لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش یادگیری طراحی Sprint
Learning Design Sprints
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
برای تمرکز ایده ها و کاهش خطر هنگام طوفان فکری برای محصول ، ویژگی ، فرآیند یا تجربه جدید ، با استفاده از دو سرعت سریع طراحی کاوش کنید. مربی مانی هنری ایده پشت یک دو سرعت طراحی پنج فاز را توضیح می دهد و نحوه ساختار دهی فرآیند را در یک دوره پنج روزه برجسته می کند. مانی از هر یک از مراحل محدود شده در زمان عبور می کند و ابزارها ، تیم و قوانین را برای یک دو سرعت موفق طراحی پوشش می دهد. وی چگونگی تعیین اهداف مشخص برای هر مرحله را بیان می کند و روش هایی را برای مدیریت فرآیند و پایان دو سرعت با یک تحویل مشخص و هدفمند ارائه می دهد.
موضوعات شامل:
رهنمودهایی برای اسپرینت های طراحی li>
ابزار و لوازم li>
یک تیم دوومیدانی طراحی li>
ایجاد مسیر دستیابی به نتایج li>
طوفان فکری li>
محدود کردن ایده ها و انتخاب راه حل li>
ایجاد نمونه اولیه li>
جمع آوری بازخورد از آزمایش کنندگان li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
آموزش طراحی اسپرینت
Learning design sprints
آنچه باید بدانید
What you should know
1. راه اندازی پایه
1. Base Setup
بررسی اجمالی هفته Sprint طراحی
Overview of the design sprint week
وسایل و لوازم مورد نیاز شما
Tools and supplies you'll need
تیم طراحی اسپرینت
The design sprint team
دستورالعمل های کلی اسپرینت
General guidelines of the sprint
2. روز اول
2. Day 1
هدف روز 1
Objective of day 1
روز اول اعمال شد
Day 1 applied
قوانینی خاص برای روز اول
Rules specific to day 1
3. روز 2
3. Day 2
هدف روز 2
Objective of day 2
روز 2 اعمال شد
Day 2 applied
قوانینی خاص برای روز 2
Rules specific to day 2
4- روز 3
4. Day 3
هدف روز 3
Objective of day 3
روز 3 اعمال شد
Day 3 applied
قوانینی خاص برای روز 3
Rules specific to day 3
5. روز 4
5. Day 4
هدف روز 4
Objective of day 4
ابزار نمونه سازی برای روز 4
Prototyping tools for day 4
6. روز 5
6. Day 5
هدف روز 5
Objective of day 5
ابزارهای بازخورد برای روز 5
Feedback tools for day 5
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات