آموزش مقدمه ای بر تقلب در مایا 2017

Introduction to Rigging in Maya 2017

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره مقدمه ای برای تقلب شخصیت در مایا 2017 با تأکید بر تقلب دو پا به عنوان یک نمونه عمیق و خاص از این رشته است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017. تنظیم بیپد یک کار پیچیده است ، اما هنوز هم یکی از رایج ترین انواع انیمیشن ها است که انتظار می رود شما بدانید چطور انجام دهید. این دوره ، مقدمه ای برای تقلب در مایا 2017 ، بسیاری از تکنیک ها را برای تقلب در مایا 2017 ارائه می دهد و آنها را با gestalt شخصیت ترکیب می کند. ابتدا ویژگی های دکل را که می خواهید در دکل نهایی قرار دهید ، شامل بازوها و پشت قابل تعویض FK/IK ، ستون فقرات کششی ، پا دسته بندی شده و کنترل شانه برنامه ریزی می کنید. در مرحله بعدی ، با شروع باسن ، با ایجاد کنترل های IK برای پاها با بردار قطب زانو و یک پا با "گروه معکوس" ، روی پا کار خواهید کرد. شما همچنین می توانید کنترل هایی را برای بازوها و انگشتان ایجاد کنید ، و همچنین یک نمای کلی از تکنیک های پوست با تمرکز بر اتصال و مشکلات را مشاهده خواهید کرد. پس از اتمام این دوره ، آماده تأسیس دکل ها خواهید بود ضمن اینکه بر برنامه ریزی مبتنی بر ویژگی به عنوان نقطه شروع تقلب ضمن تقسیم نیازهای فردی هر دکل ، تأکید می کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

Well Begun Half Done: اصول برنامه ریزی و تقلب است Well Begun is Half Done: Planning and Rigging Basics

  • تقلب در مفاهیم Rigging Concepts

  • برنامه ریزی دکل Planning the Rig

  • تنظیم کنوانسیون نامگذاری Setting up Naming Conventions

  • اتصالات و سلسله مراتب Joints and Hierarchies

  • با استفاده از cometJointOrient.mel و cometRename.mel Using cometJointOrient.mel and cometRename.mel

  • بررسی مش شخصیت Examining the Character Mesh

  • ایجاد اسکلت Creating the Skeleton

  • قرار دادن انگشت و آینه بندی مشترک Finger Placement and Joint Mirroring

  • نامگذاری اسکلت Naming the Skeleton

  • جهت گیری اسکلت مفصلی Orienting the Joint Skeleton

ایجاد ستون فقرات و کنترل ها Creating the Spine and Controls

  • کپی کردن اسکلت DEF Duplicating the DEF Skeleton

  • چرا باید از دو اسکلت استفاده کرد؟ Why Use Two Skeletons?

  • برنامه نویسی فرآیند محدودیت Scripting The Constraint Process

  • شروع ستون فقرات با استفاده از Spline IK Beginning the Spine Using Spline IK

  • صحافی ساختار کنترل منحنی Binding the Curve Control Structure

  • اضافه کردن پیچ و تاب و شروع گردن Adding Twist and Beginning the Neck

  • پایان دادن به گردن با اضافه کردن انحنا Finishing the Neck by Adding Curvature

  • ایجاد کنترل های Head Follow Creating the Head Follow Controls

  • کنترل چشم ها با استفاده از کنترل های IK Controlling the Eyes Using IK Controls

ایجاد دکل: پا ، پا و شانه ها Creating the Rig: Legs, Feet, and Shoulders

  • کنترل های ران Hip Controls

  • نصب پا و پا IK Installing Leg and Feet IK

  • ایجاد ویژگی های سفارشی برای کنترل کننده های پا Creating Custom Attributes for the Foot Controllers

  • اتصال ویژگی های پا Connecting the Foot Attributes

  • ایجاد کنترل های فالو برای ناقل های قطب زانو Creating Follow Controls for the Knee Pole Vectors

  • نصب Clavicle/Shoulder Installing the Clavicle/Shoulder

ایجاد دکل: بازوها و دست ها Creating the Rig: Arms and Hands

  • ایجاد کنترل های بازو Creating Arm Controls

  • بازو را تمام کنید Finishing the Arm

  • ایجاد Follow Offset Groups در کنترل های آرنج و مچ دست Creating Follow Offset Groups on the Elbow and Wrist Controls

  • ایجاد کنترل های دستی Creating Hand Controls

  • اتصال اتصالات انگشت به ویژگی های کنترل کننده دستی Connecting the Finger Joints to the Hand Controller Attributes

  • ایجاد Fist Control Creating the Fist Control

  • ایجاد Spread Control Creating the Spread Control

  • "اتمام" دکل "Finishing" the Rig

پوست اندازی Skinning

  • اتصال مش شخصیت Binding the Character Mesh

  • ایجاد "رقص وزنه" Creating the "Weight Dance"

  • ادامه انیمیشن رقص وزنه Continuing the Weight Dance Animation

  • رفع چشمان Fixing the Eyes

  • پایان رقص وزنه Finishing the Weight Dance

وزنه های نقاشی Painting Weights

  • نقاشی وزنه ها روی لگن Painting Weights on the Pelvis

  • وزنه زدن شانه ها Weighting the Shoulders

  • وزن و سر و فک Head and Jaw Weighting

  • وزن مچ دست/بازو Weighting the Wrist/Forearm

  • وزن انگشتان و انگشت شست Weighting the Fingers and Thumb

  • ساخت کنترل مچ دست Making the Wrist Twist Control

  • ایجاد پلک Creating Eyelids

  • پایان دادن به پلک ها Finishing the Eyelids

  • بعد کجا برویم؟ Where to Go Next?

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر تقلب در مایا 2017
جزییات دوره
7h 27m
48
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
72
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eric Kunzendorf Eric Kunzendorf

پروفسور انیمیشن-Jacksonville U.