نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
به شروع سریع تقلب در 3ds Max خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014. به شروع سریع تقلب در 3ds Max خوش آمدید. Quick Starts یک سری دوره های خاص است که به دنبال آن دنبال می شود و شامل تمرینات ارزشمندی برای تقویت مفاهیم آموخته شده است. ما ابزارهای جعل 3ds Max را به روشی کاملاً روشمند مرور خواهیم کرد ، اطمینان حاصل کنید که ابزارها و تکنیک هایی را که مهمترین آنها در شما هستند تا بتوانید به سرعت بلند شوید و کار کنید مهم است. هر جلد یک شروع سریع بر اساس جلد قبلی ساخته می شود و به ما امکان می دهد تا به تدریج یک پروژه پیچیده را در یک حالت تمام شده بسازیم. در این جلد اولیه ، اصول شروع کار با ابزارهای جعل 3ds Max را بیان خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه استخوان ایجاد کنیم و با Kinematics معکوس کار کنیم. ما با استفاده از تکنیک های صرفه جویی در وقت ، ابزار پوست اندازی و روش های بهبود تغییر شکل خود را پوشش خواهیم داد. ما همچنین درباره محدودیت ها ، نحوه تنظیم اشیا control کنترل و نحوه ساخت سیستم ها با Reaction Manager خواهیم آموخت. در حین ساختن یک پروژه با هم ، دانش ارزشمندی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و قدرت واقعی این است که شما می توانید تکنیک های آموخته شده خود را به کار بگیرید و آنها را به روشی متفاوت برای کارهای خود به کار بگیرید. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به ترتیب دنبال شوند ، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که با این جلد شروع کنید و تا جلد 5 را ادامه دهید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
شروع سریع جعل در 3ds Max: جلد 1
Quick Start to Rigging in 3ds Max: Volume 1
-
ساخت استخوان های پای شخصیت
Building the Leg Bones of the Character
-
اضافه کردن استخوان های انگشت پا
Adding Toe Bones
-
ایجاد استخوان برای تنه ، سر و لگن
Creating Bones for the Torso, Head, and Pelvis
-
ایجاد استخوان های چشم
Creating Eye Bones
-
شروع از استخوان بازو
Starting on the Arm Bones
-
افزودن استخوان های انگشت و بازتاب آینه
Adding Finger Bones and Mirroring the Arm
-
مدل های پوست و وزن نقاشی
Skinning Models and Painting Weights
-
کنترل جهانی
The Global Control
-
کنترل نیم تنه
Controlling the Torso
-
اتصال اشیا Upper استخوان فوقانی بدن به کنترل ما
Connecting the Upper Body Bone Objects to Our Controls
-
افزودن کنترل برای گردن و سر
Adding Controls for the Neck and Head
-
ایجاد کنترل های چشم
Creating Eye Controls
-
کنترل کلاویکول ها
Controlling the Clavicles
-
تنظیم کنترل های بازو
Setting up Arm Controls
-
کنترل پا
Leg Controls
-
ایجاد سیستم Foot Roll
Creating a Foot Roll System
-
اتمام دکل رول
Finishing the Foot Roll Rig
-
استفاده از پارامترهای سفارشی برای حرکت دادن انگشتان و انگشتان پا
Using Custom Parameters to Drive the Fingers and Toes
-
پاکسازی دکل
Cleaning up the Rig
-
جلد 1 تکلیف
Volume 1 Assignment
نمایش نظرات