرض و بازخورد Websites for exposure and feedback

  • نمونه کارها - چه چیزی در آن قرار دهید Portfolio - what to put in it

  • رایگان کار کردن Working for free

  • چقدر باید شارژ کنید How much should you charge

  • راه های پرداخت Ways of payments

  • مواردی که در قراردادها باید به آنها توجه کرد Things to look out for in contracts

  • فریلنسینگ تاریک Dark Freelancing

  • چگونه با مشتریان صحبت کنیم How to talk to clients

  • وب سایت هایی برای یافتن کار Websites for finding work

  • انواع مشتریان و تحولات آنها Types of clients and their transformations

  • چگونه کسب و کار خود را توسعه دهیم How to grow your business

نمایش نظرات

آموزش دوره کارشناسی ارشد Pixel Art - مبتدی تا حرفه ای/آزاد
جزییات دوره
21.5 hours
198
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
47,303
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mislav Majdandžić Mislav Majdandžić

CEO، Game Artist، Game Maker